Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Gsx-rr #51745 üzenetére

    Kicsit utána olvasva 2/3-adára csökkenthető így az üzemanyagktg. (5-30%-kal több lesz a fogyasztás, de olcsóbb az lpg), 8hengeres kocsinál 350 környéke lehet a beszerelés, tehát 20ezer km alatt megtérülne.
    Annyi, h ha hengeres a tartály, akkor csomagtartó egy része foglalt lesz, ha pedig van pótkeréknek hely, akkor az elegánsabb, de pl. v8-as mustangoknál kicsit kidomborodik az egész.

    15literes fogyasztás helyett 10literesnek megfelelő költség, az kb. 2ezer Ft 100km-en, és 300ezer Ft spórolás 15ezer km alatt (én kb. ennyit megyek évente).
    2. évtől évi 300ezer Ft megmarad. Ezen mi a fillérbaszás? Miért ne gondolkozzon rajta az ember? Ahol lehet és érdemes megfogni a költségeket, ott élni kell vele, kivéve ha a popsikát is 20ezresekkel törlöd ki :))

    Azt olvastam, hogy kell extra ellenőrzés ezekre a cuccokra x évente / x km után, de h ez pontosan milyen költség lenne éves lebontásra, az passz.

    Az olvasottak alapján gazdaságilag megtérül, csomitartóból elvesz helyet, lehet van egy extra kör a szervízbe miatta évente (de akkor ott mást is el tudnak végezni, ergo nem feltétlen extra kör), kérdés h mik a buktatói? Vkinek gyakorlati tapasztalat?

    "Sajnos" előbb lesz ház/lakás véve, mint egy V8-as csoda, de szeretnék képben lenni, as usual ;]

Új hozzászólás Aktív témák