Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #17977 üzenetére

    Távolról sem tökéletes. Ismét nagyon rosszul látod az egészet, bár ezt már megszoktam. A driveren belül egyetlen post-process AA sem lehet tökéletes, mert nincs meg az az extra információ, ami ezt lehetővé teszi. A temporális zavarok eltüntetése és a betűk élességének tökéletes megőrzése lehetetlen olyan post-process AA-val, ahol csak a végső képkocka alapján lehet számolni. Az MLAA 2.0 egyszerűen csak a legjobb driveres megoldás teljesen post process AA-ra. Ennél több viszont sosem lesz. Amint kiléptünk, de driveres megoldások korlátjaiból, már teljesen más a helyzet. A motorba beépítve a fejlesztőnek megvan az esélye, hogy extra információkkal táplálja az adott AA-t. Irányítsa a szűrést, vagy konkrétan hagyja ki egyes területeken. Ez gyökeresen eltérő eredményt adhat, hiszen az extra adatok sokat számíthatnak a post-process AA-knál.
    Tökéletes megoldás pedig sosem lesz. Ha lenne, akkor mindenki azt használná. A különböző algoritmusoknak megvannak a pró és kontra érvei.

    Nem kell ezekhez az AA-knál gyártóhoz kötődni. Ezek szabványos algoritmusok. Bármin futnak, ami megfelel a leprogramozott kód igényeinek. Az MLAA tökéletesen működik GeForce-on, és az FXAA is fut Radeonon. Intel IGP-n is fut mindkettő.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák