Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anshin

    csendes tag

    Üdv, én ladista, mondjuk úgy barátja vagyok, több mint csapat társ. Láttam, hogy felkeltette az írása itt néhány ember figyelmét.

    Azért látom a 3D spotról nagyrészt ellenző vélemények vannak, egyébként jó dolog lenne, de talán elég lenne a helyét megjelölni az ellenfélnek, nem magát az ellenfelet. Ez America's Armyban tökéletesen jól működik, itt is elfogadhatóbb lenne, SZERINTEM. Egyébként általában ismerősökkel, barátokkal játszok, egy TSen, így ha UAVal vagyok, mostanában inkább csendben elfoglalok egy jó helyet és mondom TSen a többieknek, ki merre van, hol fut, hol kempel. Ez beválik, 3D spot nélkül is. Ha bundás vagyok, akkor is lövés helyett inkább információval szolgálom ki a csapatomat, bár ez természetesen nem az összes pályán válik be, de ahol igen, ott sokat jelent.

    Egyébként a gond, hogy itt-ott hangzott el az, hogy ezért és ezért mekkora **** és ****** meg ***** a HC mód. Ha valaki odaírja kulturált ember módjára, hogy SZERINTEM és nem fűz hozzá semmi lenéző jelzőt, akkor például mi (és minden HC mód párti) sem háborodunk fel azon, hogy miért is van le ******** a HC mód?

    Ízlések és pofonok, ha tiszteletben tartjuk egymás véleményét és picit odafigyelnénk arra hogy milyen stílusban írogatunk, akkor béke lenne. Vannak olyanok is, akik még keményebbé tennék a HC módot és vannak, akik nem. Van elég szerver, mindenki megtalálja a magának valót, és probléma szál se :) De nem? :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz anshin #18563 üzenetére

    "Üdv, én ladista, mondjuk úgy barátja vagyok, több mint csapat társ. Láttam, hogy felkeltette az írása itt néhány ember figyelmét."

    Ez picit félreérthetőre sikerült, nem, NEM vagyok MELEG ;Đ

    [ Szerkesztve ]

  • anshin

    csendes tag

    válasz ciry #18564 üzenetére

    Van magyar HC szerver, vLr néven fut, only HC, általában este van játék, akkor érünk rá. Nálunk lassan már mindenki 30-hoz közelit, vagy elmúlt, ezért munka után, csak este, 1-2 óra jut játékra. Korlátozás csak annyi van, hogy 1 bundás / oldal. Más nincs, esetleg Flame és csúnya beszólásokért (bárki bárkinek) kick, max ennyi :)

    Mindenkit várunk, aki hasonlóképpen van a játékkal és akkor lesz jó szórakozás :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz madgie #18566 üzenetére

    Az általánosítást nem ő kezdte, ő csak reagált. Még ha nem is írja oda valaki, hogy szerintem, annyi elvárható lenne, hogy ne minősítse le mások ízlését, olyan jelzőkkel, melyeket én nem idéznék vissza. Vagy ennyire én lennék bal****, hogy ilyeneket mernék elvárni?

    Sajnos tipikus eset történt, még pedig hogy az erőszak erőszakot szül. Én elfogadom azok véleményét, akik szórakozni akarnak, és nekik a normál mód pontosan megfelel, igaz az már számomra összeférhetetlen, akik normálon warozni akarnak. De ez megint egyéni vélemény. Ok okozat, magamat ismétlem, nem ő kezdte, az már külön téma, hogy kellett volna e folytatni.

  • anshin

    csendes tag

    válasz Gonz0 #18569 üzenetére

    Nincs probléma, mondtam én ilyet? Mindig a szavak mögé gondoltok nem létező dolgokat. Egyébként nem tudtam, amit írtál, ám az én HC-s szemszögemből adódnak az eltérések, de ha ebbe belemegyünk megint, akkor megint ott tartunk, ki miért szereti a normált, és miért a HC-t. Ezért is írtam oda, hogy egyéni vélemény. Baj? :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz r-chee #18575 üzenetére

    Bár 3D spot nincs HC-ban, spot van, főként járművekre használjunk, mert ott még van értelme, mert térképet lehet még nézni. Egyébként inkább a távolság, ami befolyásolja, mert sokszor látok egy járművet, de csak bizonyos távolságon belül érzékeli. Bár nem tudom erre gondoltál-e.

