Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz BaLee #37748 üzenetére

    " Na az nem jó az késő, ajándékba lesz, irány az ügyfélszolgálat."

    Én tapasztaltból tudom, ha csak nem üzletben veszed át és van készleten. Akkor dátumokra nem feltétlenül kell hagyatkozni, mert össze vissza variálhatnak vele... - mondjuk szeptemberi rendelésemnél ennek mondhatni kifejezetten örültem, mert így pont akkora jött meg, amikor ráértem volna, és nem pont akkor amikor nem. Tehát van olyan is, ha nem zavar az akadozás... de ajándékba meg hasonló, az igen necces. Egyébként sokszor félre vezető a szöveg is edigitálnál. "Nem forgalmazzuk", "már nem rendelhető", aztán meg újra lesz...
    De rá kell jönni,hogy ez sokszor semmit nem jelent, csak annyit, hogy elfogyott...

    Amúgy szerintem ezekkel a "nagy" cégekkel az a baj, hogy n+1 ember van, mindenki mást mond csinál... és nem igazán van összhang, vagy vhol elakad a folyamat. Én pl biztos ellenőriztem volna, hogy na akkor mi lesz, mert üzenetben nem kaptam változást. Lehet hogy az agyukra megyek, de sebaj :D

    Volt hogy felhívtam a Telekomot, vagy egy céget, egy problémával, kérdéssel... jutottunk vmire... aztán kicsit később megint ,persze mást kapcsoltak, és úgy csináltam, mintha nem tudnék semmit, kiváncsi voltam ő mit mond, hova jut. előbb utóbb vmi bejön :D

    Másik része, karácsony körül elég nagy felfordulás is lehet, gondoljatok bele...szerintem a csomagok szétszedése, ahogy itt is írta vki plussz logisztikai probléma. De lehet pont a türelmetlen vásárlók miatt találták ki... de nekem többször egyszerre jöttek hiába külön adták fel akár... annak meg sok értelme nem volt, vagy egy nap de két futártól xd

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák