-
GAMEPOD.hu
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
#97716736
törölt tag
válasz martin.p #9899 üzenetére
Próbáld ki ezt, én ezt használom:
cl_crosshairalpha "99999" cl_crosshaircolor "4.000000" cl_crosshaircolor_b "0" cl_crosshaircolor_g "0" cl_crosshaircolor_r "0" cl_crosshairdot "0" cl_crosshairgap "-0.7" cl_crosshairscale "1550" cl_crosshairsize "2.3" cl_crosshairstyle "4" cl_crosshairthickness "0.9" cl_crosshairusealpha "1" -
Redneck
veterán
válasz martin.p #55917 üzenetére
Próbáld meg router nélkül direktben, ha úgy is gáz akkor vedd fel a kontaktot a szolgáltatóval.
sensejke:
Jó de neked nem ugyanaz a szolgáltatód, routered és konfigod.
Nekem is egyébként, ezért is utálom az 50 fölötti pingeseket. 100 környékén pedig már full random a hitbox.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
oliwwer
aktív tag
válasz martin.p #56102 üzenetére
Mi nemrég mentünk egyet, és már új hang van. Sokkal mélyebb. Majd meg kell szokni. Remélem az m4-hez meg az AKhoz nem nyúlnak hozzá. Annyi gond van a csgo-val, nem értem miért ilyenekre megy az erőfeszítés meg az idő/pénz. Ha felteszem az első kérdést bárkinek, hogy min kéne változtatni, biztos nem az a válasz, hogy hát az smg-k hangja lehetne más...
-
lemusz
addikt
válasz martin.p #66051 üzenetére
Az a hátránya ezeknek a szinkronizációknak, hogy természetüknél fogva input laggot okoznak. Ezt többnyire a kurzoron veszi/veheti észre az ember, márpedig ebben a játékban a célzás az egyik legfontosabb, így elég nagy hátulütő tud lenni az néhány miliszekundum delay is, amit okoznak. Más jellegű multinál vagy single palyernél nyugodtan bekapcsolhatod őket, de cs:go-ban nem ajánlott. Szvsz fps-t korlátozni is hülyeség.
-
Redneck
veterán
válasz martin.p #66051 üzenetére
Engem is érdekelne. Elvileg nem kéne input lagos legyen, ha mindig 144 fps-t tud a rendszer. Ezek a képfrissítéshez igazítják a képkockákat, tehát minden frissítésre jut egy. Elméletben frankó, de még nem próbáltam. Ha az elmélet működik, nemcsak smooth, de input lag mentes is... A helyedben keresnék valami megbízható tesztet.
adise: 100 fps alatti futásról, pláne 50-60 fps-ról egy szót sem írt.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz martin.p #66055 üzenetére
Most megkavartad a lapokat. 144 Hz-ről kérdeztél és 72 fps-ről beszélsz. 144 Hz-hez több kraft kell, de elméletben egy 144-es FreeSync vagy G-Sync monitornál, ha mindig tudja a hardver a 144+ fps-t, jónak kell lennie. Nem tudom ezeknek a technológiáknak mekkora delaye van, igaziból az lenne a lényegük hogy ne legyen.
Véleményem szerint ha a szerver 128 mintát tud fogadni másodpercenként, és a kliens illetve a hálózat, ezt minden esetben kommunikálni tudja, 144 Hz-es megjelenítő esetén 144+ fps-nél (minden esetben!) jónak kell lennie. Itt már csak az új szinkronizációk késleltetése (ha van) lehet az egyetlen változó.
Ez persze csak elmélet.
Szerk:
Azzal a beállításal, csak 64 tickes szerver esetén vagy rendben, 128-on már hátrányban vagy a 144 Hz-es megjelenítőkhöz képest. A FreeSync delayt itt sem kalkuláltam be, nem tudom mennyi.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz martin.p #66059 üzenetére
Ezek a szinkronizációk egy adott tartományban képesek a kiszámolt képkockákat a monitor dinamikus képfrissítésével szinkronba hozni. Szerintem igazán nagy érdemük a direkt vertikális szinkron.
CS-től függetlenül, a képtörés jelensége, szerintem borzasztó zavaró, ugyanakkor nehéz megszüntetni. Ha nincs meg a kellő képkocka sebesség, akkor akadást/mikroakadást vagy képtörést látunk, a szinkronizáció típusától függően.
Valakit nem zavar, engem sajnos nagyon.
martin.p: A te megjelenítőd esetén nem tudom mi a szitu, a FreeSync késleltetését továbbra sem tudom.
Ha nincs delay és 64 ticken játszol jó lehet szinkronnal, de 128-on csak kikapcsolva ajánlott.Egyébként amit nem értek a reddites posztnál az a képkocka limitálás. Elvileg a G-Sync egy erre a célra gyártott plusz készülék a monitorba építve. Ezek szerint nem lehet valami komoly eszköz ha manuális, szoftveres korlátozásra szorul a delay csökkentéséhez. Vagy csak szimplán 120-Hz-ig működik. Tényleg nem tudom, ez csak elmélet, a spekuláció alapja pedig csak egy reddit poszt.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
lemusz
addikt
válasz martin.p #68100 üzenetére
Nem tudom milyen felbontáson tolod, de fps-edből ítélve nem fullHD-ban. Próbálj meg egy ilyet: https://i.imgur.com/lh4GrtY.jpg (lehet oldalarány is, ha black barshoz szoktál )
Bár egy picit kevesebb fps-ed lesz (kb 10-20-al) mintha defaulton lenne, de érezhetően smoothabb nálam. Valamint forceolja is a 144hz-et, ha esetleg útközben valami szoftveres bug megakasztaná. Valószínűleg így javul a frametime.
[ Szerkesztve ]
-
lemusz
addikt
válasz martin.p #68102 üzenetére
Még két dolog, ami eszembe jutott és segíthet:
- biosban speedstep-et (is) offold és manuálisan állítsd be a proci szorzót 34-re, ne legyen auto-n
- -high launch options nincs berakva, ugye? Ha bent lenne szedd ki a francba, csakúgy mint azt a -d3d9ex-et is.[ Szerkesztve ]
-
shaddy1027
tag
válasz martin.p #68100 üzenetére
Nvidia panelben lévő beállításaidra lennék kíváncsi: 3D beállítások kezelése, Felbontás módosítása és Asztal méretének és helyzetének beállítása részekről csinálj képet, és rakd fel ide!
"Azt hittem, ha a megfelelő szabályokat követi az ember, akkor végül győzhet." Harold Finch
-
martin.p
tag
válasz martin.p #68100 üzenetére
Sziasztok!
Előző hozzászólásomban láthattátok, hogy a "csgo isn't smooth"problémával küzdöttem, úgy néz ki, hogy sikerült megoldást találni.
A lényeg, hogy ismét kell a +mat_queue_mode 2-t használni, és mellé egy maggal kevesebbet kell írni a -threadshez. pl. ha 4 magos géped van, akkor -threads 3. Majd feladatkezelőben a csgo.exe alkalmazásnál elvenni az utolsó magot az alkalmazástól, szóval 4 mag helyett csak 3 használata. (8 helyett 7.)
Indítási parancsok:
-freq 144 +mat_queue_mode 2 -threads 3 -novidIlletve, nem szabad a Geforce Experience nevű szoftvert telepíteni.
Jelenleg az nvidia panelben teljesen gyári beállításokat alkalmazok, és ennek ellenére tökéletesen, gyönyörűen fut a játék, és tisztán látszik, hogy folyamatos. Még később megpróbálok ott is állítgatni, hátha sikerül jobbá tenni, de így is hatalmas előrelépés ez.
-
Cr00py
senior tag
válasz martin.p #68160 üzenetére
Én nem tudom, hogy valójában megy-e vagy sem. Én régen sem használtam, illetve most sem. Olvastam róla, hogy már nem megy, illetve ezt is itt hagyom
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari