Új hozzászólás Aktív témák

  • addamka

    őstag

    válasz ViZion #8018 üzenetére

    Mi ilyen éjszakai boltbajárósak vagyunk, na nyáron meg lehet figyelni, hány apuci ignise parkol, mellette a sofőr lógatja a redbullt, a többi haverja meg a value vodkát. A legjobb, amikor már a parkolóban berúgnak, Dunakeszin rendszeresen rendeztek ki tud tovább a földön fekve járni bajnokságot éjjelente.
    Mondjuk amíg nem csesztetik a kocsit nem érdekel, de azért egy XL méretű gumikalapács van nálam, mióta egy tág pupillájú be akarta törni az ablakot, mert nem engedtem ki magam elé a főútra egy parkolóból :)

    Amit még szeretek, hogy belterületen igyekszem nagyjából betartani a sebességet, mert nem célom szaporítani a lapos gyalogosok számát, na olyankor kielőz a HTP (hiába taposod paraszt ;] ) Fabiaval az okos, külterületen meg meglátja a kanyart, és 30cal nem meri bevenni. Bár ilyen van nagyobb kocsikkal is, jön anyuci a SUV-val, egyenesbe beáll az ember seggébe egy centire, kanyarba meg eltűnik a süllyesztőbe. Pedig had ne mondjam, hogy egy C3-as Citroen mennyire kanyarvadász... kb. mintha egy adag kocsonya lenne felfüggesztés helyett :)

    Eljátszottam már a gondolattal, hogy kellene a 110 mellé 1-2 lóerő még, de akkor előbb kell felfüggesztés, meg fék, aztán kifizethetem 3x a kocsi árát, és esélyesen egy kalap lócitrom lesz a végeredmény, ismerve az itthoni autóberhelők minőségi munkáit.

    [ Szerkesztve ]

    Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

Új hozzászólás Aktív témák