Keresés

Aktív témák

  • Tamy

    senior tag

    Kb. egy hónapja kezdeményeztem a kötelező adategyeztetést egy riasztóban lévő sim kártyára. A Blue Mobile honlapján a GYIK alatt erre vonatkozólag nem egyértelmű a megfogalmazás, én úgy értelmeztem, hogy ilyen esetben másik számról is elvégezhető. Elvileg így is van, mert akkoriban még (sok-sok türelem árán) egy vezetékes számról eljutottam az ügyintézőhöz, aki meg is próbálta elvégezni a regisztrációt, de nem járt sikerrel. Így maradt az, amit el akartam kerülni, sim kártya ki, majd némi potya körök után sikerült találtam egy olyan régi telefonom, amiben működésre tudtam bírni (a saját készülékem ugyan független, de nem akartam kivenni a kártyát belőle). Újabb próbálkozás(ok) az adategyeztető vonalon, ezúttal elvileg sikerült, azt ígérték 1-2 hét és jön az sms, külön öröm, hogy itt már megadhattam a saját mobil számom is.

    Eltelt kb. 1 hónap, sms sehol. Néztem a riasztó kártyáját is, sok mindent láttam már, nem lepett volna meg, ha oda küldik, de semmi. Gondoltam most már újra felhívom őket, rákérdezek mi van? Igen ám, csakhogy szigorítottak kicsit, most már csak úgy jutok el az ügyintézőhöz, ha beírom azt a kódot, amit sms-ben küldenek a problémás sim kártyára. Csakhogy ahhoz megint szét kellene szerelnem a riasztót.

    Hívom a Telekom ügyfélszolgálatot a 1430-on, újabb fél óra süketelés, majd közli az ügyintéző, hogy hívjam a Blue Mobile-t a 30/440-8400 számon. Ok. Pillanatok alatt el is jutok az ügyintézőhöz, nincs süketelés, se várakozás, öröm boldogság...

    Illetve mégsem: Közli, hogy ez nem is a Blue Mobile ügyfélszolgálata, a csaj tök bunkó, lekezelő, hívjam a 80-as számot. Mondom hiába hívom, a szám egy riasztóban van, nem szeretném ismét kivenni. Akkor várjak türelemmel, biztos ide fog érni az az sms. Megkérdezem, hogy mennyire normális/általános, hogy ennyi időbe telik? Válasz: akkor hívjam az adategyeztést a 80-as számon, és ott érdeklődjek. Innentől fogva már nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek.

    Végül írtam egy emailt a Blue Mobile ügyfélszolgálatnak, azt válaszolták, hogy ha szóban sikeresnek mondták, akkor tekintsem annak, az sms majd jön valamikor, a megnövekedett forgalom miatt csúszik az sms is. Mást nagyon úgysem tudok tenni, aztán vagy megszűnik a szám, vagy nem, vele együtt a pénzem is vagy bukom, vagy nem. :W

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

  • Tamy

    senior tag

    válasz Armahun #6496 üzenetére

    Nálam se megy.

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

  • Tamy

    senior tag

    válasz jozsi968 #6501 üzenetére

    Már nálam is.

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

  • Tamy

    senior tag

    válasz Fecogame #6503 üzenetére

    Annyira azért nem hamar, nálam napok óta nem működött.

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

  • Tamy

    senior tag

    válasz #08205312 #6607 üzenetére

    Azon sem lepődnék meg, ha az utolsó pillanatban hosszabbítanának. Elég nagy a káosz a szolgáltatóknál.

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

  • Tamy

    senior tag

    válasz Xray-1 #6693 üzenetére

    Engem szerencsére nem, pedig sms azóta se jött egyik számra se. Viszont ha ezt minden évben el kell játszani erősen gondolkodok, hogy veszek a riasztóba inkább egy külföldi sim kártyát, évente kiszedegetni biztosan nem fogom.

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

  • Tamy

    senior tag

    válasz jozsi968 #6695 üzenetére

    Igen, megterhelő, eléggé be van építve, a riasztó központját nem arra tervezi az ember, hogy ahhoz rendszeresen hozzá kelljen nyúlni.

    Külföldi simmel nincs ugyan túl sok tapasztalatom, de nemrég adtam el úgy egy Yess simet, hogy éveken át nem volt telefonban, csak évente egyszer feltöltöttem. Eladás előtt persze kipróbáltam, működött.

    Hívásindítás van a riasztó kártyájáról is, csak normál körülmények közt azt nem veszem fel, így jelez vissza a beriasztott állapotról.

    [ Szerkesztve ]

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

  • Tamy

    senior tag

    válasz prozodus #8668 üzenetére

    Én pár hónapja személyesen mentem be a T ügyfélszolgálatára, mivel szándékosan hagytam megszűnni a kártyám. A kiscsaj kárörvendően kb. a képembe vágta, hogy már lekéstem a visszatérítés lehetőségéről, jó eséllyel keresztet vethetek a pénzemre, mivel a Blue Mobile megszűnik. Azért próbált mindenféle programban utána nézni, persze minden rendszerük fagyott. (Ez egyébként annyira vicces, hogy akárhányszor ügyet intézek bármelyik nagy multi cég ügyfélszolgálatán, köztük telekommunikációs cégek, bankok, szinte kivétel nélkül mindnek fagy, lassú, elérhetetlen a rendszere. Az ügyintéző meg csak mentegetőzik miatta.) Szerinte ezt tavaly év végéig kellett volna megtennem, és különben is, a Blue Mobilnak soha semmi köze nem volt a Telekomhoz. Felvilágosítottam, hogy többek közt az ügyfélszolgálatnál is volt jócskán átfedés, erre csak magyarázkodott, hogy ő igazából azt nem tudja. Ahogy azt sem tudta megmondani van-e még ügyfélszolgálata a Blue-nak. Végül hosszas próbálkozás után annyira jutott, hogy lényegében levélben jelezte az igényemet a központ felé, ahonnan kisvártatva felhívtak. Igaz egyértelmű ígéretet ő sem tudott adni (és olyan halk volt, hogy szinte semmit nem hallottam belőle max. hangerőn se), de azóta a pénzem is megérkezett a számlámra, bár semmilyen írásos dokumentációt nem kaptam azóta se.

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

Aktív témák