Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    A hétvégén csak kevés időm volt játszani, de pár dolgot észrevettem...

    1.: Az egyes küldetéseknél bizony csúnya bugokat lehet észrevenni. Az egyik pályán egy épület tetejéről indul az egyik ellenséges egység. Amíg ugróképes Mech, ez nem probléma. De tegnap egy Demolisher volt az épület tetején... Aki szépen várta a távolból érkező halált...

    2.: A (feltehetően) utolsó küldetésnél két nehéz Lance-t (4-4, vagyis összesen 8 Mech) vár a játék. Na most nekem 8 Mech még csak-csak lett volna, de 8 Mechwarriorom nincs. Szóval állhattam neki felhúzni valami értékelhető szintre 3 újoncot....

    3.: Érezhető, hogy a játék végén a balance-al küzd a játék. Találkoztam nem egy olyan esettel, hogy fél páncélzattal bíró Assault Mech-ekből álló Lance volt az ellenfelem 4 koponyás küldetéseknél, illetve vegyes Heavy / Assault Lance hasonló felállással 3,5 koponyásnál. Hátőőőizé...

    4.: Az AI néha teljesen értelmezhetettlen dolgokat csinál. Ott van előttem a 4 ellenség, erre az egyikük nekiáll "elvonulni" és nem harcol, hanem Brace-el. Szerintem ha tudna, katapultált volna... :DDD

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák