Új hozzászólás Aktív témák
-
imee01
csendes tag
válasz
BreaksG #3426 üzenetére
>>Sajnos a törvény úgy fogalmaz, hogy "Ha a szüneteltetés egy adott naptári hónapban meghaladja a 48 órát, a szolgáltató köteles visszatéríteni az egy hónapra eső előfizetési díjat"<<
Ez melyik törvényben van benne?A 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet szerint
"9. § (1) A szolgáltató köteles a hibabejelentéseket 48 órán belül kivizsgálni ...
(3) A hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. ...
(11) A szolgáltató kötbér fizetésére köteles ...
b) a hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől a hiba elhárításáig terjedő időszakra.
(12) A kötbér mértéke a vetítési alap ...
c) nyolcszorosa a (11) bekezdés b) pontja szerinti esetben, ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni."
Arról szó nincsen, hogy egy hónapra eső előfizetési díjat kellene visszatéríteni. Bár ha 72 órán belül nem hárítják el a bejelentett hibát, akkor utána 4 nap (tehát összesen 7 nap) alatt összejön egy havi kötbér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPad topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Politika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- AKCIÓ ! Macbook Air 15" - 2023, M2, 8/512GB, Apple gar, 100% akku, doboz, éjfekete (05)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, szürke (51)
- ASRock Radeon RX 6900 XT OC Formula 16GB
- Acer A717 - 17.3" FHD IPS / i7-7700HQ / 8Gb DDR4 / SSD + HDD / nVidia GTX 1060 6Gb
- Mithos férfi öltöny (3 részes)