Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz Cifu #1244 üzenetére

    "A harcrendszer és a nehézségi szint / kihívás nem egy kategória. :)
    A jó harcrendszer is lehet könnyű vagy nehéz."

    Attól, hogy nem egy kategória, még szorosan összekapcsolódik a kettő. Ha tartalmaz olyan elemeket a harcrendszer, mint a Quen és az Igni, amik a harcok 95%-ában instant kattintgatós győzelmeket jelentenek, akkor ebből következik, hogy nincs kihívás. Ha a lehetőségek (főleg az, hogy alap, kézenfekvő dolgokról van szó, nem valami kikísérlezettt, különleges, op buildről) azt eredményezik, hogy nincs kihívás, akkor az a harcrendszer szvsz nem jó. Ha mindezek felett még a nehézségi fokozat sem segít a dolgon, akkor végképp gond van.

    Persze megteheti a játékos, hogy lekorlátozza magát ezer módon, de akkor meg minek vannak benne ezek az elemek, ha nem is használod? (mondjuk most belegondolva, a harcokat segítő olajokat, főzeteket egy idő után már nem is használtam) Főleg hogy ha hasonló játékban lehetőség van rá, én a "harcos" helyett a "mágus" vonalon mozgok (mint pl. a Mass Effectnél is), mert az általában az érdekesebb. Biztos kihívás lehet a játék mondjuk Quen nélkül, főleg mert esélyes, hogy úgy tervezték az egészet, hogy használd. Nem tudom, hogy valaki próbálta-e? Az a baj, hogy egy 200 órás játékot én személy szerint nem fogok többször végigtolni, elsőre meg adta magát, hogy érdemes a Quenre pakolni. Vicces, hogy Imlerithen kívül kb. talán a játék első néhány órája volt a legnehezebb ebből adódóan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák