Új hozzászólás Aktív témák
-
Templ@r
tag
válasz szab0729 #3201 üzenetére
UAV helikopter emelkedés - süllyedés irányítása:
"R": emelkedés
"F": süllyedés@Def26 (3291): Nem haltak le az EA szerverek, hanem szándékosan állították le a fejlesztők, mivel szerver oldali "patch"-et telepítettek, ami reményeik szerint javít egy-két hibát, többek között a random "connection-lost"-ot. Ma reggel (magyar idő szerint) 10-től újra mennek a szerverek.
[ Szerkesztve ]
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
Akit PB hibával kidobál a játék, az router vagy külön szoftveres tűzfal mögött csücsül?
Mert az át nem engedett portokkal is lehet probléma....[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
Nem biztos hogy segít, de hátha:
[Ezeket a portokat kell beállítani]
[Körülbelül ezen a módon][VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
Szvsz lövészként Tracer-el eltalálni valamit távolról csak akkor lehet, ha az a valami és a heli is amiből lősz gyakorlatilag álló helyzetben van. Ha meg közelebb mész akkor nagyon hamar szétszedi valami a helit.
Viszont a pilóta TV rakétája a bármely Tracer találatra rááll, amit a pilóta becélzott.
Szóval ezzel csak azt akartam mondani, hogy a földi egységeknek kell tracer-rel megjelölni a célpontokat, amit a heli pilóta TV rakétával ki tud lőni, közben a gunner szedi a gyalogosokat.@10754: Nem pontos. Mint fentebb is írtam a heli pilóta TV rakétája bármely tracer találatra rá tud állni. Szerintem a gunner tracer találatát is bármely földi egység be tudja fogni.
[ Szerkesztve ]
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz madgie #10835 üzenetére
Egy harci taktikai FPS-ben alapvető, hogy ha van rá lehetőség, akkor jelölöd az ellenséget a csapattársaidnak. És azt nehezen hiszem, hogy attól függően HC illetve nem HC szerveren játszik valaki változtat a beidegződésen. Tehát ha egyszer megszokja valaki, hogy állandóan jelöl, az HC-n is jelölni fog.
És igen, nem utolsó sorban a pontokért csinálja a legtöbb ember, ugyanis vannak olyan kitüntetések amiket ilyen és hasonló tevékenységgel lehet megszerezni.
Meg tudod én úgy vagyok vele, hogyha már játszom akkor szeretem a nevem a kör végén a lista felső negyedében látni. És tudod mi kell ehhez? Az, hogy minél több pontot szerezz egy adott körben.[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz r-chee #11841 üzenetére
Replika1 tényleg érdekesen nyomta, engem is számtalanszor lelőtt. Aztán úgy gondoltam, hogy előveszem az RPG-t és azzal alápörkölök. Sikerült is hidegre tennem párszor, de csak úgy hogy közben ő is megölt engem. Szóval valamit nagyon tudhat a srác... Vagy űberpro gépe, netje és reflexei vannak vagy ......
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz wariror #11866 üzenetére
Direkte nem is írtam, hogy cheat-eltél. Már régen megtanultam, hogy alaptalanul nem vádaskodunk, mert millió + egy oka lehet annak, hogy bizonyos embert nem lehet lelőni, vagy egy bizonyos ember mindig lelő.
Egyszerűen tegnap olyan érzésem volt, mintha te fél másodperccel előrébb jártál volna az időben amikor összetalálkoztunk. Magyarán én még nem is láttalak, amire te már rég becéloztál és lőttél. Ez simán adódhat abból is hogy az adott szerverhez jelentősen különbözik a pingünk az eltérő netkapcsolat miatt, vagy abból, hogy sz..r a BC2 netkódja (mert lássuk be azt, hogy sz..r), meg persze adódhat másból is.[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
Akkor inkább már a sz.r ati driver miatt laggolok... Még mindig nem bírtak kiadni egy normális drivert a HD5xxx-es szériához. Játék közben folyamatos az fps lepörgés... Kénytelen voltam megint dx9-be visszaállítani a játékot, mert ott valamennyire legalább normálisan fut, eltekintve persze a textúra villódzásától.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz ThePoweR #11898 üzenetére
Rosszul tudod:
Gyenge proci -> alacsony fps,
Sz.r ati driver -> fps lepörgés, emiatt laggolás és akadás
Sz.r BC2 netkód -> laggolás
Játékba épített fix ping korrekció és valós ping közötti jelentős eltérés esetén -> laggolásDx9 -> van textúra villódzás
Dx10-11 -> nincs textúra villódzásAmúgy egy I C2D 7600@3800 procit nem neveznék gyengének, ha a mai viszonyok között nem is számít már erőműnek.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz ThePoweR #11909 üzenetére
Hát lehet, hogy a te ismerőseidnek nincs, de a klántársaimnak, meg a HUN-TS-en még jópár ismerősönmek is hasonló problémái vannak a HD5xxx-es szériával processzortól függetlenül. Egyébként a neten találsz jópár cikket, fórumot ami ezzel a problémakörrel foglalkozik. Az AMD-s fiúk az HD5xxx-es széria alá még nem bírtak egy normális drivert tenni, ami "kompatibilis" a BC2-vel. Akinek meg HD4xxx-es szériája van az még rosszabbul járt (BC2 esetén) mert azzal még jóformán nem is foglalkoztak az AMD-nél. Bár lehet (de amúgy úgy rémlik, hogy nem), hogy a 10.4-es catalyst-ban már javítottak valamit a HD4xxx-es széria driverein is.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz ThePoweR #11912 üzenetére
A baj az, hogy csak látszólag tölt be gyorsan, de valójában még 1-2 percig a háttérben töltögeti a textúrákat a kör elindulása után, emiatt a kör elején mindig számíthatsz grafikai laggokra Dx10-11-ben. Után pedig véletlenszerűen előfordulnak az fps lepörgések (szvsz ez is a driver hibája), amikor a 40-80 közötti értékről az fps hirtelen visszazuhan 5 alá és ez is eltart 1-2 másodpercig.
Egyetlen dolog amit észrevehetően sikerült javítaniuk az az, hogy 10.4-től Dx9-ben már átlátsz a plexin.
Ha nem is mindenkinek de egy jópár embernek az van azok közül akit ismerek.Azért írtam az előbb, hogy procifüggetlenül fordul elő ez a jelenség, mert quad + HD5xxx párosítás esetén is találkoztam már ezzel a problémával.
Tiszta hardware topikká változtattuk a fórumot Legközelebbit, most már off-ba teszem
[ Szerkesztve ]
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz DNS_65 #13895 üzenetére
Szia!
Létezik és érezhető. Egy körön belül általában többször is előfordul, hogy az FPS visszaesik olyan 5 körülire, ilyenkor mintha képregényt néznél.
Beszéltem egy ismerősömmel is, ő azt tapasztalta, hogy ez a jelenség elsősorban a Multiplay-es szervereknél fordul elő.@gabipaci:
Az autobalance-al nem tudtok valamit csinálni a 1-es szerveren?
Tegnap kicsit idegesítő volt, hogy a két csapat között 1 fő eltérés volt és egy körön belül engem többször is átrakott a szerver védőből támadó oldalra és vissza.Másik idegesítő dolog, hogy az autokick szvsz nagyon rövid időre van beállítva...
[ Szerkesztve ]
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz DNS_65 #13898 üzenetére
Nincs mit tenni, várni kell egy normális driver-re vagy patch-re. Nem tudom melyik fogja orvosolni a problémát. Vagy DX9 alatt kell játszani, ott megfigyeléseim szerint ritkábban fordul elő, viszont akkor meg villódzik a textúra.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz gabipaci #13901 üzenetére
Játék közben többször néztem a scoreboard-ot és akkor vagy egyenlő volt a létszám, vagy 1 fő különbség volt a két oldal között. Persze nem pont a balance-olás előtt néztem, de picit fura, hogy az egyik percben áttesz rá két percre meg vissza, majd négy perc és újra át.
Autokick: ha a játék kezdetekor nem nyomsz rá egyből a join gombra, hanem elszívsz előtte egy cigit, akkor a szerver levág egy idő után (ez az idő szvsz rövid).
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz gabipaci #13903 üzenetére
Be kell vallanom töredelmesen az üzeneteket nem mindig figyelem, de az is lehet, hogy éppen "halott" voltam és kitakarta a fegyverválasztó képernyő. Nem akartam én menni sehova, csak picit fura volt, hogy egyszer itt, egyszer ott.
A másik probléma meg végül is egyéni szocproblem
PH!-s TS3-at meg már beállítottam, csak ritkán használom. De majd legközelebb pofátlan leszek és megyek "kuncsorogni", hogy teli van a szerver de kellene egy hely
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz Doki-HUN1978 #13986 üzenetére
BF2-ben is probléma volt, csak nem teljesen úgy jelentkezett mint BC2-ben.
BC2-ben nemcsak a hitbox sz@r, hanem az, hogy eltűnik a kilőtt golyók fele az éterben, ezenkívül a többségnek laggol a játék. Sajna ezek a problémák hatványozottan összegződnek...[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz gabipaci #17685 üzenetére
Bocs, hogy "belepofázok".
1-es ponthoz:
A VSS-el távolra lőni (de még középtávra is) meglehetősen nehéz/eredménytelen, gyakorlatilag 3 golyó alatt senkit sem lehet vele leszedni ilyen távolságból. Ezzel szemben közelharcra ideális fegyver (szvsz). Szóval az egyes ponttal alapjában véve egyetértek, de a listából kivenném a VSS-t.[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
Pár kör PH-s játék után tapasztalatok a 4 Sniper / oldal szabályról:
1. Idegesítő dolog: úgy ítélem meg a helyzetet, hogy célszerű lenne Sniper-ral spawn-olni. Spawn után, jön a figyelmeztető üzenet majd adminkill. Ez rendben is lenne, ha nem lenne a csapatban egy-két lelkes medic, aki 10 s után újraéleszt. És sajnos ezt nem csak egyszer teszi. Tegnap nem egyszer volt olyan, hogy emiatt gyakor latilag egy-két percig folyamatosan a spawn képernyőt néztem.
Ezért kérdeztem még egy előző hozzászólásomban, hogy a VSS-t nem lehetne-e kivenni a azon fegyverek közül, ami gyakorlatilag korlátozza a Sniper-ek számát. Sajnos Gapibaci, azt mondta, hogy ezt nem támogatja az admin tool.
Viszont valamelyest előremozdította a csapatjátékot, mivel nem tud mindenki a dombon csücsülve kempelni. Sajnos gondolom azt nem tudja szabályozni az admin tool, hogy csak olyan születhessen Sniper-el aki értelmesen is tud játszani vele.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz gabipaci #17979 üzenetére
Jó kérdés, picit jobban el kellene gondolkodni rajta, de elsőre a következők jutnak eszembe (bár azt nem tudom, hogy ez az admin tool-al érzékelhető-e):
1. kill - viszonylag rendszeresen időközönként megöl valakit az elsődleges fegyverével (nem feltétlenül mindig távolról).
2. kill - időnként megöl valakit a pisztolyával, késével, vagy jelöl a tracer dart-al.
3. spot - viszonylag rendszeresen spot-olja az ellenfél játékosait és kap is érte spot assist pontot.
4. spot - motion sensor használata - és kap is érte assist pontot.
5. kiegészítő fegyverzet használata - mortar strike, c4 - használja a kiegészítő fegyverzetet, és ezáltal "történik" is valami: vechicle damage, m-com damage, kill, kill damage assist, stb...Szóval én nem értek az admin tool-hoz, de ha a fenti események érzékelhetőek valamilyen formában, akkor ezen szempontok szerint fel lehetne állítani olyan feltételrendszert, amely x időtartam alatt vizsgálja egy sniper tevékenységét és ha nem üti meg a feltételek alapján megszabott minimumot akkor warning után kick-eli az illetőt (vagy valami hasonló).
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz lala42 #18011 üzenetére
Mivel nem tudtam, hogy az általam leírtakból mi érzékelhető az admin tool-al és mi nem (gabipaci a 18012-ben már válaszolt) ezért csak leírtam a szempontokat, hogy mi alapján lehet beazonosítani szvsz egy jó sniper-t.
Ha a szempontok mérhetők, akkor ez alapján a gyenge sniper-t is be lehet azonosítani.
A minimumot direkt nem határoztam meg, mert egyrészt nem én fizetek a szerverért, és ilyen szempontból ki vagyok én, hogy szerverszabályokat alkossak. Másrészt amíg nem vagyok tisztában azzal, hogy a szempontok közül egyáltalán mi mérhető, felelőtlenség bármilyen javaslatot is tenni arról, hogy mi legyen a sniper minimum.A 18012 hsz-ben gabipaci leírta mi mérhető a szempontokból, ezek alapján el lehet kezdeni gondolkodni azon, hogy egyáltalán lehet-e és ha lehet, akkor érdemes-e bevezetni a sniper minimum követelményt.
"Nem értem a gondolatmenetedet." - a gondolatmenet csak annyi lett volna egyébként, hogy egy jó sniper a felsoroltak közül több dolgot is csinál adott idő alatt, nem csak fent csücsül a
dombon egy bokorban és időnként kilő valakit.[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz gabipaci #18020 üzenetére
Egy olyan megoldást el tudnék képzelni kísérleti jelleggel, hogy ha nem mozdul el az előző pozíciójához képest x távolsággal és y ideig nem csinál z pontnál többet (spawn-onként nullázódó számlálóval).
Példaképpen:
x = 10 méter
y = 1 perc
z = 100 pont
A példa elég kezdő szint szvsz, mivel percenként egy 100+ marksman headsot, vagy két sima kill, vagy egy sima kill + pár spot assist kell hozzá.Gondolom a tool logolja az általa kiváltott eseményeket is, ennek ismeretében lehetne finomítani a későbbiekben a dolgon, attól függően, hogy túl kevés illetve túl sok a tool által kiváltott esemény történik.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz gergo0328 #18033 üzenetére
Számomra is idegesítő néha ez a korlát, de legalább most már alkalomadtán kialakul valami csapatjáték féleség, szvsz ha 8 lenne az oldalankénti sniper limit, akkor visszatérnék a kiinduló állapotokhoz... Annak meg nem sok értelme lenne.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz gabipaci #18416 üzenetére
Szvsz ezek a fogalmak nem pont azt jelentik, ahogy használjátok őket.
A BF2-es időkben az alábbiakat jelentették ezek a fogalmak (és nem hiszem, hogy azóta lényegesen változott volna a jelentéstartalmuk):Régebben volt egy mondás a BF2-ben, ami eléggé megosztotta a BF társadalmat (de talán világossá teszi a lényeget): a basecamp az erősebb csapat jutalma.
A BF2 alapvetően conquest alapú játékmód volt.
A basecamp első formája: ha az egyik harcoló fél beszorította az ellenfelet a saját (el nem foglalható) bázisára és utána be is nyomult oda és ott ölte az ellent.
A basecamp második formája: ha az egyik harcoló félből pár csapattag bement az ellenfél (el nem foglalható) bázisára ott ölte az ellent.
A basecamp harmadik formája (de lehet ez inkább már baserape): vadászrepülővel való bombázása az (el nem foglalható) bázison lévő embereknek, járműveknek.
Tehát a basecamp mindig kívülről befele irányul.
A baserape hasonló mint a basecamp, azzal a különbséggel, hogy távolról történik. Tehát kintről befelé lő valaki helivel, vadászgéppel, sniper-rel, akármivel. A lényege az, hogy a támadó nem az (el nem foglalható) bázis területén tartózkodik, hanem messze tőle és így öli a bázison tartózkodó ellent.
Tehát a baserape is mindig kívülről befele irányul.Olyan mint fogalom, nem igazán jelent meg, hogy ki az, aki a saját bázisáról kifele lő, mert nem jelent meg mint probléma.
Volt még olyan fogalom, hogy spawncamp. Ez egyszerűen annyit tett, hogy egy adott pálya adott zászlójánál a támadó tisztában volt a leszületési helyekkel, így azokat folyamatosan figyelte, és leszületés esetén azonnal megölte a leszületőt.[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz madgie #19752 üzenetére
"Nálam pályafüggő, Port Valdezen gépágyúzom, míg Atacama Deserten mindig zoom+nagyobb robbanással tolom"
Ezt így hogyan?
Járműre egyszerre csak egyet tehetsz fel a "high power optic package" és a "improved warheads package" közül.
Az "improved demolitions" meg legjobb tudomásom szerint csak a gyalogosoknál növeli meg a robbanások erejét.[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
@gabipaci
@ide tévedő szerver adminokA linken látható illetőt javaslom bannolni az összes magyar BC2-es szerverről. Az b@rom maga linkelte be saját magáról a képet.
Továbbá: nem tudom, hogy BC2-ben van-e olyan lehetőség, hogy az adminok megállapítsák a játékoshoz tartozó összes Aliast (BF2-ben volt), ha van, akkor javaslom az összes alias-át is bannolni az összes magyar BC2-es szerverről.
Esetleg aki már jelentett a PB-nek / Evenbalance-nak csalókat, az megtehetné hogy továbbítja nekik a linken található képet, hátha kap egy global ban-t.Esetleg, ha már játszott valamelyik magyar szerveren, kaphatna IP ban-t is.
[ Szerkesztve ]
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- OTP Bank topic
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...