Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duffbeer

    őstag

    válasz Macilaci457 #51 üzenetére

    Létrehozol egy plane-t (kb 17-es méret), majd F7 alatt a particle system gomb, "add new", alatta megjelenik, hogy emitter. ezzel lehet mindent előállítani. tűz, hó, stb. Nekünk viszont az emitter helyett a hair kell. Hair-hez ezeket a beállításokat használtam:
    amount: 20000, segments: 7, normal: -0.5, random: 0.2, brown: 0.3. Ezután létre kell hozni még egy plane-t, átméretezni ugyanakkorára és kicsit alá helyezni, mivel a mi hair emitterünk nem fog látszani renderelésnél, valamint annak kell adni a fű textúrát. Be lehet állítani, de elég bután mutatna, egy zöld talaj a fűszálak alatt.:) Ennek a plusz plane-nek adunk egy föld jellegű materialt. Játszhatunk vele, de tudom ajánlani ezt. Innen letölthető elég sok material. Én spec azt ajánlom, hogy ha le is töltesz valami anyagot, akkor annak nézd át a beállításait, hogy miért olyan amilyen. Tanuljunk mástól.:). Mondjuk a füvet is le lehet ugyaninnen tölteni.
    Na ennyit a fűről. Magát a logót gondolom nem gond elkészíteni, annyi dolgunk van csak vele, hogy szintén F7 de most a physics gomb alatt bekapcsolni a collision-t. Ezzel ha belehelyezzük a fűbe, akkor "lenyomja" azt. Hozzáteszem eléggé meg fogja harapni a gépet a művelet. Lassabb gépeknél ajánlom, hogy inkább 1000 legyen az amount fűszálból, majd ha minden kész, akkor feltolhatjuk 20000-re.

Új hozzászólás Aktív témák