-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tamas1982.1 #57384 üzenetére
+1 a tömítő gumira, méterre szokták adni az ilyet fillérekért. Mi a gond amúgy?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #57517 üzenetére
Jaja, ez nem épp új kocsinak látszik... Bár attól még származhat márkakereskedőtől végülis Felnik és fényszóró csúcsa alapján nekem is E61 ugrott be.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #57530 üzenetére
Az szép Mindig felújítóhoz viszünk ilyeneket, 10-15k volt a legdrágább javítás (az mondjuk pont önindító, generátorok olcsóbban meg szoktak lenni), persze egyik sem különleges darab.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gézengúz #57601 üzenetére
Viton anyagút vegyél, az tartósabb.
Tegyél alá edényt, gumikesztyűt egyik kézre fel, és kitekeréskor azonnal az egyik kesztyűs ujjad tartsd oda, míg lerakod a régit és felveszed az újat. Utána szükség szerint ülepítés, esetleg szűrés után vissza is töltheted, ami kifolyt. Ha nem megy oda jól az edény a dolgok formája miatt, akkor lehet rögtönözni egy vályúcskát ragasztószalaggal esetleg a szenzor alá, hogy az edény felé vezesse a folyadékot. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Gsx-rr #57756 üzenetére
Sok mai autó vezérműszíj szettje 150-200k km körül cserés, év mondjuk változó, de jópár típusnál 10 évig is elmennek (pl PSA dízelek) A kellemetlen része, ami miatt szerintem sokszor meglepődnek, az a több munkaóra a szokásos elrendezéshez képest. Nade ha cserélni kell, akkor nincs mese bár vissza lehet térni a jó öreg nyomórúdhoz is, csak többet fog enni, ha ugyanannyi ló kell
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gézengúz #57782 üzenetére
Otthon stabpálca cserénél, csak az egyik oldalt felbakolva én palackos emelővel tehermentesítettem, talán a kormány gömbfejnél fogva. Off típus, de a MacPherson az is. Szóval ha van kéznél pár tégla vagy fadarab, szerintem érdemes nekifutni mégegyszer
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
Motor mosni Brigéciollal, aztán körülnézni olajat illetően esetleg lehet tenni alá egy nagyobb (karton)papírt, és az alapján elindulni a kereséssel, amennyiben van csepegés. Ha egyik folyadék szintje sem emelkedik, az már fél siker Hűtőfolyadék vonalon nyomáspróba segíthet, szakaszonként ellenőrizve, melyik rész ereszt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz windlord #57895 üzenetére
E60 mankó jó hozzá. Lehet faragni hungarocell csomi padló magasítót köré esetleg, vagy ülés háttámlához rögzíteni... Bár ha tetőboxos kirándulás mellé kellene csak, akkor második szett kerékből dobnék be egyet (ha nem négyévszakos van rajta), és akkor kisebb pénzmag megoldja, nameg nem kell 80-nal karistolni.
Éljenek a kis kerekek és a komfort Nógrádban nekem egyszer még a 185/60R15 gumit is kicsípte egy kátyú, lemezfelni is görbült 1-2 alkalommal sajna.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaren91 #58093 üzenetére
Rövid, nyakatekert szakaszra inkább könyököt vennék - nem ismerem a helyzetet, de előfordul 30-45-90 fokos... Nameg két bilincs mellé, gyári megoldás nem hinném, hogy kompatibilis
50 mm könyök, rémlett, hogy ilyen eggyel eltérő méreteket MTZ alkatrészként láttam nem racsing, de ha valami véletlen folytán működik az adott helyre, akkor szuper. Kérdés, hogy a csonk önmagában 50 mm méretű vagy sem, vagy van-e mód a gyári cuccal összeházasítani...[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #58149 üzenetére
A kartergáz is eléggé benne van ebben. Mondjuk én úgy vagyok vele, hogy inkább a motorban gyűljön a rittyó, mint a tüdőmben
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Nézd úgy, hogy valószínű nem lesz baj, viszont ha mégis gond volna, ne legyen anyagilag megterhelő egy vezérlés csere vagy hengerfej felújítás Szóval ha adott a megfelelő tartalék, és nem kell rákölteni, akkor jól jártál, ha pedig mégis, c'est la vie, legyen bekalkulálva. Látnok szerintem ritka a fórumon, szóval majd 5 év múlva megbeszéljük, milyen vétel volt Alternatívát jelenthet egy más motoros példány, pár évvel korábbról, amivel kevesebb a várható nyűg.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #58517 üzenetére
Milyen használatra?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #58829 üzenetére
Létezik olyan is, ami a befújt levegőt melegíti. Simán fűtőszál, hajszárító elv.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Arra a pár napra bőven kijön egy autó bérlés is a villannyal zsebben maradt keretből, akár valami egzotikusabb példányt ki tud próbálni az ember mondjuk. Vagy flottában az a megoldás volt, hogy villanyautó lízinghez kapsz évi 5-10-15 napon másik kocsit hasonló esetre.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaren91 #59095 üzenetére
Balos menetfúró esetleg? Ha csak a kiszedés a cél persze.
Alin láttam ilyesmiket amúgy külön darabra, csak kérdés a minőség, nameg csomó idő. Esetleg nagyobb gumisnál is szokott lenni leszedő készlet, szerencsés esetben lehet benne pont ilyen. Vagy ha típus csoportból lenne pl valaki azonos kerékőrrel a közeledben, aki oda tudná adni, még az is gyors segítséget jelenthetne, aztán majd lesz vele valami.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #59104 üzenetére
Aztán ott vannak a szűrők különböző tulajdonságai, amit senki nem mér meg (gyártón/beszállítón innen), csak látjuk, hogy nem tiszta = rossz. Csak mondjuk közben a tervező a hosszabb periódus mellé annyival nagyobb felületet is számolt, hogy ne lógjon ki a lóláb. User meg cserél, mert nem fogja laborba küldeni a pár ezer forintos szűrőt bevizsgáltatni, hogy mennyit bírna konkrétan az ő használati módja mellett, hiszen olcsóbb tudatlanul cserélni. Nagyobb gépeken, amik tényleg poros környezetben dolgoznak, szokott lenni szenzor is, ami jelzi az eltömődést (meg dupla szűrő, meg szabad kifújatni is). Aztán az olajtükrös megoldás is rémesen költséghatékony, csak a papírbetéteset többször el lehet adni Cserélek én is amúgy kocsiban, mint a katonatiszt (olcsóbb egy turbónál), csak kiírtam magamból, hogy számok nélkül nehéz pontosat mondani... Nyilván a kihagyott szerviz egyértelműen gáz
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
BMW Service Inclusive program felé is lehet némi részrehajlás - ha már "ingyen" adjuk a karbantartást, akkor nehogy már drága legyen... Flottakezelőnél szvsz mindegy, mert nem ő diktál (ahol voltam, ott is akadt teszem azt Maserati), az usernek számíthat a havidíj inkább.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #59145 üzenetére
Fék a BSI plus-ban van, én is azt akartam javasolni, ha új.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #59429 üzenetére
Nekem úgy történt, hogy karosszéria egyik oldalát felbakoltam, utána palackos emelővel nyomtam feljebb a futóművet, hogy bemenjen az új pálca
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hdanesz #59462 üzenetére
F10 eleje N47, vége B47, de vezérlés ugyanaz. F11 hátul légrugós mind, annak a hibája miatt parkolva le szokta engedni magát, aztán gyújtásra lassan felemelkedik megint, de úgy már túlórázik a kompresszor, nem egészséges állapot Új lánc és csapágy szett, meg a beeső javítani valókra ha nem sajnálod a pénzt, lehet belőle jó kocsi, de már megérett több ilyen tétel rajta, ára is gondolom ezt tükrözi. Kérdés, konkrétan mennyit lennél hajlandó költeni rá a vételáron felül
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest