-
GAMEPOD.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
bakbéka
tag
válasz Tav-Csoves #7550 üzenetére
Hìvd fel az ūgyf szolálatot ès kèrdezd meg.
Hogy xy szám kinek a nevèn van .eg a másik.
Ennèl jobbat nem tudok,elmondod hogy nem emlèkszel a kártya tulajára ès megmondják -
polonic
félisten
A blue mobile is elmehete a fenébe. Online adategyeztetés után, számot akartam hordozni vodához, kettőt is. És visszadobták azzal, hogy nem egyeznek az adatok.
Pedig mindent a személyi és lakcím alapján lett megadva teljesen pontosan az adategyeztetésnél meg a vodánál. is. -
-
polonic
félisten
válasz 4Grider #7556 üzenetére
Nem. Azt írja ki, hogy még nem adta meg a nevét és még egyetlen címet sem adtam meg.
Akko megvan az oka az elutasításnak.
De mondjuk ezt nem értem, hogy lehet így.Telefonon lett aktiválva még annak idején, kód is rendben megérkezett, vissza is lett küldve. És már adategyeztetve is volt.
Mindkettő számnál ugyanez. -
Kam1kaze
tag
Nekünk régen (kb. 15 éve) az is gond volt, amikor a vezetékes számunkat vittük át, hogy a volt meglévő szolgáltatónál, hibásan út szerepelt és nem útja, mint amit az új szolgáltató írt be helyesen. Minden más stimmelt, csak ez az egy nem, ezért személyesen kellett volna bemenni a szolgáltatóhoz intézni. Addig hívtam Őket, amíg az egyik ügyintéző el nem intézte telefonon keresztül (harmadikra sikerült), ezt a minimális változtatást.
Most megnéztem a Blue oldalán lévő dokumentumokat és a cím vége lemaradt, miközben az általam kitöltött dokumentumban helyesen szerepel. Fura még, hogy a kiállító nevénél "SPRINTER Futárszolgálat Kft." szerepel. Mióta állít ki egy futárcég Domino egyedi előfizetői szerződést? Vagy én értem félre.
Páromnak meg a nevét írták el, jelezte több mint 1 éve, de még mindig a helytelen szerződés érhető el a Blue weboldalán lévő dokumentumban. Nem túl naprakészek, így nem biztos, hogy az ott fent lévő dokumentum az aktuális a rendszerükhöz képest, mert ennek ellenére adategyeztetésnél elfogadták a jó nevet.
[ Szerkesztve ]
-
Indiant
addikt
válasz Tav-Csoves #7550 üzenetére
Sehol. De szerintem ők sem tudják megnézni. Semmit nem jelent 1 vagy 5db sikeres adategyeztetés. Attól még simán lehet más nevén a kártya.
-
powers
tag
Az adategyeztetés egy katasztrófa.pár hónapja,az első figyelmeztető sms után elvégeztem online,de semmi visszaigazolás.tegnap újra,semmi válasz.erre ma jön egy sms hogy ha nem végzem el éjfélig,letiltják a számom .Gyorsan telefonon is megcsináltam.azt mondja a nő,hogy sikeres,3 napon belül jön a visszaigazolás.dehát online is ezt írták....hát,most várom az éjfélt,bukó e a 16 éve ugyanaz a számom....
-
Dorien
veterán
Ma de. szembesültem vele, hogy 2x telefonos adategyeztetés után kikapcsolták a telefonszámomat. Semmit sem tudok hívni, csak az adategyeztetős telefonszámot, ahol a 3. adategyeztetés után közölték, hogy 72 órán belül visszaállítják a számomat. Most megyek be a Telekomhoz az asztalra csapni...
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz Indiant #7565 üzenetére
Voltam benn a győri (Árkád) Telekomnál. Az ügyintéző csaj rendkívül segítőkész volt, adott Dominós feltöltőkártyát, amit gyorsan beállítottunk és már tudom használni a telefonomat. Dual SIM, így könnyen át is tudtam másolni a tel. számokat rá.
Viszont Blue Mobile ügyekben semmit nem tudott segíteni, így várhatom a 72 órát. Az mondjuk egy rossz vicc, hogy a Magyar Telekom munkatársai végzik ezt az adategyeztetést, de személyesen, szemtől-szembe senkivel nem lehet ügyintézni, csakis telefonon... Minimum egy fogyasztóvédelmi panaszt és kivizsgálást megérne ez a sztori.
Blue Mobil ÁSZF [link]
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
powers
tag
válasz mickemoto #7568 üzenetére
Én azért kaptam ma előtte egy figyelmeztetést:
"Kedves Ügyfelünk! Ma éjfélkor megszünik blue mobile szolgàltatàsa, ha nem végzi el a kötelezö adategyeztetést. Hìvòszàmànak megtartàsàhoz holnaptòl a(z) xxxxx jelszò segìtségével a bluemobile.hu/adategyeztetes oldalon vagy a 0680630045 szàmon köthet ùj elöfizetöi szerzödést. Üdvözlettel: blue mobile"pánikban hívtam az adategyeztetést,de a hölgy sem állt a helyzet magaslatán,azt mondta hogy akkor csináljuk meg most.mondom jó,csináljuk.mondta hogy sikeres,mondtam hogy nekem is ezt írta ki 2x online,hogy lehetek biztos benne?a végén megkérdeztem hogy panaszt hol lehet tenni,de még arra sem tudott válaszolni,azt tanácsolta hogy a telekomhoz menjek be.
-
Dorien
veterán
Szerencsés vagy.
Egyelőre panaszt tettem a Telekomnál és kártérítést követelek.
Most kapcsolnak vissza a Blue Mobile-hoz, hogy akkor most elindult-e a visszakapcsolási folyamat."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
prozodus
őstag
Jól rámhoztátok a frászt... Mostanában bent sincs a kártya, h bmit is észrevehettem volna, nemh egy utsó pillanatban küldött figyelmeztető sms-t... Mert persze anno sms-t én sem kaptam, h sikeres. Úh beraktam most gyorsan a kártyát, és felhívtam magam. Foglalt is voltam, és utána jött is a hívásértesítő, h sikertelenül hívtam magam
De amúgy pl miért nincs a blue felüleltén egy olyan, ahol le lehet ellenőrizni, meddig él az adategyeztetés. A dominósoknál pl simán meg lehet nézni. V vki megtalálta már, h hol van ez feltüntetve?
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
Frankó amit itt írtatok... 2 sim van még náluk, mindkettőt online egyeztettem, de semmilyen visszaigazolás nem jött... Van a kettőn vagy 6e forintom.. Még jó, hogy a sajátomat már átvittem dominóra.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
powers
tag
Korai volt az öröm,mégis letiltották,hiába a 3x adategyeztetés.mehetek panaszra a telekomhoz?
-
powers
tag
Mindegy,ha megmentem a számot akkor utána áthordozom valamelyik másikhoz,csak fogalmam nincs még hová. pedig ez jó volt amíg tartott,de nem fogom ezt a cirkuszt évente végigjátszani.
-
g0dl
addikt
válasz 4Grider #7579 üzenetére
Az biztos nincs benne a törvényben, hogy azt (finoman fogalmazok) az ügyfeleknek lehető legnagyobb kellemetlenséget (és KÁRT) okozó módon kell végrehajtani.
Mert ne legyenek kétségek(B)(/B), ha valaki mindent megtett a regisztráció érdekében ( én pl. négyszer regisztráltam ) , és ennek ellenére letiltják, azzal forintosítható kárt okozhatnak neki, és a kár sokszorosan meghaladhatja az illető éves mobilköltését.
-
powers
tag
Tudom.dehát mit tudok még tenni? ma reggel újra próbálkoztam.elmondtam higgadtan,hogy minden ellenére kikapcsoltak.a hölgy elnézést kért,valami hibát emlegetett.megnézte,nyoma nem volt az eddigi egyeztetéseknek.csináljuk meg most.jó,csináljuk.kérdeztem hogy mikor leszek visszakapcsolva.azt mondta beszél egy kollégájával,addig zene.ok.1 perc múlva visszatér,hogy nem tudott beszélni a kollégájával,de próbáljam meg újraindítani a telefont,hátha már visszakapcsolták.ha még mindig nem,akkor hívjam őket vissza később. természetesen még mindig nem működik,megvárom a 10 órát,hátha addig minden kolléga beesik...
-
powers
tag
válasz radio100jozs #7587 üzenetére
mi ki tudtuk használni asszonnyal a 2x 22 perc bluemobilos ajándék perceket hálózaton belül feltöltésenként,de inkább ezek után mi is átmegyünk dominóba.
-
Dorien
veterán
Nekem már több, mint 100 órája ki van lőve a tel.számom, hiába ígérgették a 72 órás visszakapcsolást...
Hová érdemes áttérni? Vodafone, Telenor?
Ahogy nézem mindkettőnél 19Ft/perc/SMS a tarifa.Számhordozást vajon meg lehet oldani?
Mert én leszarom a Blue Mobilt, ha megszűnik, de a számom rajt figyel már előre legyártott névjegykártyákon, stb.Ja igen, legutóbb kaptam egy új tel.számot visszakapcsolás ügyben, ezzel is lehet próbálkozni:
30/633-6366
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
powers
tag
10 óra utáni telefonálással sem mentem semmire,bemondták ezt a valamilyen feldolgozási hiba volt a rendszerben dumát,most csak annyit tud mondani,hogy várjak a ma reggeli adategyeztetéstől számított 72 órát,és ha nem kapcsolják vissza,telefonáljak újra.Hát ez az,én is átvinném inkább,de félek amíg nem él a szám,hordozni sem lehet.köszi,megpróbálom azt a számot is.bár ahogy látom te sem mentél vele többre
-
Maist
senior tag
Látom nem vagyok egyedül, így már le sem írom, amit szerettem volna. Ez, ami ezeknél megy, ez egészen felfoghatatlan! Azt mondja nekem az üfsz, hogy nem tudják az adatimat, születési helyemet, időmet, édesanyám nevét? Egyeztessek újra adatot? HARMADJÁRA B.MEG??? Hát akkor mi az apjuk ... csináltak eddig? Milyen adategyeztetés volt a tavalyi is? Én vettem még a BM elején a saját nevemre a kártyát, hát hogyan kezeli ez a semmitérő banda az adataimat??? Lassan 100 óránál járok én is, de csak a MELLÉBESZÉLÉS megy, meg hogy tehetek panaszt! Teszek is, az biztos, majd meglátják! Megvan már minden létező felügyeleti szervhez írva a panaszbeadványom, küldöm őket mindjárt a címekre! NMHH, Fogyasztóvédelem, békéltető testület. Hová lehet még panaszkodni?
[ Szerkesztve ]
-
radio100jozs
őstag
A Telenornak nagyobb a lefedettsége, mint a Vodának, de amúgy a kártyásban nem érzékelni különbséget. Ja az adatjegyben van eltérés, itt a Voda azért jobb, már ha ez is kell.
+ A Vodára tudsz online venni Tuti kártyát számhordozással, futár hozza, sehová sem kell menned intézni.[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
válasz 4Grider #7594 üzenetére
Én értelek Téged, tökéletesen. Azt viszont nem értem, hogy esetleg egyszerű emberek, mondjuk aki például idős, vagy bárkit ilyen helyzetbe taszítanak az enyhén szólva sem megfelelő munkavégzésükkel. Meg most mit utasít el? Mit? Én minden tőlem telhetőt megtettem:
Márciusban egyeztettem interneten: pipa.
Amikor írták május 23-án (aznap), hogy egyeztessek, mert elveszik a szám, egyeztettem újra: pipa.Akkor meg mire gondolsz, mit kellene elutasítaniuk? Magukat utasítsák el? Én nem indítok sok hívást, de sokat fogadok, tudod erre jó a feltöltős kártya, most meg mindenkit hívogatok, írkálok nekik másik számról, hogy miért nem érnek el, és hogy érhetnek el, csak azért, mert ez a dilettáns csűrhe március óta nem vette észre, elkerülte a figyelmüket, hogy egyeztettem adatot interneten, és a fülembe tagadta le ma a hölgy, hogy én nem egyeztettem adatot telefonon sem. Nem látja a barma, hogy beszéltem velük az elmúlt héten csütörtök este, a megadott számon, és adategyezetés történt, amire az akkor a vonal másik végén ülő szarvasmarha azt mondta, hogy sikeres volt? Ettől függetlenül a legnagyobb állat én voltam, hogy kitartottam eddig is a farmot működtető cégnél.
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Újabb fejlemény az ügyben, csak hogy érzékeltessem, hogy mennyire van ez a híváskorlátozás komolyan véve a BM-nál: Párom BM-hez hordozott számát teljes nyugalommal tudom hívni. Ő engem vissza persze nem. Tudják ezek egyáltalán, hogy mit csinálnak?
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!