Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • c41r0^

    őstag

    alapvetően 1.6-os vagyok, de én is beszereztem ezt a gémet és lenne egy kérdésem: ha a scoreboardot játék közben nézem (hogy még hány ellenfél van életben és kik, stb. infók miatt), akkor miközben a scoreboard lenn van, nem tudok mozogni új irányba, csak az az egy irány működik, amit nyomtam, mielőtt lehoztam volna a scoreboardot (és persze az egér mlook)... nálatok is így van? ha igen, ezt is javíthatnák nyugodtan, mert sztem bug, engem kifejezetten zavar

    egyébként hasonló a gondom vele, mint a Source-al (amivel játszottam vagy 10 órát összesen), mégpedig az, hogy túl részletes/csicsás minden map és a tereptárgyak, egyszerűen nem tudom egyértelműen kiszúrni az ellenfeleket, nagyon beleolvadnak a környezetbe... lehet szidni az 1.6-ot a grafikája miatt, de szerintem annyival "letisztultabb" maga a megjelenítés, ami egyértelművé teszi a dolgokat játék közben, hogy emiatt sokkal alkalmasabb a versenyszerű játékra még mindig, nem beszélve a fegyverek feedbackjéről, egyszerűen analóg módon érezni 1.6-ban, hogy hova szór és elsajátítható a recoil, GO-nál ezt meg egyáltalán nem érzem

    aztán lehet csak megszokás kérdése a GO, meg öreg is vagyok már hozzá :)

    u.i.: át kéne már szoknom wasd-re a nyilakról, de annyira rögzült bennem a lassan 12 év 1.6 óta :O lehet, hogy ez az oka és wasd-vel nincs is gond a scoreboard-dal?

  • c41r0^

    őstag

    válasz enginev3.0 #807 üzenetére

    köszi, megsasolom majd, de vszínűleg a wasd lesz a megoldás... az átszokás miatt még gyengébb leszek, pedig idegesítő az 1.6 skillem után... jó, nem mondom, néha elkapom a fonalat, de azon veszem észre magamat, hogy azért játszom vele, mert idegesít, hogy nem tudom azt a szintet nyújtani benne, mint 1.6-ban, de közben azért élvezem is, nem úgy, mint a Source-ot, tehát szerintem ez is eléggé addiktívra sikerült

    Xero: én is 1.1-el kezdtem (HL mellé standalone 1.0 mod, majd 1.1 patch, OMG :) ), LAN klubban ill. otthon botok ellen 2000 novemberében, aztán jött a MindenkiNET 2003 környékén, onnantól már neten is aktív vagyok...

  • c41r0^

    őstag

    na a wasd-ra "átszokással" a tab(scoreboard)+bármilyen irány működik egyszerre, a nyilakkal volt a gond

    de mostanában a find game menü alatt ha classic competitive-et akarok játszani (szinte mindig azt tolom) akkor nehezen talál szervert, van, hogy 2-3 percig search-öl... pedig aztán a hivatalos valve szervereken mindig van szabad slot, nem láttam még olyat, hogy ne lett volna benn legalább 1 BOT... néha a Steam újraindítás segít és akkor pár mp. és talál szervert

    én úgy vettem észre, hogy a játékban a stats menü alatt a botokkal játszott meccseket is beleveszi, szóval az nem mérvadó, hogy valakinek 3-as K/D-je van de sokat botozik... asszem csak az online statmérő a mérvadó, de az meg nem olyan részletes és le van bontva játékforma szerint is

  • c41r0^

    őstag

    válasz lostprophet #950 üzenetére

    a beépített szerverkeresővel én még classic competitive-et futtató szervert nem láttam, csak casualt, kb. 10 vs. 10-es vagy 12 vs.1 2-es mind... aztán lehet, hogy csak jobban kéne keresni vagy a game-monitor.com-on szűrőzni, majd lecsekkolom

    nameg a Valve hivatalos szerverein legfőkébb németek vannak, sokkal jobban is lehet fejlődni...

    [ Szerkesztve ]

  • c41r0^

    őstag

    az újabb update-ekkel elrontották volna a hitboxot, vagy az nem változott szerintetek?

    hivatalos Valve szerverekre járok fel játékon belül find game-el, classic competitive módban, általában kb. 40-55 a pingem, és annyira random adja, hogy az valami hihetetlen... pl. pontozok 1-eket kb. 0.3 mpként állva, oldalazva AK-val, és 50%-ban találok, hiába van célon... egyszerűen nem hiszem el... mivel 1.6-on nőttem fel és 10 éve játszom vele, nem kevés lövési rutinom van, és a legtöbbször egyszerűen no hit...

    nézem spectben a többieket, ezerrel megy a rota és f@szmák, olyanokat bead nekik, hogy hihetetlen...

    még mindig azt mondom, hogy ez a játék totálisan random a hitek szempontjából, legalábbis nekem...

    Lehet nem 1920x1200-ban kéne játszanom? 1.6-ban is 1024-ig jó a hibox (640 és 800 a legjobb).

    [ Szerkesztve ]

  • c41r0^

    őstag

    válasz .LnB #1483 üzenetére

    egyébként nekem pont ez a bajom 1.6 után, hogy GO-ban csak nagyon nehezen látszik a golyónyom, így látás alapján szinte lehetetlen korrigálni a recoilt, minden fegyver szórását vakon kellene begyakorolni (feltéve persze ha tunkolni akarunk)

    továbbá nekem nem jött be az a lövési taktika, mint 1.6-ban - lövés - kis oldalazás - megállás - lövés
    a lövés most szituációfüggő, hogy 1 skuló vagy rövid 2-3-as burst

    1.6-ban "mid-high", ha jó napom van "high-high" voltam/vagyok, itt kb. csak a "mid-mid"-et, jó esetben a "high-mid"-et tudom elérni (kb. 10. nyert meccs óta Master Guardian Elite vagyok, jelenleg 30 nyert meccsem van a kb. 50 játszottból), de az okokra nem tudok rájönni

    ami még mindig nagyon nem tetszik az az, hogy sztem kb. 10-15%-kal gyorsabban mozognak az emberek, mint kellene, valamint olyan az ember érzése, hogy "lebeg" a modell a felszín felett, nem pedig fut a talajon, meg ami idegesít még, az a futásból guggolás, mintha jégpályán csúszna tovább az ember...

    meg a másik, hogy DM-ben mindent bead normálisan (64 tickes szerveren is, kb. 35-40-es pinggel), online competitive módban meg a Valve szerverein ha 1 golyós fejest kap egy ember tőlem pl. m4-ből, akkor csak kb. 250ms után hallom, hogy koppant, meg már szinte ahhoz is hozzászoktam, hogy fél tár kell az emberekbe...

    ezt leszámítva tetszik, de főleg azért, mert jó a matchmaking szisztémája

  • c41r0^

    őstag

    válasz killer095 #1485 üzenetére

    pedig az 1.6-os recoil a GO-éhoz képest is magasabb, ugyanakkor mégsem annyira random
    jó, mondjuk az is igaz, hogy azt nem fél éve játszom, mint a GO-t, ezért lehet, hogy ez csak belemagyarázás

  • c41r0^

    őstag

    válasz .LnB #1487 üzenetére

    Mert itt az 1.6-al és a source-al ellentétbe a valós recoil-t mutatja. (elöbbi kettőben valójában nem oda ment a golyó ahova a falon látszódott)

    Én az 1.6-ról tudok nyilatkozni, mert a Source-al összesen csak kb. 10 órát játszottam. Szóval 1.6-ban egészen pontosan így van a dolog: mikor a játékos (kliens oldal) lő, akkor a szerver regisztrálja valahová a találat(oka)ot, de a golyónyomot a játék a kliens számára nem biztos, hogy ott jeleníti majd meg, ahová a szerver regisztrálta a találatot. Tehát a CS 1.6 kliens oldalon nem biztos, hogy pontosan ott fogja megjeleníteni a golyónyomot, ahol a szerver regisztrálta a "becsapódást". Így pontosítanék.

    Azt nem tudtam, hogy a GO kliensben már a valós, a szerver által regisztrált becsapódást látom a kliensben is, ez új, ha valóban így van, akkor az örvendetes.

    Az a 250ms-os késés egyértelműen lagg, rateket lehet meg kellene nézni.
    A többi csúszás, lebegés dolgot én nem vettem észre sose.

    Én úgy tudom, hogy a GO-ban van egy olyan automatizmus, hogy a szerver a kliens rate-jeit automatikusan optimalizálja, ezért én egyáltalán nem foglalkoztam a rate-ekkel. Official Valve szervereken Classic Competitive game alatt kb. 30-45 a pingem, és ezt a koppanás-késést már többször észrevettem. Milyen rate-eket állítsak be alapnak akkor, van valami ajánlás? De amúgy nem tökmind1, mit állítok be manuálisan, ha a szerver igazítja majd úgyis a kliensem rate-jeit utólag?

    1.6-ban rate 25000, cl_cmdrate 105, cl_updaterate 101, ex_interp 0.01 a nyerő, ha a szerveren megvan a stabil 105+ fps. A cl_cmdrate 101 tévhit, net_graph-on nagyon jól látni a különbséget. De persze az 1.6 még jobban szerver és kliens-net függő.

    A csúszás-lebegést csak kritikának írtam, valójában nem csúszik és lebeg a játékosmodell, csak úgy néz ki számomra, mintha korcsolyáznának a player-modellek. A kevés lábmozgás ellenére sokat halad, ezen felül minden ellentétes irányba való mozgás azonnali (nincs semmi lassulás), valamint merev a felsőtestük. Egyszóval nem analóg módon dinamikus, olyan, mintha próbababák mozognának, nem tudom jobban leírni. 1.6 óta nem modelleztek jobb player model mozgáskultúrát CS-ben, ezt bátran állíthatom.

Új hozzászólás Aktív témák