Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly Dy07
senior tag
Senki nem írta még de mi van a kanyar vagdosással? Keményebben büntet?
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
Rolly Dy07
senior tag
Az érdekelne még, csak megerősítésként.
Ha megveszem a boltban PC-re, akkor abban vannak régi kocsik pályákkal?
[ Szerkesztve ]
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Rolly Dy07 #202 üzenetére
Jerez + Brands Hatch benne van + asszem 6 klasszik autó.
Ezen felül steam-en lehet venni a class. pályacsomagot + autókat (8-8 euró).Vágást nagyon engedi sajnos, kb. úgy mint 2011-ben. És a füvön is tapad...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Motion_Blur #203 üzenetére
Köszi a választ. Valószínűleg holnap bevásárlós nap lesz és ezt is betenném a kosaramba.
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
Jim74
nagyúr
válasz
mikrosuttii #200 üzenetére
Köszönöm
Kormánnyal tolod? Esetleg tudnál egy konkrétat linkelni, hogy kipróbáljam?(elég sok setup van a RD-en, hátha jó lesz, ami Neked i bejött
)
-
mikrosuttii
aktív tag
Bill-es vagyok.Én ezzel tolom AUS-ban:
Front Wing Angle:1
Rear Wing Angle:1Balance: F47% - R53%
Pressure:High
Brake Size:LargeFront Anti-roll Bar:11
Rear Anti-roll Bar:11Front Ride Height:1
Rear Ride Height:1
Front Spring Stiffness:1
Rear Spring Stiffness:6Gear 1:129 kph
Gear 2:159 kph
Gear 3:186 kph
Gear 4:215 kph
Gear 5:244 kph
Gear 6:280 kph
Gear 7:321 kphCamber front:-3.50
Camber rear:-1.50
Toe front:0.05
Toe rear:0.20A pali aki írta a beállítást,kormánnyal tolta,Q3-ban lággyal 1.23,458-at futott.Sok sikert!
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz
mikrosuttii #206 üzenetére
Köszönöm, kipróbálom.
-
Húú fiúk, azért van baj..
Azt nem tudom, hogy több FPS-el jobban tapad-e, de most végigtolva egy Ausztrál 100%-os futamot, azt hiszem a parc fermé off-ot is ki kellene próbálnom. A 3 tervezett helyett 4x jártam box-ba, prime-on 2 etap volt(a két középső), de 31-es időket tudtam menni(az AI 29 elejét), a végén kimentem lágyért akkor meg első köröm 1.26.. Szóval igen, van baj a tapadással..
Azt meg nem tudom ki vette észre, de a segítségeket kikapcsolva egyedül a flashback-et tettem vissza 4-re, csakhogy futam alatt vagy 100 van. Sokszor ha elhasználsz egyet, nem is jelzi, következőre megint 4 van, de van, hogy lemegy kettőre, aztán egy darabig mindig kettőt jelez, majd egyszer csak ismét 4. Direkt minden kis elfékezésért nyomtam már egyet a végén, és ugyan nem számoltam, de sokszor 4-et használhattam el..
Nem lepődök meg, ha 1 hónap alatt 11 patch jön ehhez is..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
mikrosuttii
aktív tag
Háát,kicsit érdekes a nehézségi szintek közötti különbség.Időmérőn expert AI-val Vettelt vertem 0.250-0.300-al Lotussal,míg legenden Vettel megy 1:25 alatt,ami teljesen irreális,mert a valóságba is 1:27,4-et ment Vettel.Szóval legenden egyszerűen lehetetlen ilyen időt futni.Bár aki kormányos,annak talán sikerül.Azt is észre vettem,hogy legenden a gumik durvábban kopnak.Az AI pedig elég agresszív egyenesekben,kanyarokban rád esnek,de féktávon óvatosak.Experten annyira nem kopnak a gumik,AI-ra ugyan az igaz,de kevésbé esnek rád egyenesben és a kanyarokban.A többi nehézségi szintet nem nagyon néztem.
Legenden 9. helyről rajtolva lettem 6.-dik.Elég jót rajtoltam,fel jöttem 3.-nak,de aztán szépen vissza estem annyira koptak a gumik.Az 50%-os távot szinte csutkáig letekert motorral teljesítettem.Nem könnyű,ez biztos,de hogy ennyire... Van benne egy-pár hülyeség,pl. ez az 1:24-es idő úgy,hogy 2 zónában nyithatsz szárnyat.Kicsit F1 2011 rulez,abban volt még hasonló,hogy valóságba mentek az emberek a Nürburgringen mit tudom én 1:22-őt,játékba meg lazán 17-18-at futsz.Mondjuk ha még csak ez lenne vele a probléma.
-
cyberkind
félisten
válasz
mikrosuttii #211 üzenetére
Én legend ai-n, billel a Lotus-sal, a 3. lettem Ausztráliában 25%-os futamon, de iszonyat nagy küzdelmek árán .
Paranormal Cocktivity
-
-
Jim74
nagyúr
válasz
Barthezz2 #214 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs, mert már össze-vissza kapcsolgattam/állítgattam mindent
Valószínűleg újra fogom kezdeni a karriert, mert ezzel az eredménnyel már van értelme csinálni (amikor még a Caterhamet sem tudtam megelőzni Toro Rossoval, azért az idegesítő volt)Kipróbáltam a Red Bullt is quick race-ben Melbournben. Legend AI, időmérő, lágyon, mix3-ban 1:23:7xx
. Lehet, hogy másnak ez nem nagy idő, de napok óta ez az első sikerélményem a játékban
-
KaraDani
addikt
Sziasztok.
Alapvetően szimulátoros vagyok de most ez a része a sorozatnak tetszik végre, egész jó lett az irányítás.
Tegnap mentem 100%-os futamot karrier módban Melbourneben.Expert nehézség, parc fermé on, Lotus.
Poleból indultam optionön beállítottam egy 3 kiállásos stratégiát először az olvasottak miatt, de végül az optionön elmentem a 14. körig, az első set prime-ot a 37-ben cseréltem. Itt csaltam picit, volt egy visszatöltésem, nem tűnt olyan rossznak a gumi úgyh 36. körnél mentettem egyet és megpróbáltam, hogy el tudok-e menni a 44-ig, hogy optionön fejezhessem be. Ez a húzás már hiú ábránd volt 40. után nagyon rossz lett túl sok időt buktam.
De összességében az 1 option 2 prime nekem működött, az etapok végére erősen belassult persze, verseny végére felért Vettel ott védekeznem kellett pár kört. Lehet, hogy az eredetileg beállított 11 kör option 2x 18 prime majd megint 11 kör option gyorsabb lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
#51736960
törölt tag
bill-ről milyen a játék, nyomja így valaki?
-
munky
őstag
Apróság ugyan, de a Steam nálatok sem jelzi a nemrég játszott játékok között az F1 2013-at
(A profil oldalon.)
-
Nos, toltam egy 50%-os versenyt legend ai ellen, parc fermé off, de nem vettem észre sok különbséget. Prime gumikon így is levernek. Meg persze gyorsabbak, mint expert-en.
Viszont a falshback valami úton módon továbbra is töltődik vissza. Ez bug lenne, vagy valami után osztja a flashback-et?
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
polonic
félisten
A futam közbeni mentés jól működik?
-
lacy86
addikt
Nem tudom Ti hogy vagytok vele , de En egyszeruen bill.-el nem tudok menni rendesen!
F1 2012-ben meg ment is valamennyire de ennel , egyszeruen halal
/ Csak be kell szerezni egy kormanyt mostmar!/
-
Đusty
addikt
És a billesek közül játszik valaki vezeték nélkülivel? Egy ilyen mennyit késik a vezetékeshez képest, használható ilyen játékra ugyanúgy?
-
Csöbronit
tag
Számomra kicsit érdekes az AI, a 2012-ben legnehezebb fokozaton segítségek nélkül oda-vissza vertem a gépet,itt meg professionalon közöm nincs még a dobogóhoz sem a Lotus-al. Egész versenyen kvalifikációs köröket megyek,de az eleje így is 2mp-vel gyorsabb tökmindegy milyen gumi van fent.
FaZe Clan Member - MLG player
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Csöbronit #228 üzenetére
Kb ez lenne amúgy is a normális. Lassabb autóval villantani valamit, aztán kap az ember nagyobb csapathoz szerződést.
Ezt amúgy el is várnám mindig, de amint letöltődött a gém és el kezdek vele gurigázni minden kiderül
.
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
v!ct0y
veterán
válasz
Rolly Dy07 #229 üzenetére
Na nekem eltűnt a mentésem de lehet csak rosszkor alt+f4 eztem
-
Sundesz
őstag
Nektek is mindig +1 az extra fuel akár cautious, akár normal az startégia, és akár 5 kör, akár 100% a verseny?
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
csabi0805
aktív tag
Sziasztok!
Most lehet hülye kérdést fogok feltenni,de hogy lehet profil nevet választani.Én próbálom törölni a Player Onet de nem tudom sehogy sem.
Nyomom a ctrl-t és nem töröl semmit sem.Próbáltam úgy hogy be akartam írni egyből a nevem,de úgysem tudtam. -
mikrosuttii
aktív tag
válasz
Csöbronit #228 üzenetére
Na igen.
Én újra kezdtem a karriert Legend AI-val,Ausztráliában Caterhammel lettem 19.-dik időmérőn,versenyen 20.-dik.Bár ha észre vettem volna az elején,hogy van tartalékban egy fullos lágy gumi szettem,akkor simán hozok egy 10.-dik helyet,vagy legalább egy 15.-et.Sajnos későn vettem észre,így aztán 2 közepes új szett,1 használt,és még egy használt lágy szett gumival mentem.Valamilyen szinten a játék is hibáztatható azért.
Sundesz: Nálam is ilyen.
csabi0805:Space + Enter-el ki tudtad volna törölni
Gondolom DVD5-ös verzió volt.Az csinál ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
Csöbronit
tag
válasz
Rolly Dy07 #229 üzenetére
Mi a normális abban,hogy a Lotus kap 2mp-t a ferraritol úgy is ha rajtam lágy ,rajta meg kemény keverék van? Itt nem lenne baj,hogy gyorsabbak,de ne úgy,hogy esélyed se legyen,legalábbis ne Professionalban.
FaZe Clan Member - MLG player
-
tkesy
őstag
válasz
Csöbronit #237 üzenetére
pro szinten ha 2mp-et kapsz akkor ott setup vagy vezetési "hiba" van...
Ausztráliában úgy sikerült pole-t szerezni, hogy a keménnyel mentem ki a Q3-ban, míg a gép lággyal, pedig nem vagyok egy profi versenyző... (bill-el természetesen)
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Jim74
nagyúr
válasz
Rolly Dy07 #229 üzenetére
Jaj, maradjál már
Caterham-mel körbevered a legend AI-t
-
Csöbronit
tag
válasz
cyberkind #244 üzenetére
Úgy néz ki kb a dolog hogy az első 4 embertől az elejétől kapok kb 2-t,attól függetlenül hogy épp ki van az első 4 -ben. Tőlük hátrébb lévőkkel vagyok kb egy dimenzióban. Most már lenyomtam 5 futamot és mind az ötben így volt. Kíváncsiságból nyomtam egy classic futamot a 99-es ferrarival imolaban,legend fokon megnyertem(25%-os volt egyébként)
tkesy:Én a te képességeidet nem vitattam,de én is tudom,hogy mikor hibázok és mikor nem
[ Szerkesztve ]
FaZe Clan Member - MLG player
-
Csöbronit
tag
válasz
cyberkind #246 üzenetére
Na holnap még azt megnézem ma már elég volt. Valami baj biztos van mert a 2012-ben a legnehezebb fokon nyertem szinte mindent. Ennyire nem felejthettem el vezetni hogy itt meg a pro is begyaláz. Azért attól feljebb még van 2 szint. Meg a Lotus sem az a kimondott szar kocsi,amivel képtelenség lenne dobogón végezni.
FaZe Clan Member - MLG player
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Csöbronit #237 üzenetére
Bocs nekem a Lotusról az a valamikori totál zöld Jaguár ugrott be!
A LotusRenault már jobban be ugrik.
Holnap lesz egy kis időm, meghajtom a lovakat és meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
Csöbronit
tag
Na csak nem bírtam és megnéztem Park Fermé off-ban és láss csodát az első helyért harcoltam,az más kérdés hogy a végén csak 4. lettem mert meghaltak a gumik. Most már csak azt nem értem,hogy ez miért befolyásolja ennyire a versenytempót,ha amúgy is csak a legelején állítok egy quick setupot. Ez inkább valami bug lesz mintsem értelmes magyarázat.
FaZe Clan Member - MLG player
-
Sundesz
őstag
A Season Challenge módban nincs gumikopás meg benzinkeverék állítás? Most már nem tudom mi bug, és mi nem.
Hörcsög Powa'
Új hozzászólás Aktív témák
- C# programozás
- Belekezdeni egy vállalkozásba
- Opel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Aliexpress tapasztalatok
- PlayStation 5
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- MacBook Pro M1 16gb ram/512gb ssd 27%-os áfás számla (0007)
- Onyx Boox Note Pro 10,3" (android e-ink ekönyv olvasó
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga (5th Gen) - Intel Core i5-10210U / 1 16GB / 1 256GB SSD / 14" FHD touch
- HP Pavilion 15 i3 8g
- Eladó Lenovo Idepad 720s Penge vékony laptop i5 8 gen 256SSD 8GB RAM Gyári dobozába+Ajcsi