-
GAMEPOD.hu
Ajánlott weboldalak:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ldave
Topikgazda
Prey-jel végezve, most kerül sorra nálam a Judgement, tegnap este csak kipróbáltam, kb 1 órát ha játszottam. Yakuzák nekem kimaradtak, szóval ez az első játékom ebben a stílusban, kíváncsi vagyok bejön-e.
A Slime draws near! Command?
-
Mike
veterán
válasz Rigormortiis #5650 üzenetére
azért amikor nem lehet forgatni a kamerát a fal miatt, és úgy kell ugrani, az cseppet frusztráló
vagy amikor a bohócot sokadik próbálkozásra sem tudtam agyonverni
[ Szerkesztve ]
-
Kai_Rong
senior tag
Nem igazán - a Judgment a Yakuza 6-tal behozott új motor alatt ketyeg, amibe ezt a furcsa ragdoll fizikát belerakták. A régi Yakuza fanok kifejezetten nem szeretik ezt az engine-t, elsősorban azért, mert a korábbi engine, ami a Yakuza 5-öt, a Zerot, a Kiwamit és a nálunk sajnos meg nem jelent, de kiváló szamurájos spinoffot, az Ishint hajtotta, csúcsszuper volt.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
Persona 5 Royal - Gamescom 2019 Season Reveal Trailer | PS4
Persona 5 Royal nyugati megjelenés 2020 tavaszán.
Live-Die-Respawn
-
Carlos Padre
veterán
Final Fantasy VIII Remastered szeptember 3
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Carlos Padre #5658 üzenetére
Aznap jön a Catherine Full Body is
De nagyon örülök, hogy ilyen rövid időn belül már jön is. Bár az FFVII-et is szerettem a PS1-es érából, a VIII a nagy kedvenc (a IX anno nem annyira jött be, azóta se vittem végig...). Elő is rendeltem, jár mellé egy SeeD zenés témaPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Carlos Padre
veterán
Ide is
Nagy az én boldogságomGenyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Carlos Padre #5660 üzenetére
Az bizony, orom es boldogsag Annyira jo latni, hogy ez a sorozat nepszeru lett itt Nyugaton. Pedig enlekszem, amikor anno a Dead Souls zombis spinoff megjelenese utan mennyire nagy hullamvolgy volt. Ahhoz is a Sony kellett, hogy az otodik resz kijojjon, legalabb digitalisan az angol nyelvteruleten. Nalam itt lapul a teljes sorozat (japan PS3, angol PS3, japan PS4), meg amugyis platina az osszes resz, szoval erre a digitalisra nem nevezek be, de hala az egnek telen jon majd a fizikai valtozat diszdobozban. Es hat van humorerzeke a Seganak: a fizikai kiadashoz az ajandek egy lokalizalt PS3-as Yakuza 5 tok lesz, hogy az is felkerulhessen a polcra
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Cranium
tag
En is megorultem a yakuza remastereknek, viszont nem tudom, hogy Magyarorszagon megjelenik-e a fizikai kiadas, ami jovore esedekes kulfoldon.
[ Szerkesztve ]
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Cranium #5664 üzenetére
Szerintem a Sega maga is meglepődött, hogy a Yakuza 0 ekkorát ütött itt Nyugaton, és szerencsére ezúttal jó volt az approach, sikerült egy elég jó kis fanbase-t faragni az emberekből Mondjuk a Yakuza 3 remaster eléggé megosztó lesz a régi motor és a harcrendszer miatt, de azért remélem, a többség túllép ezen Az ötödik rész az gyakorlatilag egy picit butítottabb Zero, a hatodik meg ugye a szokásos Dragon Engine
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Cranium
tag
válasz Kai_Rong #5665 üzenetére
Én már annak örülök, hogy játszhatok majd velük, a grafika annyira nem érdekel, inkább a sztori, még ha néha szappanoperásra sikerül, én imádom. Remélem a szamuráj korban játszódó részeket is behozzák majd, és tényleg tűkön ülve várom, hogy mikor lehet Magyarhonban is előrendelni a remastered részeket.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Carlos Padre #5666 üzenetére
Nyilvan jot tett a jateknak a felskalazas meg a 60 fps (vs subpar 720p 30 fps-sel), de azert ettol fuggetlenul latszik rajta, hogy a motor mar tobb mint 10 eves. Megszokhato, csak furcsa lesz a Zeroval kezdett es a Dragon Engine-t is latott rajongoi kornek.
Igazabol a harc az, ami eleg zavaroba 3-ban (a 4-ben ezt halistennek javitottak). Overly defensive bossok, plusz ha betalalsz, akkor is csak chip damage-et okozolPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Cranium #5667 üzenetére
Ja, a sztori plusz a minigame-ek adjak ezeknek a jatekoknak a lelket, ezzel egyetertek. Ha kedveled a szappanoperas fordulatokat, akkor a 3, 4, 5 mind nagyon be fog jonni, az egesz sorozatban ez a harom resz jaratta a csucsra ezt a mufajt, helyenkent az Esmeraldat es Paula es Paulinat megszegyenito fordulatokkal operalva Ettol fuggetlenul a 3-at nagyon szeretem, a masik kettot modjaval.
A ket szamurajos spinoff az nehez kenyer. A Kenzan (a Sengoku idoszakban jatszodo, PS3-ra kiadott) eselytelen. Egyreszt prevgenre jott ki csak, annyira nem is alakultak fenyesen a japan eladasok, nyugatra igy kiadni teljes orultseg. Felmerult pletykakent, hogy csinalnanak belole egy Dragon Engine-es Kiwami verziot, de az eleg longshot. Illetve temajat tekintve szerintem ez izzadva tud majd az europai es amerikai rating boardokon atcsusszanni, mert rogton a masodik fejezetben bemutatjak Harukat (vagyis kozepkori alteregojat, Oharut), aki gyerekprostitualtkent dolgozik az egyik kyotoi bordelyban. Ez mar onmagaban triggereli az SJW-k onerzetet, es a politicak correctness jegyeben nyomas ala helyezik a rating boardokat... Kar amugy erte, a historical fictionbe oltott Yakuza sztorija a top 3-ban van.
Az Ishin mar eselyesebb, az ugye a Yakuza 5, 0, Kiwami 1 enginejevel keszult, kijott PS4re is, nincsenek benne szenzitiv temak, a jatekmenet abszolut modern, fluid a harcrendszer, birja a 60 FPS-t, meg tele van pakolva contenttel (igazi grindfest a platinaja ). Az egyetlen problema vele, hogy lokalizacio szempontjabol igazi remalom - a sorozatban ez a resz tartalmazza a legtobb szoveget, tehat mennyisegre is combos, illetve eleg archaikus japant hasznal, konkretan beepitett szotar van a parbeszedeknel a japan verzioban is. Plusz itt nyugaton a Meiji restauracio idoszaka messze nem annyira nepszeru, mint a Sengoku, kevesbe ismert Sakamoto Ryoma vagy Takechi Hanpeita neve, allitolag emiatt hezital a Sega, hogy belevagjon-e a lokalizalasba. En azert bizom benne, hogy a szarnyalo nepszeruseg meggyozi oket arrol, hogy erdemes lokalizalni.
A zombi spinoff valszeg marad PS3-on, es a ket PSP-s resz se remenykedhet itteni kiadasban, de ezzel azert egyutt tudunk elniPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Na ez nagyon jónak tűnik így. Mert nekem pont a harc miatt nem jött be a Kiwami. De gondolom a sztori-t folytatják, így annak ismerete nélkül, nem lesz az igazi ez se (nekem).
Ráadásul ugye április 1.-jén...: [link]
Megjelenés: January 16, 2020
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Szuper! A Yakuza-nak úgy is meg van ez a "városban élős" játékmenete mint a Persona5-nek is. Azt nagyon szeretem. Hát akkor így ez fel került a listámra. A harcrendszer így nekem tényleg sokkal szimpatikusabb.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ldave
Topikgazda
Yakuzáról konkréten nem tudok nyilatkozni, de a Judgment-ről igen: van egy egész nagy szabadon bejárható város, tele NPC-kel, éttermekkel, bárokkal, rengeteg kis mellékküldetés, stb. Tegnap este is úgy ültem le játszani, hogy megcsinálok egy sztori fejezetet, helyette volt két randim, pókereztem egy órát a kaszinóban, segítettem lebuktatni egy csalót, stb
A Slime draws near! Command?
-
Olvashattad a PS4 topikba, hogy én hogy megszenvedtem azzal a Kiwami-val. Kétszer is megpróbáltam, de egyszerűen nem tudtam megszeretni. El is engedtem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Kai_Rong
senior tag
Hát ettől most azért a hideg ráz. Eddig ettől a bandától az egyetlen körökre osztott RPG a Yakuza Online nevű gacha játék volt, és annál sótlanabb, unalmasabb játékrendszert én még sose játszottam.
BtW, élek-halok a körökre osztott japán RPG-kért, de ezt a sorozatot képtelen vagyok egyelőre elképzelni ezzel a rendszerrel. Hogy fognak itt kinézni az epic boss fightok? Marha nagy a felháborodás a fandomban, még a végén ez a rész bele fog állni a földbe, aztán amit eddig a Sega szépen felépített, az elillan :\PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
ldave
Topikgazda
válasz Carlos Padre #5682 üzenetére
Azért a Yakuza 7 az fővonal. Egyrészről megértem a készítőket is, nem is tudom hány hagyományos akció Yaukazát csináltak már az első résztől kezdve a Judgment-ig, lehet most már szeretnének valami mást is készíteni.
A Slime draws near! Command?
-
Kai_Rong
senior tag
14 full-fledged Yakuzát (beleértve a Judgmentet és a Fist of the North Start is) csináltak, persze, értem én, hogy belefáradtak. De egyelőre ez azért elég merész húzás. Persze, majd ha jön valami szórakoztató gameplay, akkor én is megnyugszom majd, de egyelőre aggódom, mégiscsak a kedvenc játéksorozatom a Final Fantasy mellett.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
ldave
Topikgazda
Új Ys Ⅸ Monstrum NOX trailer: [link]
A Slime draws near! Command?
-
penge111
addikt
Jaj, még az YS VIII is ott porosodik a Ps4-em digitális könyvtárában, nagyon sok játékot (15) szedtem megint össze. Mondjuk jrpg már csak 3 van: YS VIII, FF X/X-2 HD, Disgaea 5 Complete. Szóval, az tuti, hogy ezt már csak valami Big in Japan akcióban fogom beszerezni
ui: Divinity Original Sin 2-t mikor tervezed elkezdeni?
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
ldave
Topikgazda
válasz penge111 #5686 üzenetére
Húha, fogalmam sincs Lehet a téli, hideg estékre hagyom. Ez a baj a régi megvett játékokkal, hogy valahogy mindig az újonnan megvettek kerülnek előbbre...
Judgment 9. fejezetnél tartok, szeretném a hétvégén ezt befejezni, remélem lesz rá időm, szeretnék már a végére érni, csak valami mindig elvonja a figyelmem a főszálról.
A Slime draws near! Command?
-
penge111
addikt
Trials of Mana, hmm meglátjuk milyen is lesz: [link]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Yakuza 7 infó:
"Nagyon érdekes, hogy az új Yakuza világában a Dragon Quest egy létező dolog, és szerepe is van a játék "mitológiájában". A történet szerint Kasuga gyerekkorában akkor volt egyedül boldog, amikor a Dragon Questet tolhatta, mostanra pedig önmagára tekint Heróként, aki kalandra készül. Amikor harc közben az ellenfelek külseje megváltozik és fegyvereket rántanak elő, az mind a Dragon Questnek köszönhetők, az RPG-szerű csaták ugyanis Kasuga képzeletének a szüleményei - a külső szemlélők számára normális bunyónak tűnnek az összecsapások."
Nekem tetszik.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Carlos Padre #5690 üzenetére
Engem így nagyon érdekel ez a játék. Talán a Persona5 miatt. És nem, nincs infó arról, hogy választható lenne a harcrendszer. Viszont azt írják, hogy a sztori kétszer hosszabb lesz mint az elődökben. Nekem ez sokat nem mond így. A terület pedig 3x-4x nagyobb lesz (mint az elődökben). plusz erre jönnek még rá a Dungeon területek. Szerintem jól hangzik.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Kai_Rong
senior tag
Hát ha körökre osztott RPG lesz, akkor a sztori tényleg tud kétszer hosszabb lenni, mert elnyúlnak a kötelező harcok a régi rendszerhez képest
"A terület 3-4x nagyobb lesz, mint az elődökben" témával kapcsolatban is szkeptikus vagyok. Mi a benchmark? Az eredeti Yakuza 1 (amiben volt egy Kamurocho map, és csókolom), vagy a Yakuza 5 (amiben van négy full városrész csomó "dungeon"-nel)? Szerintem nem aratott osztatlan sikert ez az új ötlet, aztán azért jönnek ezek a kicsit semmitmondó kommentek.
Ennek ellenére én bízom a stúdióban, eddig (szinte) minden RGG stúdiós cucc telitalálat volt (kivéve a zombi shooter spinoffot), és mondom ezt úgy, hogy minden cuccukkal játszottam Reméljük, lesz több infó csorgatva a TGS-en.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Carlos Padre
veterán
válasz Kai_Rong #5693 üzenetére
Hasonló kérdések vannak bennem is, a Kiwami, ami a legelső és a legkisebb, volt 53 óra nekem úgy, hogy easy mód csak ledaráltam a harcokat, semmi mini játék és a substory-kat sem tudtam megcsinálni csak félig tán. Annál nem nehéz nagyobb vagy hosszabb játékot csinálni, pláne körökre osztott harccal. A Yakuza 4-5 is kétszer hosszabb és 3x-4x nagyobb mint a Kiwami. Ha viszont azokhoz számítják akkor meg mekkora játék lesz? Azt már lehetetlen megtölteni élettel.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Carlos Padre
veterán
Csak aztán nehogy fájjon.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Jigoku
tag
válasz Carlos Padre #5695 üzenetére
Jöhetne a magyar shopba is, hogy aztán megint bosszankodjak, hogy az otome cuccaimat persze nem árazzák le...xd
PSN: JigoKuu-chan // Carl [PS2], Tony [NDS], Viktor [PSVita], Raiden [PS4], Sasha [PSP], Rashoumon [N2DS], Susano'o [Switch], Czar [PS5] // https://jigokumuke.weebly.com
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Carlos Padre #5695 üzenetére
Ez nagyon fura, ez elvileg EU-s store-ból van, de se a UK-n, se a magyar PSN-en nem látszik.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Rigormortiis
addikt
Nektek mi a véleményetek a TGS-es FF VII trailerről?
Nekem két dolog jutott róla eszembe: De jó lenne újranézni az Advent Childrent. És de fasza játék volt a Crisis Core.
Nem is értem, ha már egyszer egy epizodikus valami lesz, akkor szentelhetnének egy-két részt az előzményeknek főleg, hogy szerintem Zack önmagában sokkal emberközelibb karakter volt, mint a VII-ben bárki. Többször kifejtettem már, miért tartom jobb játéknak a kézikonzolos korlátokat leszámítva, mint a VII-et, de ettől még a VII lett "legenda", csak sajnos ma már keveseket mozgat meg a jrpg kifejezés, főleg nyugaton (lásd DQ11 gyenge nyugati eladások). Pár átvezetőt újranézve nagyon tetszett Szefi"jellemfejlődése" is, jó volna a remake-ben legalább egy kicsit kibontani, miért is lett a videojáték történelem talán legmeghatározóbb főgonoszának jelleme olyan, amilyen.
És akkor még nem is beszéltünk a befejezésekről...A VII befejezésének utána kellett néznem, mert habár a maga idejében kétszer is végigvittem, piszkosul nem emlékeztem már rá. Ellenben a Crisis Core befejezése az egyik a két játékból (a másik is egy FF cím volt), amit meg is könnyeztem. Na arra emlékszik az ember.
Na és a zenék. Ebben a VII is erős volt, és sok motívumot átemelt a Crisis Core, de összességében az a soundtrack jobb. Szerintem.
Utólag átfutva a bejegyzést, igazából semmi köze a VII remake-hez, csak egy kis nosztaligával átitatott Crisis Core ajánló lett
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Rigormortiis #5699 üzenetére
CC Remake-et a népnek. Vagy legalább egy HD Remastert nagygépekre Type-0 szerűen.
Live-Die-Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...