- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EAFC 24
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Új videón az Indiana Jones and the Great Circle
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Call of Duty: Black Ops 6
- World of Tanks - MMO
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52374 üzenetére
Javaslom keress ra a hoszivattyus futesre es annak hianyara. Ja ez egy Kona tesztbol van:
A teljes utastér temperálása rengeteg áramot elemészt, egyszer a 374 kilométeres hatótáv a fűtés bekapcsolásakor azonnal 284-re esett,Amugy neztem Tesla 3 tesztet autopalya 120, telen mar csak 250 korul volt a hatotav. Az messze van a 450-tol.
A minuszokat kifelejtettetek a kepletbol pedig egeszen jelentos tenyezo!Ez pedig tobb mint gyonyoru:
The automobile club tested the cars at 20 degrees and 95 degrees, comparing the range to when they were tested at 75 degrees Fahrenheit, according to a report on the study.
At 20 degrees, the average driving range fell by 12% when the car’s cabin heater was not used. When the heater was turned on, the range dropped by 41%, AAA said.
For example, AAA’s testers determined that the Tesla’s range when fully charged at 75 degrees was 239 miles, but it fell 91 miles, or 38%, at 20 degrees.
Csodas az elektromos auto papiron 450 ja telen csak 150.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen