Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz CJ4567 #146792 üzenetére

    Viszont a notebookomról hibátlan DP-on is (Intel IGP, így adaptív sync nélkül), bár az USB-C limitációi révén ott inkább csak 120Hz-en hajtom, mert 144-en már nem maradna sávszélesség a második monitoromnak (Egy MST hubos dokkolón vannak, egy USB-C-ről). :DDD

    A 27GL83-nál nekem annyira nem volt pozitív, hogy nem csak a kontraszt nem a legjobb 2020-as szemmel nézve, de a színtér lefedettség sem az igazi, akár csak házon belül sem [link] . De ez most a leggyorsabb a 27GL85-el, ez tény, nagyon nagyon gyorsak. :K Amúgy ami érdekes, a VG271UP nincs ott a G-sync kompatibilis hivatalos listán, de az állítható állványt/USB-hubot leszámítva azonos XV272UP ott van.
    Rtings szerint tesztelték, és működik G-sync-el is [link] . Nem akarlak egyikre vagy a másikra sem rábeszélni/lebeszélni, mások az erősségeik. :K Nekem hiába tetszett volna nagyon az LG sebessége, ha még az 1150-es kontraszt, amit tud kalibrálva a VG-m is nekem a "lehetne több is" kategória, de ez nagyon egyéni preferencia.

    (#146790) norbert1998: Azért Habugi irónia-színvonalát nem könnyű megütni. :DD

    (#146793) DraXoN: Egyébként szándékosan került be a Crysis a tesztelt játékok közé, egyfelől, mert kedvelem, másfelől mert az a tipikus "régi vágású" motor, ami képes sok szálat megdolgoztatni, de nem tökéletes a skálázódása. :K

    Persze, ideális esetben semmi hátrányt nem okoz a CCX-es felépítés, lásd pl. Cinebench, de azért játékokban ezt a szintű szál-függetlenséget azért elég problémás a gyakorlatban kivitelezni, hiszen legideálisabb esetben is minden egyes képkockánál összegezni kell a szálak munkáját legalább egyszer, legalább másodpercenként 60-100 alkalommal.

    A Far Cry esetében persze a motor egy dolog, de azt is érdemes látni, hogy az optimalizáció, átírás nagy költség a kiadónak, fejlesztőnek, amit nem feltétlen fog meglépni, amíg nem feltétlen indokolt. Ezt is írtam itt párszor, hogy a CCX-ek mellett ezt bele kell számolni, hogy az ilyen esetekben nem biztos, hogy úgy fog menni, mint a konkurencia CPU-i, ahol minden mag között relatív gyors az adatcsere, és vígan szaladnak (többnyire jó skálázódással) a szál szinkronizációs igény szempontjából kevésbé optimális motorok/programok is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák