-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
audi100td
nagyúr
válasz lali81 #39366 üzenetére
Nem volt még japán dizelem, csak megnéztem mennyi lenne az alkatresz ilyen esetben. A benzineseknel kopo alkatrészeken kívül semmi, motorhoz jellemzoen hozza se kell nyulni, max vezérlés csere szijasnal. De nem offolok tovabb.
E92-ből fapadosabb 320d is felejtő 2,5ért? Akar manual, legalább tempomattal.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lali81 #39417 üzenetére
Még nem, de szerintem belevágok.
Ide felraktam a képeket, meg a leírást.Skimaster: Igen, én is így gondolom.
Ami nincs a leírásba, 300 pacis. Egyetlen hiba van, a bal oldali visszapillantó nem működik motorikusan.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
nagyúr
válasz lali81 #39689 üzenetére
Elvileg ezt a módszert mostanában (2-3 hónapa) lőtték le az okmányirodák. Nem tudom a részleteket, de a haverom -aki nekem is intézte az átírást- azt mondta, h a sok visszaélés miatt már mindenféle nyilatkozatot kérnek az előző tulajdonostól átíráskor. Persze ismerve a magyar neppereket ezt is biztos megoldják majd vhogy.
Silent77: Örülök, h megoldódott.
-
BeZol
őstag
válasz lali81 #39965 üzenetére
Áh, tied csak 1670kg, enyim 1825kg...
De egyébként igen, teljesen más világ, viszont ha használtan vennék cabrio-t alkalmi használatra, akkor én is sor6 v. v8 benzint nézegetnék, és nem dieselt, csak hát mivel keménytetős, pont h alkalmas hétköznapi autónak is, és akkor a diesel felé billenne a mérleg. -
MPowerPH
félisten
-
Johnny_vT
senior tag
válasz lali81 #40498 üzenetére
A 6 henger nem probléma, sőt ha tényleg kevésbé hajlamos a problémákra, akkor örömmel fizetem meg érte a felárat (elvégre BMW sorhattal az igazi). Csak van egy félelmem, hogy még ezzel is több aknára léphetek a futómű, elektronika, belső tér esetleges hibái miatt, amik gyakran előjönnek a Totalcar Népítéletben
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Gabesz25
tag
válasz lali81 #41129 üzenetére
igen, erről is van tudomásom, de azt olvastam, az E90 20d-nél valamiért nem lehet megcsinálni
-
SzlobiG
félisten
válasz lali81 #41234 üzenetére
Mondjuk a kérdés az, hogy milyen a szerviz múlt cserélve volt-e a vezérlés meg a költségesebb alkatrészek, mert ekkora futasnál már nagyszerviznek meg kell lennie. Hát persze, hogy tetszik, de szopó rollerre nem vágyok. Ebbe minden benne van sőt még több is mint amire szükségem lenne.
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #41363 üzenetére
En meg vezettem, igaz az E250CDi volt, es cabrio. A tablet az borzalom, barmit mondasz. Gusztustalan, hogy ott tehenkedik a muszerfalon, es meg csak behuzatni sem lehet. Audi fele is szornyu, de az legalabb behuzhato. Ilyen teren okos volt a BMW, mert az F szeriaban szepen megoldottak. Aztan a Ok is bealltak ebbe a birka sorba. Kozben meg az Alfa kihozta a Giulia -t, es megmutatta a gyoker nemet premium gyartoknak, hogy is kellene eztet csinalni. De ugye szeretnek szellel szemben pisalni...
Az ovon amit erzel, az az automata feszito. Semmi extra, igy mukodik minden Merciben. Minden autoban van, csak a mukodesi elvuk mas, engem pl. idegesitett, mert mindig nagyon meghuzta, mikor baratom E Klasse -aban utaztam.Az anyagminoseg egyertelmuen jobb, mint az F30 -as BMW -kben. Es azt kell mondjam, hogy hiaba Merci, jobb volt vezetni. En is kineztem magamnak az uj E Klasse -t.
Don't Tread On Me
-
Maxell014
senior tag
-
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #41913 üzenetére
Nem, a night vision az egy specialis kamera, amit az autohoz dedikalnak, ergo bontva nem is kapsz, mert nem mukodne. Harcaszati eszkoznek szamit vagy mi a szosz, biztonsagi kockazat lenne maskulonben.
Az aktiv kormany hianya miatt legyel halas. Eloszor is tiszta szintetikus lesz vele az egyebkent zsenialis kormanyzas. Es ha elromlik, marpedig arrol is hires (havernak ketszer sz@rt be 100k km alatt, masodjara at lett alakitva normalra), akkor annak a rendbetetele is kozelebb lesz a milliohoz.
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz lali81 #42066 üzenetére
Svájcban konkrétan zsák számra vannak a patika veteránok, youngtimerek és a vadi új top autók. Ha szar az idő, kb ugyan az a járműpark mint Stuttgartban, viszont amint jó idő lesz kirajzanak. Volt már, hogy egy pirosnál úgy nézett ki a sor mögöttem, hogy M3 csl, M4, C63s, M4, Giulia quadrifoglio, M3.
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #42066 üzenetére
Az a baj,hogy átlagban 150E Km előtt le kéne venni a turbót,hogy fel tudd újítani mert utána beleszokott verni a házba és dobhatod ki... Sajnos én nem 2-3 autón tapasztaltam ezt... Vagy veszel egy jó állapotú bontott gyárit ( ha találsz ) amit felújítasz normálisan nem kínai alkatrészekkel és azt felrakod vagy marad az új... Könnyen dobálózik mindenki a 600K-s DPF-ekkel akinek eleve 10-20M-os kocsija van vagy új autókat vásárol mindig és cserélgeti jobbra balra....Mi mekkora bűncselekmény... Gondolom a mutyi áfás autók nem azok meg az áfa nélkül meg számla nélkül külföldről hozott mutyis alkatrészeket megvenni se baj.... Olyankor minden olcsó legyen de a DPF-et meg kell venni újonnan meg megér Fél milliót felárat az új DPF a kiiktatás helyett, de amúgy az emberek többsége 10Ft ért..... ( TISZTELET A KIVÉTELNEK ) Aki megvesz egy E90 E60 2-3M-ért vagy olyan E46-ot amibe van DPF 1,5-2M-ért nem fogja megvenni 600+ ért a DPF-et ( Hozzáteszem egy ÁTLAG ember ~2 hónapig dolgozik ezért a pénzért. Szerencsés aki ezért 1 hónapot vagy egy hónapot se dogozik de nem ez az átlag itthon... ) mikor hatod áron megcsinálják úgy,hogy soha többet nem lesz vele probléma... Ha az embereknek lenne pénze akkor mindenki új autót venne... Ez nem csak BMW-nél van így Merci Audi VW stb.... Persze ez rossz értem én meg újabb autók milyen jók aha... Az összes kamu elcsalt károsanyag kibocsátásukkal együtt.... De ez sem probléma természetesen.... Minden autógyárnak az összes vezetőjét mérnökét börtönbe kéne csukni hiszen hazudnak össze vissza !!!!!!! Nincs kivétel de azok rendben vannak tudom... Meg VÉLETLEN rossz szoftver került a motorvezérlőbe........ Úgy elvárni,hogy egy használ 10+ éves autóba legyen DPF ,hogy az újabb autókon amikben benne van MINDEN EL VAN CSALVA nem is kicsit azért az vicces.... Sajnos nem ilyen egyszerű ez nyilván jobb lenne ha mindig mindent újra lehetne cserélni de nem ez a realitás talaja.... Egy utolsó gondolat ha egy kocsiból kivan szedve a DPF nem fog füstölni alap esetben sőt normál remap mellett sem. Esetleg egy-egy füstpamacsot kitolhat... Akkor füstöl ha szar a kocsi / jobban van húzva alap esetben nem szabadna ( BMW CR dízelről beszélek )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Parfüm topik
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óvodások homokozója
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs