Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gsx-rr

    veterán

    válasz NoZoli #52374 üzenetére

    Javaslom keress ra a hoszivattyus futesre es annak hianyara. Ja ez egy Kona tesztbol van:
    A teljes utastér temperálása rengeteg áramot elemészt, egyszer a 374 kilométeres hatótáv a fűtés bekapcsolásakor azonnal 284-re esett,

    Amugy neztem Tesla 3 tesztet autopalya 120, telen mar csak 250 korul volt a hatotav. Az messze van a 450-tol.
    A minuszokat kifelejtettetek a kepletbol pedig egeszen jelentos tenyezo!

    Ez pedig tobb mint gyonyoru:

    The automobile club tested the cars at 20 degrees and 95 degrees, comparing the range to when they were tested at 75 degrees Fahrenheit, according to a report on the study.

    At 20 degrees, the average driving range fell by 12% when the car’s cabin heater was not used. When the heater was turned on, the range dropped by 41%, AAA said.

    For example, AAA’s testers determined that the Tesla’s range when fully charged at 75 degrees was 239 miles, but it fell 91 miles, or 38%, at 20 degrees.

    Csodas az elektromos auto papiron 450 ja telen csak 150.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák