-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8405 üzenetére
a márkahűség nem feltétlenül jó mindig.
inkább azt mondom, hogy az a jó, ha az igényed és annak a szintje azonos a különböző márkák esetén is. mert igényeket akarsz kielégíteni és nem márkák adják, hanem típusok. minden márka készít jó és kevésbé jó vagy szar autókat.
para van az x3-nál a dízel miatt.. a büdös életben nem lesz olyan megbízható mint az inti. de egyetlen másik autó sem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8412 üzenetére
nem hamisítanak szervízkönyvet. ha ügyesek úgy csinálják, hogy megveszik az autót. mondjuk traktor, 30e km-es szervíz periódus van előírva, 15e km-nél utána öntenek 0.5 liter olajat. szóval lemennek 50e km-t. majd kiszerelik az órát és visszapörgetik 30ezerre. és most mennek szervízbe. ha normálisan használták az autót, meg nem mondod, szervízben sem, hogy 20ezerrel többet ment. a szervízkönyv pedig értelem szerűen tiszta, minden rendben. és ezt így tovább. szóval van egy autód, ami 120e km-t ment, de közben legalább 160-180ezret. és nem tűnik fel. csak ha nagyon odafigyelsz, meg az alkatrészekről tudod nagyjából, hogy mikor kell cserélni.
durva mi?!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8414 üzenetére
nézd, a mai modern szintetikus olajok egyébként simán bírják a 30ezres periódust. olyan emberek között dolgozom, akik napi szinten foglalkoznak ezzel, 20-30 éve. ha ők a méregdrága v6 és v8 német csodajárgányaikat nem hajlandóak szervízbe vinni csak 30ezrenként és már 150-200ezer felett járnak...
egyszerűen mennek és kész. igaz, ők mind null km-rel szalonból veszik az autóikat.
na ez az amit én még nem tehetek megegyik benzinkutas ismerősöm egy bazi nagy családi merci transzporterrel jár, automata 3 literes. csak azért akarta lecserélni mert 137ezer km van már benne. aztán rájött, hogy minek, jó ez teljesen. a jó dolgukban nem tudják mit csináljanak.. egyébként szerintem szörnyű egy autó, mikor vitt vele
8415: gratula
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egy x3 tetszik eddig amiről kaptam minden papírt scannelve és rakás fotót. tényleg makulátlan, egy helyen viszont valamit felfedeztem, a bőrülés bal oldalán a sok ki és beszállástól. este belinkelem, ha hazaértem.
Vandit:
szerintem nagy igazság van benne. nem véletlenül keresek én is teljesen gyári állapotú, és nem extra felni méretű, meg ültetett futóműves x3-at. elég feszes lesz az úgyis, nem kell oda még 18-as m-es felni. meg drága is rá a gumi, semmi értelme.
csak merciben nincsen az x3-nak alternatívája. meg nekem tetszik akkor is a modellfrissítés utáni szögletes/íves forma, akárki akármit mond...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8437 üzenetére
hidd el, nem mond akkora hülyeséget.
vittem pár embert az intivel már, akiknek 300 lovas autójuk van. az enyém viszont könnyebb jóval. igazából csak némán hümmögtek utána, hogy kicsit kurva jól megy és ordas nagy örömöt nyújt. az övék egyenesben elmegy autópályán, de az is inkább csak elnyúlás a súlytöbblet miatt..
hidd el le/kg a lényeg, nem az, hogy 300le legyen. nem mondanám, hogy nem kacérkodom mai napig a gondolattal, hogy turbósítom az intit, de igazából minek? 3 perc örömért egy hónapra, miközben romlik az amúgy makulátlan megbízhatóság és duplájára emelkedik minden költségem?
szóval szerintem egész igyekezett tárgyilagos maradni a cikkíró.amit a merci hibájára írok:
sok ismerősömnek van vele elképesztően sok elektronikai hibája.
én egy e460-nal szoptam nem keveset. szervízbe be 5 hibával, törlés, mikor kijöttem már 2 újra ott volt. igaz, ez nem a legújabb volt, hanem a pápaszemes, ami amúgy okádék ronda. de legalább jól ment barátnőm clk kabriója detto. most valami a légrendszernél ment tönkre, nem mondta pontosan milyen elektronikai bizbasz, 200e körül lesz..
1 hónapja ültem új s400cdi-ben. a rövid ülőlapon túl nem tudtam mit felhozni ellene.. az gurul hangtalanul. és hidd el v8 traktor azért megindul nyomatékból. csak minek?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8439 üzenetére
17-es felnivel jön az x3
télinek alá lehet csapni 16-ost ugyanolyan széles gumival, a mitsun ezt csináltam meg, mert valóban olcsóbb egy picivel. de annyival megint nem, mint amennyivel rondább lett[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8444 üzenetére
elfogult vagy sem, én, mint amúgy absz kívülálló, azt hiszem jól értelmezem amit ír. továbbra sem tartom elfogultnak. teljesen ész és racionális, logikus érveket hoz fel mindkét oldal mellett és ellen.
nem hordja ő le a bmw-t, sőt, tisztában van vele, hogy a bmw a penge ha fahrspass-ról van szó. (amúgy meg porsche)
habitus válogatja. a nyugger valagamnak a merci kedvez inkább, csak nem mindegyik tetszik és k. drágák megint csak. orkmerciml-t meg a halál vesz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8454 üzenetére
"Ebben igazad ven, de ettől még bármilyen autóval ugyanúgy kerülgetni kell és tönkrevágja ugyanúgy azt is."
ez meg egyszerűen nem igaz, szerintem ezt még te is érzed, ez inkább amolyan csakazértisodamondokvalamitválasz volt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8459 üzenetére
nem erről van szó, megint nem gondolod végig
sportfutómű peres gumival vs normál futómű normál gumival.
mindegy, hogy miyen márka, nem ez a lényeg, hanem a futomű, anyaga, hangolása, keménysége, a hozzá tartozó felni és gumimérettel.
a magyar utakra meg a terepjáró az ideális.
értelemszerűen időrendben a következő képpen mennek tönkre:
1. sportfutómű
2. normál
3. terepjáró...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz Gézengúz #8473 üzenetére
csakastopperóraszámít
na meg hogy beszél ez arról, hogy hol vette az autót... EU ország vagyunk, miről beszél ez? jaaaaajjjj de ez van, ilyen hülyéket kell marketingesnek felvenni, mert ezek fapofával nyomják a frankót.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ha a kulcsot is tudják programozni, vagyis törölni az adatokat belőle, akkor azt csak gyári mérőműszerrel tudják csinálni, azt meg akkor vagy lopták a bmw-től, vagy pedig a bmw alkalmazottak is benne vannak. minden esetre szomorú.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz rootkiller #8542 üzenetére
aztán melyik agytröszt haverod mondta ezt az ökörséget?
hihetetlen, minden topicban akad pár tizenéves bohóc....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz rootkiller #8553 üzenetére
te se ismered a szomszédom fiát.
ő meg történetesen a bmw egyik vezető mérnöke..
szóval lépjünk....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #8574 üzenetére
nekem tetszik.
és milyen szép ezzel a fekete lakk belsővel.
már az x5-ben is bejött, abban is ilyen fekete bőr/lakk belső volt, nagyon felnőtt, nagyon férfias. ez az ezüst szín hulladék, de fehérben ide vele
meg végre valahára elől is kettős keresztlengőkaros futóműve van, ideje volt már....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8573 üzenetére
a v6 egyszerűen praktikusabb, kisebb, kompaktabb.
nézd meg a nissant. a világverő rb26dett meg rb28dett után jött a 3.7 v6 hodály.
ez van, ez a trend.
vagy ott a toyota a jz motorsorozattal. vagyis csak volt ő is.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
pont tegnap utaztam új e-ben.
lehet hogy az ülése nem volt jól beállítva, de majd lecsúsztam róla.
ettől függetlenül patent verda, jó anyagok, alapjáraton kereplő dízel, de a váltó.. anyám, az nagyon rendben van, nagyon gyorsan pakolgatta a fokozatokat. nekem külsőre nem tetszik úgy mint az új 5-ös. belsőre sem.
ettől függetlenül bitang jó autó. gondban lennék, ha ezen kéne vacilálnom.. de nem kell, mert csóró vagyok...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a pápaszemes e merga bennem nem hagyott mély nyomot a rengeteg hibáján kívül..
de ez az új e, ez nagyon rendben van. csak nem nekem való.
3 literes dízel kell bele, de ha nem hajletépős tempóra vágysz és az alapjárati kerregős történet nem zavar, akkor 2 literes 4 hengeres dízel is tökéletesen elég hozzá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8607 üzenetére
azért én odatettem volna az r35-öt a szaros v6-tal, meg az 1800kg-os súlyával, lehet, hogy meglepetés lett volna. meg aztán egy gt3 is illett volna a tesztbe.
sor6 sor6, jó ezeket mondani, nem lesz neked sor6, hogy elmondhasd, hogy sor6. a gyártóknak megkell élnie és mikor minden az egységes platform és uniformizálódás felé megy, akkor nincsen helye már sor6-nak.
hidd el, a legvégén teljesen lego lesz minden gyártónál....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
viszont úgy tűnik, hogy a gyártónak már nem az.
nézd meg a hondát. ugyanez van. amitől híres lett, azt most megölik.
meg majd jönnek a honda turbo motorok. a vtec-nek meg annyi.
látod, a bmw-nek is a talpon maradás az első, a hagyomány meg a második.
mindenkinél ez van. nem lehet mit tenni, elkell fogadni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8617 üzenetére
másik kedvenc bmw design elemem: hátsó lámpa
egyszerűen gyönyörűek a vörösen izzó parázs fényével világító hátsó fénycsíkok élőben, ezt már sokat figyeltem a 7es bmw-ken. ennél szebbet senki sem tud.
persze itt is aztán vége a mesének, mikor rálépnek a fékre és már ég is az ember szeme a led-től......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz barnam_ #8619 üzenetére
sajnos az e merga lámpája full led, a sima fény is. zavaró is. de nagyon más
de belül ülni elég fain benne
bömbi 5-öst meg majd megsasolom, nyálcsorgatni, ha megyek x-et nézni, kíváncsi vagyok rá.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8621 üzenetére
megkell nézni, hogy a jótállás hogy vonatkozik az autó egyes rendszereire, alkatrészeire.
amúgy meg akik most új ötöst vesznek, nem foglalkoznak vele, mert garancia lejárás után már veszik az újat. garancia idő alatt pedig illik nem meghibásodni.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8631 üzenetére
bitang jó a 3.0d a 6os automatával..
nagyon szépen megy. de megkell emészteni a fogyasztási és fenntartási költségeit.
ergo többet kell keresni..mondjuk biztosítási szempontból lassan elvészik, hogy mekkora a motor, mivel a teljesítmény fog számítani.és az új 2 literesek már 200le gyárilag, alig gyengébbek a 3 literesnél. na de a motor járáskultúrája ég és föld.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #8638 üzenetére
x5-ben sokat nem érzel ebből, csak hogy szépen húz nyomatékból
ha megy a teknő, már nem zavaró a traktor, bár nekem akkor is furcsa, hogy nincsen fordulatszám, ezért is inkább az automata, így a csuda sem akar hajtani őrült módjára....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
[link]
érdemes a posztokba is beleolvasni, nem semmi.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz barnam_ #8674 üzenetére
azért is gyűlölnek, pedig nem nagy értékű autó, az eszemei értéke jóval nagyobb.
az integrát ráadásul minden fasszopó le akarja tolni meg versenyezni, amit rühelltem.
jobb sávban kocogok 70-nel szabályosan a hungárián és besüvít mellém a valami idióta, hogy raccsingoljunk.. hát ettől nagyon menekülnék. meg a bp-i utakon..
itt más a helyzet. még a porschés se néz le, inkább a technika iránt érdeklődik.
(persze itt is vannak suttyók, de azok is különbül viselkednek, mint mo-n)
esküszöm kezdem megérteni a nagy terepjárósokat...
kell egy x5 3.0d és senki sem baszogat, senki sem gecizik, gyűlöljenek érte, tényleg lekell szarni és saját nyugalmad is megvan....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz venember83 #8784 üzenetére
5gt is egy vicc bmw, de a családos apukáknak gyártották, mert a bmw nem gyárt multivan-t. kb azt hivatott kiváltani. csak béemvésen. jó ronda.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Toyota topik
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Linux kezdőknek
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xbox Series X|S
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest