-
GAMEPOD.hu
Battletech Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ry0K3N
senior tag
Én azon verem ki a biztosítékot mikor X-Commal hasonlítgatják a "géjming dzsurnók"
A legtöbbnek a véleménye egy fillért nem ér, úgyis a user score számít számomra. Főleg ha kapunk még ilyen esetek mint a cuphead meg doom volt.
#5 nekem semmi mail nem jött még a skinről
[ Szerkesztve ]
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Ry0K3N
senior tag
Azt hiszem az. A legelső ami morált használ. Megnöveli a találati esélyt és kiválaszhatod a testrészt hova lőjön. Nem tudom így hirtelen az angol nevét.
Apropó firestarter nagyon fun. Imádtam vele szétlángszórózni heaviket.
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Ry0K3N
senior tag
Nem baj majd szét lesz ez moddolva. Nekem hiányzik hogy darabokból rakom össze a gépet meg nem lehet igazán gépet leamortizálni. Akárhogyan is szarrá van lőve mindig megjavíthatod. Ja ami meg vicces hogy ha lescrappelsz egy mechet többet kapsz azt hiszem érte mintha eladnád a helyi bolygón.
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
torma1981
veterán
Mit hol lehet változtatni?
Pl kezdő skill pontok? A fegyverek mindenkinél ugyan olyan erősek lesznek pl? Vagy lehet csak a te fegyvereidet erősíteni? Én még csak a kezdő missziót csináltam meg. Nem tudom miket lehet fejleszteni,rárakni a robotokra. A lőtávolság mire jó? Ez a látótávolság vagy az más? -
Ry0K3N
senior tag
A mech eladási árát azt 100% átírom mert 10% az röhelyes egy működő mechért.
Ezt nem értem, milyen darabokból?
3 torzó darab (jobb-bal-közép), kezek lábak és pilótafülke, össze kell rakni egyesével mindent az egész gépért. Nem mint itt hogy 3 darab aztán kapsz egy full gépet
Ha minden eleme megsemmisül, akkor teljesen elveszik. Ha csak az egyik lába vagy keze marad meg, az már elég. Igaz ilyenkor kvázi nulláról építik újjá.
Táblásban úgy működik hogyha a CT struktúra teljesen megsemmisül a gépnek annyi. Az mehet a roncstelepre meg alkatrésznek. Itt akár egy atombombát is kaphat, meg tudják javítani. Igaz itt egyáltalán nincs engine crit ami a mech kiiktatások nagyrészéhez vezeti táblásban. De ilyenkor a mech újraépíthető még mert a CT struktúra megvan még. Ezért a leghülyébb ötlet ott CT-ben lőszert tárolni mert ha az kritet kap viszi magával a CT struktúrát és a gépet dobhatod a rocstelepre. De ez ad némi lemorzsolódást mert itt a játékban csak gyűjtöm őket mint a pokemonokat.
Ez a bolygót uraló frakcióval való kapcsolatodtól függ, ha jobb a kapcsolat, többet kapsz érte.
Ki vagyok maxolva repu ügyileg a csajjal de a bolygóin nem nagyon növekedett az eladási ár. Maradt a 10%.
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Ry0K3N
senior tag
Azért azt nehéz elképzelni hogy 26 kilőtt ugyanolyan gépből nem lehet összerakni egyet. Mondjuk táblásban kicsit máshogy van. Csak kell egy alap gép váz, a karok lábak struktúrája bármely másik azonos tonnás gépével kicserélhető.
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Shadowguard
senior tag
Viszont az Argo küldetéshez én ajánlom, hogy legalább 3-4 jól felszerelt Medium Mech-ed legyen, jó közepes Mechwarriorokkal...
Na akkor ezt még hanyagolom, idáig az előző hsz-ben említett Hunchback volt az egyetlen medium, amivel találkoztam (a tutorialt leszámítva), de az sem standard mech volt: hacsak nem tévedek nagyot hiányzott róla a gépágyú, helyette plusz medium lézerek voltak. Gondolom azon is múlik, hogy szinte csak félkoponyás küldetéseket ad...
Olyan nekem még nem volt, hogy az adott bolygón két küldetést jelzett, az egyiket elfogadtam, megcsináltam, majd a másik erre eltűnt.
Nekem tegnap háromszor is elsütötte. Két küldetést jelzett, elfogadtam, odarepültem és mire végeztem már két másik volt ott... Amihez megint mehettem egy másik rendszerbe. Annyira most még nem gond, 4-5 hónapra elég a keret.
Nem normális, de valami iszonyú tré a játék programozása...
Akkor ezek szerint nem nálam van a hiba... Mondjuk kicsit szíven ütött, mert pont a küldetés végén fagyott ki miatta a játék és nem volt mentésem, csak a harc elejéről.
Annyiból egyébként érdekes, hogy másodjára is ugyanazt a salvage-t kaptam a pálya végén, pedig ott volt választék.[ Szerkesztve ]
-
Shadowguard
senior tag
Az alap, saját kis BlackJack is Medium Mech.
Ellenfélként gondoltam, amit el is tudok hozni (a tutorialban is van egy centurion, azt sem lophatom) Ha így nézem akkor a Shadow Hawk és a Vindicator is az, amik megvannak az elejétől kezdve.
Viszont közben gondolkoztam kicsit: az Argo küldetés nem martian terület? Mert akkor lehet teszek egy próbát a Firestarterrel. A HBK is arra faragott rá, hogy sikerült megpirítani és utána már csak agyaggalamb-lövészet volt. Mondjuk ott én is mentettem előtte, mert attól féltem, hogy ad egy taslit a kisebbnek, de inkább menekült... Volna
duvi: Én ismerősnek említettem ma, ő konkrétan az első 1-2 patchre vár. Mondjuk én sem bánnám, ha a töltési idő javulna...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Ry0K3N
senior tag
Ez a hardpoint rendszer jó lett volna ha ezzel együtt korlátozták volna a hardpointok méretét is. Mert így kapunk olyan agymenéseket mint a gauss torzós catapult.
A táblás szabályai szerint valóban megengedi hogy csinálj a warhammerből LRM boatot de ez annyi időbe és pénzbe kerül hogy veszel belőle inkább 2 archert és nem kap negatív módosítókat a mech.
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Shadowguard
senior tag
A koponyák száma a rendelkezésre álló információk alapján való küldetés-nehézség meghatározásról szól.
Ezt mondjuk jó tudni, így később már nem érnek meglepetések. Bár a tegnapi utolsótól eltekintve eddig csak örültem neki, ha eltérés volt. Ott sem lenne baj, ha véletlenül nem aktiváltam volna az enemyt és nem a puszta közepén állna az egész csapatom. Általában az ilyen bázisfoglalós küldetéseknél szépen bepakolok mindenkit egy magaslatra, a Firestarter aktivál és fedezékbe húzódik, aztán jöhet a céllövészet. Na ez itt most fordítva működött: az enemy jött ez erdőből én meg lettem a céltábla.
Ha más nem újrakezdem a küldetést, csak az autosave a pálya elé dob vissza és akkor újra is sorsol mindent. És én szeretném azt a GriffintAz Arano Restoration-al viszonylag hamar Allied-be kerülsz, szóval velük érdemes kezdeni a grindelést.
Szerintem ők még nincsenek is meg... Tegnap bő öt óra alatt nem jutottam el az Argo-ig Pedig már féltávon azt mondtam, hogy a következő küldetés az lesz. Csak olyankor vagy jól fizető küldetést dob fel vagy assassinate-et. Utóbbinál a célpont szinte mindig mediumban ül és lassan időszerű lenne lecserélni a Firestartert valami nagyobbra. Bár a lángszóró továbbra is jó móka... Nagyobb mecheknél van esetleg olyan, amire szintén rá lehet dobni 6 flamert?
-
Ry0K3N
senior tag
Az időszak tökmindegy, meg milyen fegyverek vannak benne. Az egész ott kezdődik hogy egy pontban összpontosított tűzerőd van, mikor úgy kellett volna megoldani mint World of Tanksben hogy van egy célzóköröd és azon belül random lőnek a fegyverek. Ez sokkal jobban reprezentálná a táblásat és nem lenne ez a torzó high mount arm shiled meta 2x annyi páncélzattal. (ami így sem elég).
Minden mást meg ki lehet balanceolni csak hozzáállás kérdése. Én meg tartom magam ahhoz hogy egy hardpoint ahol machine gun volt ne lehessen már belerakni gauss ágyút. Táblásban is szabály van rá hogy nem rakhatsz nagyobb fegyvert a helyére hacsak nem küldöd el a gyárba szétszerelni az egészet de akkor nem lesz ugyanaz a gép.
#89 Tökjó táblázat. Én még személy szerint kiegészíteném ilyenekkel hogy tonna/sebzés hőgenerálás/sebzés. Anno még mechwar 4 mercenarieshez csináltam egyszer ilyet.
[ Szerkesztve ]
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Shadowguard
senior tag
Hmm, azt tudtam, hogy tonnánkénti sebzést tekintve jobb az LRM5, de azt nem, hogy ennyivel Ott volt előttem, de nem számoltam utána.
Köszönöm a táblázatot, utólagos engedelmeddel ki is nyomtattam magamnak. Tudom, hogy minden adat megvan a játékban is, de így sokkal átláthatóbb (nekem legalábbis).Esetleg annyit meg tudsz mondani még, hogy a +-os fegyvereknél ez mennyivel módosul? Én ugyan még nem találtam olyat, de hallottam meséket róla
-
nagyúr
nem, ha
pl. a csillagliga raktár felfedezése utánvisszamész a kezdőterületre, és ott 2 koponyás küldit ad, akkor továbbra is max 60-65 esetleg egy darab 75 tonnás mechet tesz be ellenfélnek, meg sok kicsit (20-35t), akkor is, ha 350 tonnányi mechet dobok rájuk.
sőt, ha olyan a küldi, hogy még tornyok is vannak benne, akkor ez még tovább csökken, a nehéz mech szakaszt akár kompletten is kiválthatják tornyokkal.kéne egy spoiler gomb.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ry0K3N
senior tag
Na a Wolverine meg a másik ami ugyanúgy járt mint a Griffin. Pedig azt ki akartam volna próbálni. Medekből nekem shadow hawk meg centurion volt sok.
tök mindegy milyen küldetés jön, vidd a legnehezebb Mech-eket, és kész...
Sajnos jelenleg ez a helyzet. Ha egy heavy szakaszba beviszel is egy medet felderíteni azt vagy sensor lockolják vagy bulvarkban is szarrá LRM-ezik a nehezebb gépek hogy hátraesik. Ha meg hátul maradsz vele akkor meg nincs értelme hozni. A látótávolság és a szenzortávolság nagyon kevés mint írtad. És a light med mechekek nagyon kevés a pipje de ez lehet azért van mert az ellenfélhez is majdnem ugyanolyan skilles pilótákat rak akik ugyanúgy használnak skilleket meg gondolom magas gunnerijük van úgyhogy ritkán hibáznak.
Most már 4,5-5 koponyás küldiket viszem ahol általában az a taktika hogy lebulwarkolok 3 highlandert és várom hogy rám jöjjön az ellenfél ahol hátul vár rájuk egy 4xLRM15 stalker.
Egyszer próbáltam nehezebb gépeknél vinni egy grasshoppert felderítőnek de az is csak úgy működött hogy minden ugrás után nyomtam neki a -50 damage skillt mert ripityára lövik máskülönben.
Ez csak azért piszkálja a csőröm, mert él bennem a kisördög, hogy a dinamikus küldetéseket a saját drop-tonnage (össz-tonnaszám) alapján határozza meg, és ha könnyebb Mech-ekkel megyek, akkor ellenfélnek is könnyebbek jöhetnek...
Na erről nem tudok, ezt le kéne tesztelni.
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
nagyúr
néhány topicban van, szerintem külön ph-s fejlesztés, biztosan kérni kell, hogy aktiválják. meh, mindent kétszer írok, töröld az előzőt plz.
@Shadowguard: a ppc-t legfeljebb lézerrel tudod kiváltani. a rakéta darabonként dob arra, hogy vajon eltalálja-e a kívánt részét a mechnek, vagy egy másikat. a ppc-hez legközelebb talán a lézerek vannak, a large lézer hasonló hozzá, de a lézerek nem löknek hátra (stabilitás dmg), meg kicsit alacsonyabb a lőtávjuk. cserébe minimumjuk sincs. az én ízlésemnek viszont még így is túl sok hőt termelnek, szóval én az ac-ket favorizálom helyettük. amire az ac-s rohammech lőtávolba ér, addigra úgyis fekszik már mindenki az lrm boatoktól.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Shadowguard
senior tag
Nem váltja ki. A PPC egy részegységre sebez 50-et. Az LRM-15 15 rakétát küld ki, és ez szétszórva kerül kiosztásra. Hamarabb bontasz le egy célpontot, ha egy helyre osztod ki a sebzést...
Igaz, ezzel a részével nem számoltam, csak tisztán a sebzést néztem. Így tényleg csak a hőtermelés szól a PPC ellen, esetleg még a kötelező rálátás, ha csak a kettő közül választunk.
Nem lenne rossz... ha nem eleve Medium Mech-ekkel kezdenénk.
Egen, vagy nem lenne ott a Spider is a kezdő csapatban... Én még azt is rémesen papírnak éreztem, volt, hogy az enemy kezdésből kilőtte a lábát szegénynek.
-
Ry0K3N
senior tag
Csak azért használok a highlandereket mert azokra fél fel a legtöbb cucc meg van belőle már 5 darab. A stalkeren kívül más LRM support meg nincs ami rendelkezik annyi missle hardpointal. Awesomeom Battlemesterem pont van (van belőle kettő is) meg Zeus és Viktor is akad 1-1. Battlemaster használtam rendesen de az inkább közelharcra volt buildelve így arra volt ítélve hogy álljon és tankoljon. Atlast egy dekát nem láttam még csakúgy mint urbanmechet. Én a Bansee 3S verzióját hiányolom hogy az miért nem tették bele bár nem igazán vagyunk Steiner terület közelében.
#101)
Erről jut eszembe: Locustot használt bárki is? Valahogy nem látom létjogosultságát annak a mechnek.A nemkívánatos pilóták eltüntetésére jó csak bele kell ültetned.
Bár ha minden kötél szakad akkor kiegyezek egy Centurionnal is visszatöltés után. Abból is csak egy darab kell.
A cent nagyon jó. Mind SRM/LRM boatként vagy AC10-es buildel.
[ Szerkesztve ]
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Ry0K3N
senior tag
Az LRM szórás totál el van cseszve, csak a CT-t és az oldaltorzókat sebzi. Lábra kézre szinte alig megy.
Urbie jó lenne városi harcokra, ha lenne benne város meg gyalogság. Már alig várom le tudjam lángszózni a szerncsétlen SZSZGY-ket.
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
nagyúr
én erre írtam, hogy balansz szempontok miatt nem rakják be +25 tonnával. a 120 tonnás összsúlyával gyakorlatilag új osztályt nyitna a mostani assaultok felett.
a +25 tonnája nélkül meg... életképtelen a két másik variáns mellett.
de lore szempontból megoldották azzal, hogy ha jól emlékszem, a játék 3025ben játszódik.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
redditen mutattak egy brutál meleere kigyúrt atlast, nálam eddig az a nonpluszultra.
#128: jah, mármint 3s. nem tudom, miért gondoltam ezt a hülyeséget.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ry0K3N
senior tag
A shadow hawkot és a centuriont sosem használtam ugyanolyan konfigurációkkal nekem azok mindig különbözőek voltak. A másik kettőről nem tudok nyilatkozni mert későn voltak meg és nem használtam őket. De ez hogy nagyon hasonlóak inkább a korlátlan hardpoint rendszer hibája. (machine gun=gauss). De itt legalább nem egy totál katasztrófa a shadow hawk hanem élveztem használni ellentétben a táblással.
Táblásban a 3S pont azért volt jó mert mind közelre mind távolra nagyon fájdalmas tudott lenni. És tette ezt normális heat managementel. [link]
@Duvi <----erre gondoltam
@ cain69 #132
Az igen. Gondoltam rá kipróbálok egy meelee only mechet de még nem jött össze annyi mod hozzá.
[ Szerkesztve ]
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Ry0K3N
senior tag
Az nem változtat rajta hogy most van anti personell. Thunderbolton is ott vannak a ballsitic hardpointok MG helyén.
De nekem az a bajom hogy nincs Hardpoint méret korlátozás. Egy Wolverinere is felfér egy AC10 csakúgy mint egy centre. Normális esetben nem elhetne nagyobb fegyvert beletenni mint AC5
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Shadowguard
senior tag
Viszont a játék is kezd némileg laposodni, mivel van 4 Assault Mech-em, gyakorlatilag eljutottunk oda, hogy nagyon ritkán jönnek szembe nemhogy Light, de Medium Mech-ek is.
Hát a négy meches limit ezzel jár, de végső soron akkor is ez lenne, ha a tonna lenne maximalizálva. Legfeljebb kevesebb mechet vinne az ember. Emlékszem az MC-ben inkább vittem 5 mechet nyolc helyett, de azok a legnehezebbek voltak. Ha esetleg maradt elég tonna vittem egy plusz javítókocsit.
Esetleg az lehetne megoldás, ha azt mondanák nem lehet csak light-mediumot vinni egy-egy, mert csak, de az ellenfél is csak olyat használ. -
Ry0K3N
senior tag
Battlefiled? Az nem Battlemaster akar lenni?szerk: Nem szóltam
BLR-1G-ből van storageban 3 is de nem használom mert eléggé korlátolt build lehetőségeim vannak vele.
AWS-8Q ugyanaz a szitu. PPC-k nagyon melegítenek. Így nem használom egyik típust sem.AWS-8T azért jön jön szembe de nem nagyon gyűjtögetem mert LRM boatnak a stalker jobb és többször jön szembe.
[ Szerkesztve ]
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Shadowguard
senior tag
Mindenhol lassú, egy betöltés nálam percek kérdése. A harcok után is jó két-három perc, amíg újra az Argo-ig visszatölt.
Nem szoktál gyakran visszatöltögetni? Tegnap direkt megnéztem, 11 sec alatt töltött vissza az Argo küldetés után, olyan 3ésfél-4 óra játék után. Aztán volt egy ritka szívatós küldetésem 2 LRM carrierrel és egy mocskos sensor lockos enemyvel, ahol kellett pár visszatöltés. Így is kopott a páncélzat (és néhol a váz is), de megúsztam sérülés nélkül. Bele sem merek gondolni mi lett volna ha nem csak kalózok...
Mondjuk az már tényleg érdekelne, hogy az ellenfél kap-e valami módosítót a fejlövés esélyére. Néha produkál olyanokat a játék, hogy csak meresztem a szemem-> tegnap Panther képernyőn kívülről PPC-vel pilótafülkét lőtt, majd az utána érkező rakétasorozatból szintén kaptam egyet a fülkébe. Én még földön fekvő ellenfelet sem tudom így eltalálni Called shottal, mint ezek engem rendszeresen... Mondjuk random van, mikor összejön... Szigorúan csak valami light mech ellen, nehogy már jó legyen
Viszont tegnap esett egy LRM15++, ami azt mondja, hogy +2 damage... Jól értem, hogy ez 6x15 sebzést jelent egy sorozatra? Tudnám díjazni a dolgot.
Mechek terén érdemes olyan generált (nem kampány fővonal) harcoknál újra indítani, ahol az elején látok az ellenfelet.
Ilyen van? Én lassan az ezredik napnál járok, de még soha nem láttam induláskor az ellenfelet. Már az is ritkaság, ha első sprintre szenzortávolságba érek.
Nálam eddig érdekesen alakulnak a mechek... Van három full ON1-V (másik verziót még nem is láttam), 3 ugyanolyan Quickdraw (nem tudom melyik verzió) és tegnap este sikerült összeraknom egy Black Knightot. Ezen kívül egyszer találkoztam Catapulttal, Jaegerrel és Cataphracttal. Meg minden Thunderbolt verzióból van rész, de egyet sem tudtam összerakni. Dragont és Grasshoppert még nem is láttam, pedig az utóbbira pályáztam nagyon. Ki akartam próbálni a lángszórót
-
torma1981
veterán
A találati arányt lehet valahogy javítani? Mert elég halovány ahogy lonek a srácok. Pedig 6-os mindenkinek a gunnery eddig. Hogy szamolja ki? Mert a fegyverekre ramagyek akkor mutatja a modositokat pl hogy mozog, stb. De azok nem százalékban vannak jelölve. Persze a lotavot sem mutatja méterben csak azt hogy long, stb.
-
Shadowguard
senior tag
Nem tudom milyen géped van...
i7-6700k, 16GB RAM, a játék nekem HDD-ről fut (WD Black). A visszatöltögetés után tűnt ez fel nagyon, előtte szépen behozott mindent, utána érezhetően belassult az egész. Néztem a Mech bayt is, ha Refitre megyek indításkor egy secen belül behozza, tegnap az említett sok visszatöltéses misszió után az is belassult azért. Esetleg a rendszer lehet a ludas benne, én még leragadtam a hetes windownsnál.
De érdemes egyébként a + Stb.dmg LRM-eket is használni, sajnos bármennyi Stabilitást is okozol, csak ingatag lehet a Mech, de utána elég egy PPC találat, és knockdown...
Én LRM-mel is fel tudtam borogatni az ellenfelet. Az egyik Orion-on LRM20+LRM15 van, mind a kettő +Stb. damage. Van, amikor már egy sorozat elég hozzá, hogy ingatag legyen az ellenfél, utána már csak egy lövés kell a rakétáktól és borul is. Ugyanez fordítva is igaz, tegnap az volt a legnagyobb bajom a két LRM carrierrel (a fejlövéseken kívül), hogy rendre megborították az Oriont.
Nekem minden emberem multitargetes, bár ha egyszer újrakezdem lehet máshogy fogok fejleszteni. Jó lenne egy Master Tactician is a csapatba, de ahogy észrevettem a multitargettel is működik a breaching shot...Nálam eddig az LRM a favorit, 2 emberemnek is maxos a Tactics, szóval büntetés nélkül tudok velük biztos távolságból rakétázni. A két Orion és egy Trebuchet pedig lézerekkel lefarigcsálja a maradékot. Főleg, ha már el is dőltek. Mondjuk lehet átállok Energyről Ballisticre, a hőháztartás valami katasztrófa a TBT-nél: 3ML+1LL, 5 heatsink és kettőnél többet nem tudok lőni vele normál biome-ban. De az egyik Orion is hajlamos túlmelegedni, pedig azon csak 1LL van meg 2 LRM15.
Tegnap végre lett HBK-4P-m is (sima bezzeg abból sincs), de ki se próbáltam. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy úgysem venném sok hasznát. -
nagyúr
a tapasztalataim szerint ez nincs implementálva a játékban, 500 pontnyi sebzés azonnal kibelezné bármelyik könnyű mechet.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest