Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz VikMorroHun #658 üzenetére

    Eddigi állításaid és azok tényekkel való kapcsolata:

    #565: Ugye tudod, hogy már benne van a játékban a működő TPS nézet?

    Nem, nincs a játékban működő TPS nézet, leszámítva az átvezető animációk egyes részeit és az autóvezetéskori opcionális lehetőséget, még idézve is lett a játékfejlesztőktől (Kyle Rowley: "Just cut scenes and vehicles (optional). ")

    #613: Aki FPS-t játszik, azt nem fogja érdekelni a hosszú, több féle módon teljesíthető küldetések. Csak lövöldözni akarna. Szerepjátékosoknak nem kell annyira a belső nézet, anélkül is bele tudják élni magukat.

    Fel lett sorolva egy nagy adag FP nézetű szerepjáték (The Elder Scrolls-széria, Deus Ex-széria, System Shock-játékok, Vampire, stb.), amelyek eléggé sikeresnek mondhatóak...

    YouTube-on 4 nap alatt 6,6 millióan nézték meg a demót, abból kemény 334 ezren mondták, hogy tetszik is nekik.

    Hogy ez a következtetés marhaság, meg lett cáfolva a #626, #628 és #631-es hsz.-ekben.

    #658: Abból a feltevésből indultam ki, hogy a játékfejlesztőknek fizetnek az elvégzett munkáért. Ha a CD Projekt Red meg tudta oldani, hogy ne kelljen, az más. A piaci igények felmérése viszonylag egyszerűen ment: ők maguk ismerték el, és eddig 3* voltak kénytelenek nyilatkozni róla. 1-2 év és kiderül, nekik bejön-az, ami tudomásom szerint eddig még senkinek nem sikerült.

    Mármint micsoda? Üzletileg sikeres FP nézetű szerepjátékot csinálni? Nézz már körül!

    A Skyrim (szintén PEGI 18+ besorolás, tehát még ez sem lehet korlátozó tényező) esetében az első két nap 3.4 millió példányt adtak el, 2011 év végéig (vagyis nagyjából 2 hónap alatt) pedig 10 milliót. Ha ezt az adatot hozza a Cyberpunk 2077 (amire az általános hype és a gameplay illetve a trailer nézettsége alapján minden esély megvan), akkor cirka 500-600 millió dolláros bevétel lesz, ebből nagyjából 300-400 millió dollár maradhat az ő zsebükben (a többi az értékesítési csatornák részesedése). Csendben jegyezzük meg, hogy a Skyrim-ből több, mint 30 millió példányt értékesítettek a 2016 novemberéig .

    Most térjünk vissza a te saját becslésedre (#646), mely szerint a The Witcher 3 játék 81 millió dollárba került, és itt dupla annyian dolgoznak. Számoljunk 200 millió dollárral, mert ez egyértelműen nagyobb játék lesz, tovább készül, stb. Ha csak 50%-os részesedéssel számolunk, és 60 dolláros árral (vagyis példányonként 30 dollár folyik be a CD Project Red-hez), akkor 6,666 millió példányban kell értékesíteniük a játékot ahhoz, hogy nullszaldón legyenek...

    Hát... majd meglátjuk, a pesszimista véleményed mennyire fogja megállni a helyét...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák