-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Szia.
Ezekben mar nincs, legalabbis nem olyan, mint a regebbiekben, nem regen jartam en is utana. Ha gyarilag nem volt extra, akkor nincs bennuk kalyha, hanem elektromos. Ami meg ugye alkalmatlan az allofutes kiszolgalasara, ezert nem lehet modifikalni oket.
Atepiteni viszont azt hiszem atlehet. Webasto, plusz hozza egy vezerlo. Talalni kell neki egy helyet, be kell kotni a vizkorbe, i-drive-ba is beleprogramozni a funkciot, es kesz is van. Bar nem tudom ki vallalna ezt el, igy a koltsegeit sem tudom kiszamolni.En is filoztam rajta, mert jo lenne a hideg napokon is 40 fok kornyeki vizzel indulni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
e39 nem nyűgös, csak érződik rajta, hogy régebbi konstrukció.
Egy ötös mindig kényelmesebb, mint egy hármas, bár e34 állíólag keskenyebb, mint egy e46...
Vezethetőség, izé. Szóval egy hérmas könyedebb sportosabb, egy ötös meg hajósabb ha mondhatok ilyet...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
Vegyel T5-ot. Furcsan hangzik, de kenyelmesebb, mint az E39, es valamivel modernebb is. Meg a T5 egyebkent is veszettul megy.... Ha E39 vagy E46 kozott kellene dontenem, akkor en inkabb az E46-ot javaslom, manualis valtoval, es a 30i motorral. Van tapasztalatom mindegyikkel kozvetve es kozvetlen.
Ez most pont coupe, de ilyen gyongyszemeket mindig kilehet fogni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
Nem túlárazott. Ez az utolsó széria 3-as BMW, ami még nem 100%ig szarkupac. A M54B30 meg párszor volt az év motorja.Reálisan a fele? Igen, 1,2-ért adtam el a 28i e36 coupémat... Az angol autók meg olyanok, mint az ottani emberek... Kólával töltik fel a hűtőtartályt, felemás gumikat használnak, lepusztítják az autókat, ha nem tudják eladni, felgyújtják, a felniket padkán pihentetik... A veterán autókat tisztelik, istenítik, de a modern autókat elhasználják. Ott erősen fogyasztói a társadalom. Az én kabriómon kívül csak 1 db kézi váltós van, amit talán még egy amatőr is kiszúr, hogy összekukázott autó. Az én motorháztetőmben belül még ott a gyári matrica mind a 2 oldalt, alvázszámmal. Ezután jó mélyen fel lehet dugni a rétegvastagságmérőt. Az ára tükrözi a minőségét is, nomeg ez nem egy 325 vagy 320, hanem ez a benzines kategória csúcsmodelle-ami még nem M-es. Ha nem megy el, akkor idén Olaszországba megyünk vele nyaralni
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
ha 1M a szedán, akkor kb 800 lenne a kombi. Ha 1,5 lenne a kabrió, akkor 1,25 lenne a coupé... Teis láthatod, hogy kicsit irreális. Gyakorlatilag mindenki coupéval közelekedne.(mert félnek, hogy télen hideg a cabrió)
Nem így megy ez sajnos, és mint mondtam: ez a benzines csúcskategória, ez egy más világ. Ennél drágább 25i vagy 20i ritkán látható-és az van túlárazva. Egyébként még a 28i e36 cabrio is 1-2Mig mozog. 30iből nincs tucatszám, bontóban csak komplett blokkot lehet venni, már amikor van.És még 1 nagyon fontos dolog, lehet most pár embernek beletaposok a lelki világába: A 3-as BMW az ősidőktől fogva coupé/cabrio volt! Nem szedán vagy kombi. Az anyagminőség is jellemzően szarabb a szedán/touring vonalon, érdemes megfigyelni akár az e36 szériát. Mintha a szedánt másik gyártósoron csinálták volna, 10 év alatt úgy eltűnt a legtöbb alól a küszöb... coupé csak ha törve volt, akkor rohadt veszettmód. Az e46 szériáról nem is beszélve. Az összes kombi úgy rohad, mint egy betegágy, én még nem láttam olyant, amin ne lett volna szétrohadva a csomagtérajtó-oké mindenki tudja, hogy a bmw nem tud kombiajtót gyártani.
A szedán/kombi ablakemelőket raklapszám viszik kaszától, a coupét meg ajtóval együtt adja, mert SOHA nem megy tönkre, pedig minden ajtónyitásnál mozdul. Miért? Mert az nem hyunday szerkezet bosch motorral
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
Akkor csak par dolog. A5, 3.0TDi. Eloszor a jobb elso, majd fel ev utan a bal elso fenyszoro led-jei bedoglottek. Csere csak a lampatesttel egyutt lehetseges. 300k volt darabja. Kozben behalt a Xenon is vezerlesestol. 140k. Automata valto a vetel utan 10k km-el cseres lett. !!!920k!!! a csere, es nem markaszervizben rendezte, mert ott boven millio folott mondtak neki. Sok elektronikai hiba, pluszban a futomuve nem birja a rossz utakat. Ez annyit tesz, hogy 1-1 honapot tolt Mo.-n egy evben, es az alatt az ido alatt szet is esik a futomuve. Evente ketszer kell hozzanyulni, ha zavar a kopogas. Egyszer elszallt neki a kormanyszog szenzorja is, azt hiszem 100k volt a csere. DPF-e pedig az elejetol kezdve szar volt, folyamatosan eldugult. A 8. szervizlatogatas-meregdraga tisztitas(80 euro) utan kiszedette, mert hasznalhatatlan volt vele az auto.
Par hete beszeltem vele, es irta, hogy hidegen nagyon futyul a turboja, jobban fustol, es nincs meg a teljesitmeny. Forumozok szerint kezd meghalni. Az megint lesz vagy 500k...Hirtelen ezek maradtak meg bennem. En vezettem, es nem hagyott bennem maradando dolgot. Egyedul a quattro hajtas az, ami jo. Audisok elvannak tevedve, mert a 3.0TDi-t a 35D-vel teszik egyenlove. Aztan ez is kiderult, hogy nagyon messze van a valosagtol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Amiket felsoroltam, azok a benzinesben is jelen vannak. Na persze nincs DPF, de azt mar az elejen ki kellett volna szedetnie, mert az Audi reszecskeszuroi hiresen rosszak. Most meg ott a Turbo, ami valszeg megadja magat. A tobbi hiba a 3.2FSI-vel is meglenne, de az meg egyenesen lezabalja a gatyadat.
Egyebkent en sem valoszinu, hogy valaha is vennek meg szivo benzines autot a diesl utan. Mert imadom, teljesen mas vilag.
Pl. a BMW-nel a magasnyomasu pumpa a diesel eseteben nem szokott elromlani, legalabbis nagyon ritka, ellentetben a benzines tarsaval. Porlasztok szinten. Audinal sem hallottam ezekrol panaszt egyebkent.Viszlát: Kovetkezo autom szerintem mar nekem sem BMW lesz... De meg csak nem is Audi, vagy Mercedes. Pedig meg eddig engem elkerultek a problemak. Lehet a 30D-vel, E60-al szivtam volna, ha hagyom hogy anno rabeszeljenek. Nagyon jo most az uj Insignia-Passat-Mondeo trio is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Neztem a rugot is, de nem latom, hogy valami gondja lenne. Eloszor gondoltam ra, vettem is egy szett M-es rugot bagoert egy 35i-rol. De szerintem nem az lesz. Beszelni fogok egy szerelovel, akinek van rendes emeloje. Jo lenne rendesen belatni oda, leszedett kerekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aktív tag
(#26321) Ck. Biztos vagy Te ebben? Egy vadonatuj kettostomegu + kuplung 140eFt + munkadij.
Egy valto FELUJITAS,tehat nem uj, par tizezertol par szazezer Ft-ig terjedhet.Raadasul 60eKm-kent cserelni kell az olajat, amit otthon nem tudsz megcsinalni, meg a haver szerelonel.
Debrecenben a BMW szerviz 150eFt csereli le csak az olajat!!! Tehat ez nem felujitas.
Magat az olajat pedig 60eFt-ert akartak adni egy ismerosomnek.Emelkezz csak: Lara Renault-jat is a debreceni szerviz majdnem fel millio Ft-ert ujitotta fel! Es az egy Renault, nem BMW!
De amugy honnan tudod ennyire, csak nem vettel egy BMW-t?
-
aktív tag
Bocsi, nincs idom keresgetni FB forumon adjak a linket. De google elso talalat: LUK KETTŐS TÖMEGŰ LENDKERÉK ÉS KUPLUNG SZETT EGYBEN BMW 3 E46 318d 320d 100 KW 143eFt.
Azert jo igy irosgatni, hogy nem szereted a BMW-t, nem volt BMW-d es nem tudod az arakat
-
aktív tag
Nem tehetek rola, hogy BMW forumon jarsz, es 140eFt-ba kerul most (kedvezmennyel annyiba se) a kettostomegu + kuplung.
Nem fogom az Audi Club-ba irni, hogy mennyibe kerul a BMW alkatresz. Viszont azt nem ertem, hogy Te miert ide irod az Audi-s tapasztalataidat. Plane, ha nem tudod, mi mennyibe kerul egy BMW-hez.A 15 eves kocsid 0 km-es kora ota van Nalad?
-
-
urban racer
senior tag
Nem vagyok a legjobb jós, de arra tudok gondolni, hogy jobban terelted neki, majd nem hűtötted le kellőképpen, leállítottad. vagy akár csak a szimpla hőterheléstől eltört a tengely, ott szépen elfolyt a motorolaj, ami meg remekül elporladt az áramló levegőben.
A helyedben letéptem volna a szívócsövet, egy instant sztriptíz keretén belül benyomtam volna a pólómat, és olyan gyorsan áll le, hogy azt sincs ideje mondani, hogy tak-tak. Ha meg nem tudod hol a szívócső/nudista strandon vagy, akkor kitámasztani deréknál, és belelépni a fékbe úgy tisztességesen, majd váltó 3ba, és lefullad. El nem indul az autó, a fék mindig erősebb lesz.
Előjel? Semmi. Esetleg ha menet közben történik, akkor kékes füst, de mikor azt látod, már késő is. Ellene tudsz tenni viszont, kartergáz-szűrőcsere, tisztességes hajtás után akár 10-15 perc járatás, minden leállítás előtt 5 mp várakozás. [moderálva][ Módosította: radi8tor ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
Vezettel mar 2.2TDCi Mondeo -t? Nem volt az Audival semmi baj. 8Le-vel erosebb volt, ellenben 100kg-val nehezebb, plusz automata. Jah, es a nyomateka 350NM, mig a Mondeo -e 400NM, tultoltessel. Igaz azt eleg hulyen, idetlen, kulturalatlan modon adja le. Se porogni nem szeret, se az alacsony fordulatot nem eszi. Viszont ha tartomanyon belul vagy vele, akkor brutalisat lep, ha meg kulturaltan mesz, akkor 4,5l-t eszik. Azt hiszem a gyari gyorsulasi adatok is igy neznek ki: 8.7s vs. 8.9s a Mondeo javara.
En vezettem mar mindegyiket.
Audisok hajlamosak tulertekelni az autojukat. Allitolag(Audis forumbol) az A5 3.0TDI otthagyja a 335D-t is. Ezzel eltetik magukat. Meg chip elott volt szerencsem egyel a nemet palyan. Hat, mint egy szivo diesel... Szerintem a 330D-nel sem erosebb, bar az nem tudom, hogy megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
A busznak van bőven helye a jobb oldalon kanyarodni, így a KRESZ ezen része rá is vonatkozik. Érdekes módon ma reggel tudott a helyén állni
Másrészt nem tartottam fel, kicsi autó (nem BMW-vel voltam), pikk és pakk már ott sincs, mikor a busz még vakarózik. És bunkó sem voltam, mert a kanyarodás szabályai szerint a legjobboldalibb sávba kanyarodtam onnan soroltam be középre, mert volt hely (oké, nyilván a buszos nem szórakozik sávváltással, mert túl rövid a hely, csak azért írtam, mert én minden KRESZ szabályt betartottam). Szóval csak ezért nem értem a felháborodást.
Itt mindig előzékeny vagyok a buszosokkal, mert tudom milyen dugók vannak, akkor számít nekik, hogy nem parasztkodok, de tegnap siettem és még szabályos is voltam, a busz meg nem.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Oké, ezt adom, de akkor ne álljon neki feljebb, ha szabálytalan, a másik szabályos
Másrészt azon a részen leginkább buszok kanyarodnak balra, bár tény nincs megtiltva másoknak is. Amúgy ez a rész ilyen ezer éve (én 23 éve járok erre sohasem volt baleset abból, hogy a busz feneke kaszált volna).
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
Valami tipp az Uraknak? Hogyan lehetne kideríteni, hogy a DPF ténylegesen működik és nincs szoftversen kiír(t)va? A tiszta, fémszínű, világos kipufogó belső megnyugvást jelent?
Igazából a gyanúper csak onnan van, hogy a Delphi diagja azt írja ki, hogy az utolsó regeneráció óta 0 km a megtett táv, vmint 250 ezer a szűrő hátralevő élettartama még mindig. Emberünk nem emlékszik, h regeneralt volna.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
El kell inditani egy regeneralast manual. BMW -nel ha nem ismered az autod, mint a tenyeredet, nem tudod, mikor regeneral. Sot, en az E92 -on tudtam, de az F10 -en mar egyaltalan nem erzem. Okor hiba, hogy nem raktak egy DPF menut az idrive -ba, amin tudta volna kovetni a regeneraciot, hogy mikor kell, vagy eppen folyamatban van, es Te hulye, ne allitsad le az autot. Akkor szol a rendszer, amikor mar keso, es mehetsz a szervizbe veszuzemmodban.
Don't Tread On Me
-
-
chess001
aktív tag
Veszel egy cipőt, Nike. Fizetsz érte 8e-t, van 1 Niked. De ha air maxet veszel, azért 5x annyit kérnek, az is Nike. A Conti, Bilstein, stb. sem csak 1 cikkszámon gyárt. Érthető?
Én gyári helyre FSD-t vennék, mert az jó minőség és jónak tűnik a elve is, és csak kicsit drágább, mint a 'gyári'.
Nem tudom, hogy miért fontosabb az ablaktörlő lapát, mint a gátló.
Gumiabroncs, fék, gátló, aztán a többi. Ezek tartják a kocsit az úton...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
En is a jogsimbol elek, felig, szoval nekem is vigyaznom kellene. Sajnos van mar 3 pontom. Ezt cegesen gyujtottem. Sajat autoval eddig haromszor fotoztak. Eloszor felesegem elment tanfolyamra, aztan masodjara en is megtettem, harmadjara felesegem jogsijara ment a pont. Ezt igy 5,5 ev alatt persze. Hiaba, eleg konnyen belefut az ember, foleg ha van egy rejtozkodo kameras auto, ami kozvetlen akkor fotoz, ahol a sebessegkorlat eletbe lep, es kanyar van.
Ismeros a helyzet, az angol vezeteskultura nagyon messze van attol, amit az ember belekepzel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem, soha. Egyszer volt, hogy telen hazamentem, es reggel -15 fokban 2db sikertelen inditas utan roffent csak az auto. Izzitas vezerlo meghalt, de nem vettem eszre, mert itt UK-ban nincsenek ilyen hidegek. Azt cserelve izzitokkal egyutt mar jo volt minden.
Don't Tread On Me
-
Newlachka
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs