-
GAMEPOD.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
prozodus
őstag
válasz antivirtel #8650 üzenetére
Olvasol is, v csak write only??? Most írtuk, h júni végéig.... Utána már csak az egyenleget tudod visszakérni.
Online adategyeztetéssel megpróbálhatod más nevére íratni, h be tudjon menni. Mindenesetre elhordozással -úgy emlékszem- nem garantált, h visszakapod az egyenleget.A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
xy.zsolt
őstag
válasz prozodus #8651 üzenetére
Ma költöztem blue-ról dominóra.....nyitóegyenlegem zéró (párszáz ft volt még a blue-n) Ami felcseszett, hogy 45perc várakozás után kerültem sorra és hogy nincs fiókregisztráció nélkül online bankkártyás feltöltés ...vagy csak nem találom a módját?
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
prozodus
őstag
válasz xy.zsolt #8652 üzenetére
Nem tudom, mert most megvariálták a feltöltést a dominóval, és mintha vki azt mondta volna, h csak bejelentkezve lehet, de azt nem tehetik meg. És rémlik egy olyan is, h banki felületről lehet tölteni. Gyere át a tré topikjába, ott van, aki ebben naprakészebb. Ott az egyenlegátvitelről is meg tudják mondani, hogyan, mert elvileleg azt meg kell kapnod. Nem szóltál ott???
https://prohardver.hu/tema/nagy_t-mobile_topik/friss.htmlA minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
xy.zsolt
őstag
válasz prozodus #8653 üzenetére
Nem kértem el azt a párszáz forintot...inkább az a gond, hogy alapból fel sem hívták a figyelmem rá. Naná, hogy 15év után ismét ehhez a hiéna szolgáltatóhoz jövök és akkor változtatnak saját vagy banki app-os töltésre. Kinek fájhatott, hogy kártyával online fizessünk regisztráció nélkül .....megy a nyáj terelése az app-ba.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
qwertly
addikt
Sziasztok!
Kénytelen vagyok én is váltani... amióta megjelent a blue mobil azóta használtam. Több kártyával is mert a családban ez van konkrétan 5db. T-mobilhoz mennénk vissza, csak feltöltős kártya kártya érdekel. Kell valamire figyelnem azon kívül hogy csak hétköznap tudok menni az ügyfélszolgálatra? Köszönöm a választ előre is. -
Tressy
senior tag
Ha valaki hagyja megszűnni az előfizetését a rajta lévő összeg nem veszik el.Kérelmezni kell a visszafizetést mert maguktól nem adják vissza
-
Tressy
senior tag
válasz prozodus #8664 üzenetére
Irtam levelet ês ezt kaptam válaszul:
Ügyfélszolgálatunkra érkezett alábbi megkeresésével kapcsoltban tájékoztatjuk, hogy deaktív blue mobile SIM kártyája megmaradt egyenlegének visszafizetését kezdeményezheti telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül (+36304408400) vagy írásban, egy szabad szavas kérelem formájában, melynek tartalmaznia kell az érintett hívószámot, ügyfél nevét, állandó lakcímét, születési helyét és idejét, édesanyja lánykori nevét, egy saját tulajdonú bankszámla számot, ahová a visszautalást kéri, illetve ügyfél saját kezű aláírását. Kérelmét a bluemobile@telekom.hu mail címre várjuk.[ Szerkesztve ]
-
Tressy
senior tag
-
Tamy
senior tag
válasz prozodus #8668 üzenetére
Én pár hónapja személyesen mentem be a T ügyfélszolgálatára, mivel szándékosan hagytam megszűnni a kártyám. A kiscsaj kárörvendően kb. a képembe vágta, hogy már lekéstem a visszatérítés lehetőségéről, jó eséllyel keresztet vethetek a pénzemre, mivel a Blue Mobile megszűnik. Azért próbált mindenféle programban utána nézni, persze minden rendszerük fagyott. (Ez egyébként annyira vicces, hogy akárhányszor ügyet intézek bármelyik nagy multi cég ügyfélszolgálatán, köztük telekommunikációs cégek, bankok, szinte kivétel nélkül mindnek fagy, lassú, elérhetetlen a rendszere. Az ügyintéző meg csak mentegetőzik miatta.) Szerinte ezt tavaly év végéig kellett volna megtennem, és különben is, a Blue Mobilnak soha semmi köze nem volt a Telekomhoz. Felvilágosítottam, hogy többek közt az ügyfélszolgálatnál is volt jócskán átfedés, erre csak magyarázkodott, hogy ő igazából azt nem tudja. Ahogy azt sem tudta megmondani van-e még ügyfélszolgálata a Blue-nak. Végül hosszas próbálkozás után annyira jutott, hogy lényegében levélben jelezte az igényemet a központ felé, ahonnan kisvártatva felhívtak. Igaz egyértelmű ígéretet ő sem tudott adni (és olyan halk volt, hogy szinte semmit nem hallottam belőle max. hangerőn se), de azóta a pénzem is megérkezett a számlámra, bár semmilyen írásos dokumentációt nem kaptam azóta se.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Fecogame
veterán
Mivel a Blue Mobile, mint szolgáltatás megszűnt, így a topikot zárom.
További információ a megszűnésről ezen a linken érhető el.
Tájékoztatunk, hogy 2022. június 30-ával a blue mobile szolgáltatásod megszűnt. A szerződésed felmondásáról SMS-ben értesítettünk.
A továbbiakban a beszélgetést a Telekom mobilszolgáltatások topikban lehet folytatni.Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- EAFC 24
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- További aktív témák...