Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz majnkopf #32962 üzenetére

    Latod, errol beszeltem... "Én a büdös életbe nem vennék dízelt" Ezt tiszteletben tartom, ez az allaspontod. Ilyenkor szoktam megkerdezni, hogy miert. Es akkor jon a valasz, hogy "mert csak". Tehat nem tudod megmondani Te sem, hogy miert. Es ilyenkor csak csodalkozok, mert nem latom a elony oldalat annak, hogy benzinest hasznalsz. A "mert csak" egy hozzaallas, ami lehet makacssag, vagy csak siman az, hogy idegen szamodra a gazolajos. De ilyenkor nem kellene nekiallni szidni a diesel autokat mindenfele ndok nelkul. Sokaig az volt a vesszoparipa, hogy draga a fenntartasuk. Aztan kiderult, hogy a megkimelt, kulfoldrol behozott 100-200k km-es gepek azert vannak tobbet a szervizben, mint az uton, mert mar 2-3x annyi km van bennuk, mint amit az ora mutat. Azt a futast valszeg egy sima szivo benzin ki sem birna, csak ott nem terjedt el az oratekeres, mert alapbol az eves futasuk is negyed annyi.

    En 28i -bol ultem at, es elotte hallani sem akartam arrol a szorol, hogy diesel.(emlekszem az E39 forumra, milyen vitak voltak a 30D vs 28i viszonylatban) Csak mikor a baratom a remappolt D5-el helyben hagyott, es kozben lattam, mennyit tankol vele, mennyit kolt a fenntartasra, akkor fordult a vilag bennem is. Addig a pontig benzines autoban gondolkoztam kizarolag, igaz nem BMW-ben(tudvan, hogy az uj szivo benzinesek nagyon rosszak), hanem S60R-ben. Ezek utan kezdodott el az, ami jelenleg is tart.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák