Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz LámaZ #65 üzenetére

    már ne is haragudj, akkor neked nem sikerült teljes egészében értelmezni, ami(ke)t írtam, vagy csak az ragadt meg benned, amit konkrétan akartál, mert sehol sem írtam olyat, hogy a szolgáltató eszköze biztosan jó, és addig kell próbálkozni, amíg jól nem működik.
    azt írtam, hogy próbálgatni kell minden eszközt és beállítást oda-vissza, hogy esetlegesen leszűkíthető legyen a hiba egy eszközre, és amennyiben az a szolgáltató eszköze, úgy a javítás/csere miatt lépéseket kell tenni a szolgáltató felé, ellenben ha saját eszköz hibájáról vagy beállítási hibáról van szó, akkor azt is orvosolni kell!
    inkább az a sovány, amely infókat sokan leírnak itt - vagy másik részlegben - hibajelenségnek, azokból gyakran nem lehet normális képet felállítani, és emiatt elsőre segíteni vagy konkrétumot írni sem, további kérdéseket kell feltenni, amikre vagy érkezik - normális - válasz, vagy nem...
    aki a szükséges minimális infók megadása nélkül várja, hogy segítséget kapjon, és a későbbiekben a hiba leszűkítésére feltett kérdésekre sem hajlandó érdemben válaszolni, az vagy hívjon házhoz szakembert, vagy amennyiben távolról vár csodát, úgy telefonáljon be valamelyik kereskedelmi csatorna ezoterikus műsorába, hátha... :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák