- Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
- Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
- Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13161 üzenetére
gyenge szemem de mintha középen látnák ezüst elválasztót.akkor csak bmw lehet...a hetesnek is ilyne kancsal szomoru lámpái vannak.
nekem 200k.s bico áll itt.
idei termés kb 150km
.félek ellopják pesten ez az igazság.semmi kedvem 5 kilonyi zárakat hordani magammal.csak akkor emgyke ha nem kell otthagyni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kickass
őstag
válasz
MPowerPH #13166 üzenetére
első kettőn a fóliának min. 70%-ot kell átengednie, tehát ha pl van már rajta valami zöld vagy hasonló gyári hővédő fóliázás akkor szinte már semmit nem rakhatsz rá mert kevesebb lesz mint 70% hiába ad bizonylatot rá
b oszloptól hátrafele bármennyire sötétithetsz de ha ugyanannyit sötétitesz elöl is mint hátul akkor azt lekapartatják veled és csunyán fog nézni az NKH
-
-
Zewa
senior tag
válasz
MPowerPH #13174 üzenetére
Nekem is ezért ütötte meg a szememet a hirdetés.
Sajnos esélyem nincs hogy legyen bő 1,5millám autó vásárlásra ezért én nem fogom zaklatni de ha megtudtok valamit azért írjátok le pls. Csak kiváncsiságból.Olyan szokszor szóba jön a vasad de képet nem igazán látunk róla...
(kezdem egyre jobban megszeretni ezeket az E39eket...)
ps.: Elég sok van ezekből a 3000-es dájzelekből a BMW-nél. És még így is ilyen marha drága az alkatrész hozzá?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13197 üzenetére
hát nem arra hanem hogy menjél vele.toljad neki.ahogy ez a leírásból ki is derül.
10 éves m5öt nem üzletember vesz.hanem hétvégi srác gyorsulni jampizni.
arra tökéletes még 20at be isver."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13199 üzenetére
hát ezt nem tudom.de ha gyári eredeti alkatrészekből akar valaki egy m-power mocit generálozni akkor valószínű így van.2000es auto motorja már elég modern.e36 m3 mocijára is rá tud menni guriga.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
DreaD88
tag
válasz
MPowerPH #13192 üzenetére
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de kereskedőtől venni autót badarság
Volt már pár autónk és érdekes módon ami kereskedőtől volt abban néhány hónap után valami tutira elromlott és cserénél kiderült, hogy nem is gyári, hanem bontott alkatrész van egy néhány éves autóban (a példa egy 1.2-es VW Polo, amiben a szervo adta meg magát).
Bár van egy ellenpélda is, egy VACAK ford mondeo (diesel) ami magánszemélytől lett véve ugyan, de előtte az is valami kereskedőé volt és annyi szopacs van vele, hogy már regényt kéne írni róla.Én is most, hogy nézelődtem használtautón, nagyon erősen próbáltam kerülni a kereskedős kocsikat... Azok ebből élnek, átvesznek egy jó állapotú autót olyantól akinek sürgősen kell a pénz, aztán minden fasza gyári alkatrészt kioperálnak belőle, majd belerakják az utángyártott harmadjára kibontottakat és végül így adják el.
Valamiből meg kell élniük[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Zewa
senior tag
válasz
MPowerPH #13197 üzenetére
Gusztustalan persze és az is tuti hogy el fog kelni.
Az esztétikát még ayynira nem is érdekelne hiszen azon könnyen és viszonylag olcsón lehet segíteni. Ott a hihba hogy aki külsőre nem ad az autójára az sanszos hogy a műszaki állapotát mégjobban lesz@rta.Az a gáz hogy használt M-es Bömbit elég "paracsy" venni még szervízkönyvel is. Azoka vasak kapnak ám rendesen.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Tálydi
senior tag
válasz
MPowerPH #13234 üzenetére
Neked meg M futómű, tehát csak lehet közlekedni. Ja, nincs semmi extra, de nincs lestrapálva mint a többi szar, és lett rá kötlve azért.
Tudom, hogy e46/e39 ugyan az, csak dragon régebben említette, hogy sok benne az elektronika, azért kérdeztem rá.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13237 üzenetére
19k beszereléssel egy fényérzékelős e39 szélvédő??jujj ez már brutálisna kizgróan olcsó.enyémhez 4 éves volt 29k az első szélvédő zöld csíkkal.hát a gyári jobb volt.fényvisszaverés szempontjából.az kb 19+egy nulla lenne tiédhez.
Hát elég durva ilyne könnyen lehal.de azé 150k.ért kormáényműt ujjítani se jó dolog.
16"os felninél nagyobb nem érdemes.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13243 üzenetére
nekem 29k volt cakk pakk.figyelj oda jo ragasztot használjanak meg sikitani fog pláne ha sokat mész 150 fölé.nem árt a kédert is cserélni.berepedta tiéd avgy mi baja?..ha karcos üvegpolirt nem probáltad ki?.hátha javít rajta.
Hát én nem tok e39 kormánymű ügyben nyilatkozni.mér drifteltél attol ment el megint??ennyire gyenge ez a szervotronic.ma bmw szervízbe egy szép m-packos e46 coupéállt.6hengeres.de cska állt.mert beállt a félautomata váltója, nem tudják mi a baja.
.
nekem ez a 6os a mercit idézi totál nem bmw.s.bangle.t vissza. az akkori 6os meg 5ös nekem jobban bejött.persze 36/e46 a legjobb.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13246 üzenetére
az nt amelyik az obudai temetőnél van?
én enm tom de szakszervízbe nem hiszem berakni neked utángyártott szélvédőt.agyba szájba fognak téged meg az autot fikázni.kb.a munkadíj ott tuti 5x.össe.és a minőség nem valószínű ezzel arányos.te tudod.
nekem 29k volt összesen.
ha már ugyis rossz sokat nem bukhatsz az üvegpolirozással.a cuomo maga kb 1500ft.gépet meg kéársz kölcsön.egy hétvégére.hát az ujabb bmw.k szervoja kormányműve nem igazán tolerálja a keresztbe menést.ezt már e90/e60 tulajok is irták valahol.nekem azon tul hogy néha szivárog a tartálybol az olaja nincs bajoma szervoval.koppkoppkopp.
valszeg nem jól csinálták meg.nekem ugy tünik megvan a hiba oka. a magas fogyasztás vs nem jól megy akocsi. most vettem észre a 2. és a 3. hengernél az injektor alső felső tömítőgyűrűje ereszt.de cska hidegen vagy ha megturom.ettől van a benyaszag.na meg ugye ott kijöna cumo és elillan a benya.(nem ámítás fényképeztem before after képet.és csillog vs porszáraz effektust láttam).na meg ugye ezzel arányban hiába tolja az ac a megfelelő emnnyiséget ha az nem jut el a motorba.ergo van rá esély ettől nem emgy ugy az oto ahogy kéne.kevés a nafta.maga alkatrész filléres még a 8db.os(4injektor alul felül) gyári készlet sincs 5e.csak ugye a munkadíj.gyakorlatilaga szívóoldal felső része kompletten leszerelős.ugye akkor már az a tömítés is ugrik....nem egyszerű.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13255 üzenetére
én 38k/negyedévvel kezdtem
most az éves sincs ennyi.
hát a vidéki korosodó hölgy használó erősen lenyomja.enyém se sok már.átlag alatti.pedig csak b3.érdekes kiszámlotam magam b10re és nem volt arányosan kevesebb.kb b3-4ig csökken láthatóan utána nevetséges mértékben.Hát mivel egyösszegű másik autora nincs pénzem pedig lehet ez lenne a megoldás.addig marad így.nem tom továbbra sem mi tévő legyek.motorcsere kb 150k, és nem garantált jo lesz, ok nem lesz vezérműszíj gondom többé.de a lánc is 1x elkopik.a tőke mindne autoban elkezd kopogni a 2.5i 24v.ben is
.csak ott ugye 4e x 24 csak az anyag
..
A komplett mocigenerál is rugna lassan 150k.ra de akkor tudom szinte tökéletes lenne.de maradna a 102 ló ugye.
hitelt nem akarok ez biztos.ergo másik kocsira nincs.a legésszerűbb az lesz ha megvárom a májust.müszaki.és utána tán lehet motorcsere.akkor meg a nyár miatt nem lesz rá....ez van.
isten igazából a mocit kivéve semmi gond nincs vele.apro dolgok amik javíthatóak.egy jo 18is 8kilot is megér.lehet érdemes lenne a 150k.t ráturni a mocicserére.maradna ugy.a müszaki az már 2 év mulvai probléma lenne.multkor lett volna egy 90k.ért.és jo motor volt nagyon.csak ugye szerelés, szállítás gázos....na meg mind2 ews.es volt.enyémbe meg nincs.olyna 18is kéne.94 előtti.
DreaD88:>>sok szép km.t.csak jol döntöttél.a venti forgása pozitiv visszahüti a mocit.az oragondokra meg egy megoldás van.>>csere!!poweren nézz szét és tuti találsz megbízható embernél olyat ami jo.a km meg ugyis oda tekerik neked ahova akarod. a srác valszeg szétszedte és be kontaktspray.zte.ezt szokták cisnálni.aztán valakinek nem lesz jo.valakinek jo lesz tőle 1hónapig fél évig 1 évig...stb totál véletlen.nálad ennyit.rakj be másikat.esetleg a kontaktos dolgot ki lehet probálni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
válasz
MPowerPH #13295 üzenetére
Azért ezzel egy kicsit vitatkoznék. Nem megbukott a Vectra név, hanem egy magasabb minőségi osztály képviselő modellre új nevet akartak. És bár a magyar adatokat nem ismerem elég nagy a sikere.
Ültem B Vectrában egy keveset, nem volt rossz autó.[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Tálydi
senior tag
válasz
MPowerPH #13299 üzenetére
Szerintem undorító hangja van a ford féle TDCI-knek, meg ha már C vectra akkor az 1.9 es CDTI egy egész jó motor, keresztapámnak is az van, Németország-Hollandia-Magyaroszág között elég sokat ingázik, 2éves az auto 135k km van benne Németből 6,7tel jött le és csak olajcserén volt az autó(35k km-enként WTF
mondjuk céges autó de akkor is...).
De a lényeg, mind a két autóhoz van pro/kontra, és DreaD-dal sok autót nyálaztunk át, a vége pedig, hogy BMW-t kell venni, azt gól
Ne menjen a el a topic megint a seat-lada-vw-skoda-opel-ford ki tudja jobban fikázni a másik autót irányba, volt már elég abból itt...
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
DreaD88
tag
válasz
MPowerPH #13302 üzenetére
Pedig most akartam írni, hogy a mi mondeonkban mi a kivetni (kinevetni
) való, még akkor is ha Schumi is beleült egybe
ááááááá
amúgy:
- ki találta ki, hogy a kormány mögött legyen az elakadás jelző (avagy "köszi gomb")?
- ki találta ki, hogy a vezető ülés mellett a padlón legyen a csomagtartó nyitó és a tankfedél nyitó? -.-
- és piszkos kényelmetlen ki és becuppanni az autóba[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13300 üzenetére
ez a magyar statisztika.közbe meg 2x annyi e60 járkál mint E merci kb.ez sok mindent elmond.külföldről hozzák.Az ár mindne szegmensben meghatározo.
skoda yetiből alig látok.nem tom hogy lehet első.
A vw konszern kihuzhatja magát. a saját márkát kivéve mindenki növekedett riválisait megelőzve.
A skoda a nagy nyertes, a vesztes meg a suzuki.nem csoda egy jol felszerelt swift 4 guriga.4gurigáért már lehet venni jobb nívosabb autot pl: 2-3 éves bmw ami elég odaverős.
A bmw visszaesése várható volt.meg a többieké is.audi jol elhuzott.vajon mi volt a huzotipusuk ebben az időszakban??tényleg ne mondeozzunk itt ez a statisztika is eléggé off.ez a ondeo hieteles.vagy külföldi.1400kg 146 ló az nem tul fényes.
Ákos a ti fordjaitok kivételek. a nagyátlagnak 3x ennyi baja van a típussal.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz
MPowerPH #13336 üzenetére
Kurv@ drágák ezek a 320D-k, Mo.-n, hát még amiben navi is van... 159 -nek, meg ahány szerelőt megkérdeztem mind mondta, hogy a kormányművel szokott ált. gond lenni mással nem nagyon.
E60 is szóba jöhetne, de minden parasztnak az van már, meg annyira nem is tetszik...[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz
MPowerPH #13368 üzenetére
Neked is nyárid van még?
Nekem Keddre van csak időpontom, pedig holnap megyek 130km-t.
Ezt minden évben eljátszom, mindegy, legalább tapasztalat is van emiatt.
Csak olyan ne jöjjön velem szembe, aki most van először havon, ezektől félek mindig ilyenkor...
Januárban emlékszem téged is felidegesített a sok eszes hóátfúvásnál. Azt hiszem ugyanazon a szakaszon jártunk aznap. (Ercsi és Adony között 6-os út)
Na ilyet nem akarok holnap.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
DreaD88
tag
válasz
MPowerPH #1562 üzenetére
"[link] Csakhogy a suzukisokat se becsüljük alá. Ehhez legalább egy 530i bmw kell, hogy megfogja.
"
Ez tudom, hogy marha rég volt xD és tuti nem lett megcáfolva, mert a totyik közepénél járok, de nem bírom ki, hogy "megoldatlan" maradjon... itt van már egy hete a könyvjelzőknél és azon gondolkoztam, hogy bolygassam-e, vagy sem...
Csak annyit, hogy ez a swift nyompadon van egy műhelyben és úgy "gyorsulnak" vele, az úgy meg nem nagy szám, bringát is lehet 70-el pörgetni megemelt hátsó kerékkel
De szóljatok ha baromságokat beszélek
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
DreaD88
tag
válasz
MPowerPH #13394 üzenetére
Ahogy látom az a 2 "doboz" ami lóg az AE-okról az 2 inverter.
Te hova raktad azokat, hol fértek el (nem tudom, hol lenne praktikus)?Gézengúz: forrasztózsír és menni fog a forrasztás, anélkül én is összetörtem volna pár dolgot idegességemben
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Eagl3
veterán
válasz
MPowerPH #13428 üzenetére
Nem volt létkérdés jelenleg az autó és most még viszonylag jó árban (1000000) elment. Rohamosan esik az áruk ezeknek az autóknak.
Nagyon szerettem, de pl. pecázni meg hasonló helyekre nem szívesen mentem vele, mint ahogy városban sem volt az igazi ezzel a sport pakkal.Most nagyon kacérkodok a gondolattal, hogy kéne Német o. -ból behozni egy Brerát, egyszerűen nevetséges áruk van kint. Ha meg hirtelen kell valamire autó, akkor lehet veszek egy kis e30-at pár 100 -ért. Csak azoknak a 90% -a meg roncstelepre való, a maradék meg min 6 kiló.
-
Zewa
senior tag
válasz
MPowerPH #13452 üzenetére
Félre értés ne essék tényleg iszonyat nyálcsorgatós darab de -mint ahogy te is írtad- nem könnyű eladni az ilyen autókat...
8,5kk környén már ilyenek is vannak. Modernebb, biztonságosabb de a feelinget nem adja..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #13455 üzenetére
e60 éra rulez mondtam.
hogy néz már ez ki??ford-opel öszvér, 3 henger, bio hidro aukkus, elsőkerék.ez már nem bmw
5 GT is mia xar??hányás...és lesz 3GT és 1GT is ha jól tom.
x6 nagy dög.x1 kéne."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Zewa
senior tag
válasz
MPowerPH #13454 üzenetére
No igen a CSi sokat dob rajta.
Az fogja megvenni aki szerelmes ebbe a típusba.
Befektetésnek azért nem olyan jó mert sokat elvisz de ezért legalább ad élményt is!
Félre értés ne essék a seggem verném örömömben a falhoz ha csak egy icsit birtokolhatnám.....Elsőkerék hajtás? 3Henger?! Mi ez egy Fábia?!
Kép az csak kép.. Tényleg van sok fikció de a BMW mostanság igen jó uton van!
Egy-két szép mozzanat van a videoban de ez az ocsmány nyivákolás... Fújjj!
Lehet akár milyen luxus kurv@ ha meglátnám hogy az F10-em motorháztetején fetreng tuti lerángatnám![ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"