    A második felére nem igazán reagálnék, felesleges cinikus megjegyzés. Ha blogodba kiteszel minket, mi is téged és ott van az ingyen reklámod :D Mivel jelenleg tudtommal egyetlen HC szerver a vLr szerver, így vitathatatlanul a legsikeresebb is :p Ja és mi is kiteszünk más szerverek nevét nagyon szívesen, amit például ilyen szerverkörkép cikkekben meg más listákban is, nem leprásként kezelik a vLr HC szervert.

    még egy megjegyzés, nem ártottam neked, felesleges támadni, nem azért vagyok itt. Ha büdös vagyok, nyugodtan meg lehet mondani, nem rontom el a légkört.

  • anshin

    csendes tag

    válasz ciry #18574 üzenetére

    Az assault fegyverek tökéletesek kempelésre. Sokszor elmondtam, hogy igazából a recon kasztnak fontos szerepe lenne a játékban. A korlátozás csak a játékosok miatt szükséges. Sajnos, nagyon sokszor előfordul, hogy a szerveren játszó játékosok 80% recon. Ilyenkor át csap egy fajta cirkuszi lövöldözésbe a játék, és ha adminként kell rendet tennem, akkor nekem nem marad idő a játékra, ezért van a program rá.

    Sajnos ez pont azokat terheli, akik pont hogy jó reconok lennének, mert most minden boldog és boldogtalan, tehetséges és tehetségtelen lehet ezzel a kasztal, mert bocsánat, de könnyű kill, ami nem egyenlő azzal, hogy jól játszani vele viszont nehéz. Remélem érted a különbséget.

    Ha már mindent statisztikáznak a játékban, szerintem a fejlesztők tudnának a legjobb szelekciót kialakítani gyárilag erre, hogy azok kezébe kerüljön ez a kaszt, akik tényleg jól nyomják. Ezért mondtam azt, hogy a korlátozás csak a kasztot jól játszó emberek érdekel lenne, mert így a sok rossz recon miatt, le vannak általánosítva a reconok noobokká, ami elfogadhatatlan, még akkor is ha én közelharc párti vagyok, és nekem nem fekszik a reconozás, de elismerem a fontosságukat.

    SZERINTEM! :D

  • anshin

    csendes tag

    válasz Gonz0 #18579 üzenetére

    Lehet igazad van, már mit a szöveg mögé látást illetően. Bocs.

    A véleményem alapja nagyon egyszerű, hogy normál és a HC mód közötti legnagyobb különbség igazából a sebzésben van. A többi, mint a spot, a kis térkép, lőszer kiírás, folyton látható célkereszt, mind-mind olyan elemek, melyek fejben kell, hogy meglegyenek, nem a képernyőre zsúfolva.

    Ezeket a dolgokat én nem tartom szükségesnek a taktika szempontjából, mert a pálya az mind két mód alatt egyforma, az ellenség is ugyanazokat a dolgokat használja ki, szóval ilyen téren nagy különbség nincs, nem hogy nagy, egyáltalán nincs.

    A csapat általában hanggal kommunikál arra ott a TS, még a 3D spotnál is jobb egy jó csapatkommunikáció, mert az magában foglal mindent, ki merre van, mit csinál, hol mit lát, a többit meg érezni kell.

    Meg az is kérdéses, hogy mire alapozunk, rushra vagy zászlóra? :) Én még két dolgot keményítenék a játékon, az egyik a respawn rendszer, a másik a medic rendszer, mind kettőre az a véleményem, hogy csak igazságosabbá tenné a játékot, mert úgy vélem egy jó játék alapja csak az igazságosság lehet, mert akkor nincs vita. :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz Gonz0 #18583 üzenetére

    Ez a leglényegesebb eltérés kettőnk véleményében. Én nem gondolom, hogy a HC sebzés felgyorsítaná a játékot. Szerintem pont fordítva, lelassítja. Én régóta játszok HC-t, de nagyon ritka, ha 3-4 enemyt le tudok lőni, ahhoz annak a 4 embernek nagyon nagyot kell hibáznia, nem beszélve arról, ha még egy medic is van közöttük.

    Én azt vallom, ha valaki hátulról elkezdek 5-10 méterről sorozni egy UZI-val, aminek elég kemény tűzgyorsasága van, az ne forduljon már rám még. Azok akik normál után átmennek HC-ra, és úgy játszanak, mint HC-n, azok nagyon gyorsan meg fogják utálni a módot. Én azt vettem észre, hogy HC-n az emberek sokkal inkább fedezékes játékot játszanak, minden előbb megnéznek, ritkán látni a nagyobb tereken átrohanó emberkéket. Inkább a lassabb kempelősebb a játékmenet, és igen, abban igazad van, hogy mikor tűzharca kerül a sor, ott viszont minden pillanatok alatt megtörténik. De pont ezért lehet sokkal többet taktikázni, legalábbis a véleményem szerint. Szó mi szó, a lényeg, hogy a HC-n picit más stílussal kell, kellene játszani.

    Arról lehetne vitatkozni, meg nem az lenne az első játék, hogy mennyire van valóság alapja, meg melyik megoldás valóság hű, viszont egy ilyen taktikai katonai játéktól inkább a valóságot várnék, mert ha nem, valószínű mennék valami unreal természetű játékba, HALO vagy tudom is én.

    A HC és a sniper viszonya. Én mindig abból indulok ki, hogy csapat játék. Én magam sose megyek fel szerverre, általában esténként a többiekkel játszom. Ez azért lényeges, mert mikor lelő valakit egy sniper, akkor általában aki meghalt egy irányt meg tud adni a csapatnak és vannak árulkodó jelek, biztos láttátok, hogy pár fegyver szép "csíkot" húz maga után. Tehát szerintem HC-n is ki lehet szedni egy snipert minden bosszúság nélkül, és le is szedjük általában. Ha egy nagyon jó recon játékossal találkozunk, akkor szokott gond lenni, de mivel max 2 lehet a szerveren, és az ellenfél ilyen jó, az számomra sosem probléma, inkább kihívás, mert csak így lehet jobb az ember.

    Én sokkal jobban a medicekre vagyok kiakadva. Nekem ez az azonnali élesztés egyáltalán nem jön be. De azt hiszem ezt már egyszer leírtam. Sokszor bukok el és nem tudom felvenni harcot 2-3 ember ellen, mert amint megölök valakit, medic kirohan és feléleszti. Ez addig megy még az én HP-m fogy el, mivel HC-n nincs visszatöltés, szóval unfair. Jobbnak látnám, ha élesztés után max 10% HP-t kapjon az ember, így sokkal kiegyensúlyozottabb lenne a játék, a többit meg töltse fel dobozból utána (ha tudja).

    mindenkinek írtam itt, de vissza Gonz0-hoz.

    A war, bár nem szeretem ezt a kifejezést, de nincs kizárva ilyen gyakorló, kipróbáló összejövetel. Bár mi még nem játszottunk hasonlót és kimondott taktikáink sincsenek, de szívesen játszunk veletek, bár a többiekkel erről még nem egyeztettem :) Bár sajnos az időpont meghatározás nálunk macerás dolog, kinek, mikor fér a családi életében egy időpontban ez a dolog, de mindenképpen érdemes lenne játszogatni, ha azt mindenki tudja FUN alapon venni. :) Megbeszéljük :)

    magyar bc2-s IRC csatorna nincs? Nem akartok? Régen az volt az ilyen játék közösségek központja, volt fent 100-200 vagy több ember, picit forum, picit chat, picit játékszervező. Jobban meg lehetne ismerni egymást :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz megint én #18598 üzenetére

    Nem használsz az ügyemnek ;Đ Talán ott kezdődik, hogy ne LOWmodozz, pont ez ellen próbálnék itt küzdeni.

    Sose mondtam, szóval sem, hogy aki HC-n játszik az jobb játékos, csupán más az elvárás, de ebből megítélni nem lehet.

  • anshin

    csendes tag

    válasz megint én #18601 üzenetére

    Itt a kérdés, hogy mégis milyen távolság volt az a messzebb. Gondolom azt nem kell részleteznem, hogy az UZI-t nem távolságra találták ki. Tehát nem véletlen, a sebzés gyengesége.

    Viszont, én nagyon szeretem a G3-at, és érdekes, hogy még messzire hihetetlen találatokat bevisz, néha még bundásokat is gond nélkül le lehet vele szedni elég nagy távolságokból, addig például nálam közelharcban, rendre felsül, pedig józan paraszti ésszel azt gondolná, hogy egy ilyen erős fegyver, 5 méteren belül megkerdőjelezhetetlenül halálos ha beledarálok csak úgy az enemybe, de nem, hiába darálok, hamarabb kifogy a golyó, mint sem meghalnék, és ott már csak a pisztoly menti meg az életem, ha nem reagál elsőre a célpontom ;Đ

  • anshin

    csendes tag

    válasz BalaNce87 #18615 üzenetére

    "Mondjuk spot nélküli 32-es hc-nak 0 értelme van" Miért?

    Mégis vannak, akik játsszák és nem is rosszul, még 32 szerveren is, sőt, azon az igazi, minél többen annál jobb. De tény, ez megint annak a kérdése, hogy rush vagy conquest a mód. Rushnál HC-ban is sokkal koncentráltabb az ellenfél helyzete, még conquestben, bárhol lehet ellenfél és valóban, néha ez nagyon sok bosszúságot okoz, de attól még nem feltétlen igaz, amit írtál.

  • anshin

    csendes tag

    válasz Gonz0 #18628 üzenetére

    főleg ha assault kasztal van C4-ed, gyakorlatilag annyit teszel rá az M-comra, amennyit nem szégyellsz ;Đ

    Egyébként ja, nagyon jó mikor sunnyogiék belefutnak a C4 csapdába ;Đ De az is jó szokott lenni, mikor fut utánam az enemy, de ő nem tudja, hogy én tudom fut utánam, szépen sarkon c4 elejt, majd széles mosollyal várom és kiáltom a beforduló enemynek, hogy CSÍÍÍZZZZ ;Đ

  • anshin

    csendes tag

    válasz petXYZW #18681 üzenetére

    Pedig szerintem tegnap nagyon rossz volt a játék... Mondjuk ha nem szolnak külön, hogy olvassam a chatet, akkor nem veszem észre, hogy valaki fikázz, azt általában gyorsan rendezni szoktuk. Én nem szoktam tolerálni, mikor vesztes oldalon valaki elkezdi írni, hogy noob team, stb...

    Szenvedtünk tegnap, többnyire a szerverrel. Valahogy nem találjuk meg a megfelelő admin programot. Balance folyamatosan dobálta az embereket ide-oda, néha annyira balance volt, hogy 3 embert tett egy oldalra, 7-et a másikra. Bár azt is beállítottuk, hogy a balance, meg semmi egyéb se hasson ki a vLr csapat tagjaira, lazán mondhatjuk, hogy le**** és minket is pakolt össze-vissza. Akkor beragadt 1 pályára megint a szerver, azért 2 kör bőven elég abból a pályából, legalábbis nekem igen.

    Akkor mikor egyénileg a legjobban ment a játék, kiemelkedő stat, akkor egyszerűen több embernek, többek között nekem is, ugyanabban a pillanatban elfagy a játék. Hát picit feltolta az agyamat, már annál is inkább mert ilyenkor nem enged vissza a szerver vagy 15 percig, azt írja ki a játék, hogy ellenőrizzem a netkapcsolatom.... De hogy ez az egy időben való kifagyás is mi lehet...?!

    Szóval a tegnapi pálya miatt is, szerver miatt is, nem volt a legfényesebb, sajnálom, hogy pont tegnap néztél fel hozzánk, remélem még látunk azért, esetleg másokat is innen :) Majd mi is felnézünk egyszer PH szerverre látogatóba ;Đ

    Egyébként most a wolfcon (ha van ilyen ;Đ) szabályoz a szerveren... van értelme szenvedni vele? vagy van jobb alternatíva?

  • anshin

    csendes tag

    válasz r-chee #18701 üzenetére

    Megnézzük. Nem tudom, hogy a többiek próbálták-e már ezt a programot, ez a wolfcon is tegnap előbb került vissza, de úgy tűnik nem sokat javult. Az elődje, ami fent volt, az keményen betartatta az 1recon / side elvet, az autobalance is aránylag jól működött, de az ingame parancsok nem mentek jól valamiért... Hát még mi is tanuló időszakban vagyunk....

    Mindenképpen mondom a többieknek ezt is, én nem igazán vagyok illetékes a szerver kezelésben, szóval nekem fogalmam sincs a témában :) Minden esetre köszönjük a tippet :R

  • anshin

    csendes tag

    válasz BalaNce87 #18704 üzenetére

    A mi szerverünk 24-es jelenleg. Ha feljönnél vagy bárki innen, nyugodtan lehet szólni, hogy mozgassunk át magunkhoz, nagyobb az esélye, hogy csapat játékban lesz része, ami nem jelenti, azt, hogy jobb csapatban is lesz mint az ellenfél. Sajnos a proságról már lekéstünk, de szívósak vagyunk és küzdünk! ;Đ

    Még TS-en is be lehet csatlakozni hozzánk, aki szeretne, csak kérjen jelszót, mert mostanában találkoztunk pár emberkével, akik visszaéltek a szabad TS-el, így most jelszó alatt van.

  • anshin

    csendes tag

    válasz eugabesz #18751 üzenetére

    Tegnap, már elkezdték nézegetni a többiek ezt a procon-t, majd meglátjuk mi lesz, meg kell e segítség a végén bármelyikhez is, de köszönjük segítő szándékokat. :R

  • anshin

    csendes tag

    válasz pschio #18845 üzenetére

    Igazából te magad írtad le a lényeget, ha valakinek nem tetszik, mennyen más szerverre. Ha a játékosok mindig úgy játszanának, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva, nem kellenének szabályok, de sajnos én nap mint nap szembesülök azzal, hogy sokat mindent ki és felhasználnak, amit lehet.

    Ebbe beletartozik a sok, szinte only CG-s emberke, vagy hogy már találkoztam olyan csapattal is, akik teljesen arra mentek rá, hogy a pályáknak olyan területeit használták ki, amire én még álmomban sem gondolnék, hogy oda, ki, illetve fel lehet menni. Sajnos a játékosok miatt, kellenek és kelleni is fognak a korlátozások.

    Én teljes mértékben megértem a recon kaszt korlátozását és akkor még a 4nek lehet örülni, nálunk például csak 1 lehet csapatonként. Ahogy sokszor elmondták már a PH adminok is, a korlátozás a játék felgyorsítása miatt szükséges, hogy több legyen a mozgás, több a harc, szabadabbak legyenek a terek. Én egyet értek, sajnos mint írtam már ez azokat terheli, akik jól játszanának a kasztal, de hát... sajnos erre nincs tökéletes választás, max. ha bevezetik az AA-hoz hasonlóképpen, hogy kör végén az eredmények, pontok alapján lehet kasztot választani. Jobb ötletem erre nem igen lenne. A korlátozás logikus és megérthető, ha nem is mindenkinek elfogadható, de nem is "hülyézhető".

    A baserape meg spawnkill szinte ugyanaz, és csak kizárólag CQ-ban érvényesíthető, ha van aki érvényesíteni akarja.

    Egyébként én azt veszem észre, hogy akik elfogadják nálunk a szabályokat és egyetértenek vele, azok idő után a jó játék miatt folyamatosan visszajárnak és jót játszunk, sok az ismerős, visszatérő név. Nálunk jó formán 1 korlátozás van, ami a recon kasztot érinti, szinte más nincs, mivel háborúban mindent szabad / csalás tiltása szabályként, meg abszurd, csalni sehol, semmilyen formában sem elfogadható, akkor már inkább a bugok használatának tiltása elfogadhatóbb számomra, mint szabály /, és minél változatosabbá akarjuk tenni a játékot, így minden pálya bent van, és felváltva, CQ és Rush.

  • anshin

    csendes tag

    PROCON által, a következő változások vannak a vLr HC szerverén. Bár sokakat nem érint itt, mert HC-t nem nagyon játszanak innen, de véleményeket lehet írni.

    NSR, azaz No Sniper Rilfe van érvényben a szerveren. Azaz van recon kaszt, de aki mesterlövész puskát választ, azt a szerver azonnali halállal honorálja. Ha valaki mással megy, például G3, azzal nem történik semmi, dobálhatja a szenzorokat, hívhat mortart, csak maga a fegyver nem engedélyezett.

    MIXED maps&mods, azaz minden pálya és mód van belváltva a szerveren. Egy oda-vissza kör Rushban, majd 1 kör CQ, majd szépen ez felváltva, a változatosság kedvéért.

    No baserape és no spawnkill szabály csak és kizárólag CQ módban érvényes.

    A mód továbbra is HARDCORE. A bugok és a csalások használata természetesen nem engedélyezett, ám nem érzem, hogy ezt különösebben ki kellene írni.

    Várunk mindenkit azért, akár ma este 7, féényócc' magasságában is egy kis játékra, tesztelésre :)

  • anshin

    csendes tag

    500 Ft / óráért szívesen vállalom, hogy esténként 8-12 óráig, folyamatosan nyitva tartom az admin programot, kezelem a csapatokat, kordában tartom a kedélyeket, megfelelő statisztikával rendelkező embereknek adom a sniper fegyvereket, kirúgom az only CG-t használó játékosokat, szóval überállat admin progi leszek!!! ;Đ Tiszta SkyNET ;Đ Öntudatomra ébredek, és arra eszméltek fel, hogy több száz arnie jön veletek szembe Acataman ;Đ

    Sajnos inkább befordulások és sértődések vannak, mint sem közelednének az álláspontok egymáshoz. Így mennek tönkre a közösségek, tipikus magyar megszokás... :O Ahogy olvastam, az se jó, ha vannak szabályok és korlátok, de viszont az se jó, ha az embert le CG-zik, vagy ellopják a tankját, vagy belőnek a bázisra. Akkor van olyan megoldás, amit mindenki el tud fogadni? Vagy lassan eljutunk tényleg a kés és pisztoly, nincs jármű szerverhez, mert azon már tényleg nincs semmi, ami a játékosoknak picit is bosszúságot okozhatna ;]

    Szerintem senkinek sem tenne jót ha a PH szerverek leállnának, nem lehetne még valami kompromisszumot kihozni, mielőtt szakadás lesz a vége? :)

  • anshin

    csendes tag

    Láttam pár embert tegnap este a vLr szerveren is, de elég hamar el is tűnt mindenki. A tesztelés jól sikerült, az autobalance valamiért nehézkesen működik, azon még dolgoznunk kell.

    Bár név szerint kevés embert láttam illetve ismertem fel, Tobi HUN, ha jól emlékszek, elég jól kente a témát :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz KL #18972 üzenetére

    csatlakozom, számból vetted ki a szót. ( nem mást! ) ;Đ

  • anshin

    csendes tag

    válasz ciry #18975 üzenetére

    De látod milyen finom voltam??? ;Đ Sajnos nem volt túlságosan kommunikatív a társaság, vagy csak a nagy harcban nem láttam, hogy írt valaki, minden esetre, nagyon jó és erős ellenfél volt tegnap a szerveren, igen jól tolták, toltátok, ritka hogy ilyen erős játék van, ezért kicsit sokáig tartott, mire belejöttem, addigra meg mindenki elment, de lehet csak azért lett jobb a játékom ;Đ

    Így van, engem nem érint a sniper korlát, bár megértem, hogy ez azokat bántja, akik igazán jól játszanának a kasztal. De én is úgy vagyok vele, hogy inkább legyen gyors és feladat orientált a játék, mint sem emberek tömegei üljenek bokrokban, félreeső területeken és onnan lövöldözgessenek.

    Egyébként kétféle társaság van, aki megvan a recon kaszt nélkül, meg aki nincs. A vLr szerverre valószínű egy idő után azok járnak majd fel, akik inkább a többi kasztot szeretik, így vita és fikázás helyett, majd játék lesz. Akik meg ezt nem komálják, olyan helyre járnak, ahol nincs kaszt korlátozás. Ennyi :)

    Talán még ez az NSR dolog jobb is, mert így mindenki tudja, hogy ha azt választja, akkor halál, így nincs az, hogy megpróbálom, hátha nincs több sniper, aztán megy az admin kill. Recon kaszt elhagyható a játékból, még az engineer és a CG-je nem, azt sokkal nehezebb igazságosan szabályozni, mert nem lehet ott az ember, hogy mindig épület vagy jármű ellen használja-e a fegyvert, engineer meg kell, mert járművekkel nem lehetne mit tenni.

    Nincs jó megoldás, de ahogy nézem az álláspontok se közelednek :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz Gonz0 #18981 üzenetére

    hopp, hopp, akkor okosítást kérek :) Mert ebből is látszik, hogy én általában csak belebambulók a játékba, és a "részletek" nálam elvesznek, talán mert emberre rakétával csak akkor lövők, ha már semmi más nem áll a rendelkezésemre. Nekem még ez is új információ, hogy a CG tankra alig sebez, én meg mindig azzal lőttem rá? Ma is tanultam valamit, ha engineer vagyok, akkor RPG-t választok :)

    Félreértettél, azt mondtam, hogy a recon kaszt, elhanyagolható, nem azt, hogy szükségtelen. Egy clan waron mindenképpen kell sniper a győzelemhez.Viszont, egy nyílt puclic játékon a recon kaszt igazából teljes mértékben elhagyható, mert nincs olyan képessége vagy fegyvere, mely pótolhatatlan, még az engineer az szükséges. Elgondolkodtató, amit írtál, ám félek, hogy mondjuk tiltod a CG-t, mint fegyvert admin programból, át térnek majd RPG-re, mindent pedig nem lehet tiltani...

    Ez van, nálunk marad az NSR, meg a HC. Egyéb szabályozás, még CG-re se várható.

  • anshin

    csendes tag

    válasz gergo0328 #19090 üzenetére

    Nem tudom, ma lesz a tőlünk aktivitás, mindenki punnyad.. nekem is hosszú volt a nap... öreg vagyok, korán fekszek ;Đ Majd meglátjuk :) lehet csak hétvégén bénázok ;Đ

    Pályát váltanék, ha tudnék, de majd ki okíttatom magam már szerver kezelésből ;Đ Tegnap mikor írtad, hogy tegyünk át, szerintem pár perc eltelt, mire sikerült ;ĐDD

  • anshin

    csendes tag

    Nem tudom, valaki tud-e valaki megoldást erre a problémára. A történet lényege, hogy vettem ezt azt a gépbe, új telepítés, meg minden. A rendszer win7, a vga egy ati 5770, még egy procit kell vennem aztán talán szép és jó, mert DX11ben van kemény 20-30 FPS. 2.2 core duo proci, hát már kevéske sajnos. Talán most augusztusban rászánom magam, hogy kiadjak egy quad-ra való összeget.

    A lényeg, hogy át tettem DX9be, hogy nyerjek némi FPS-t, ami sikerült is, van jó 40-50 FPS-em. Viszont még DX11-ben voltam, addig a töltés volt jó 9-10 másodperc, most hogy átraktam dx9-re, másfél perc vagy több is lehet, ami elég gáz, mert mire bejutok néha már 2 Mcom-nak oda ;Đ

    Közben feltettem legújabb ATI drivert, de semmi változás :) Tud valaki erre megoldást? :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz Zolás #19131 üzenetére

    ASUS P5E3 pro /hibridlap, azaz meg 775 a foglalat, de már DDR3 ramot fogad/
    Intel Core 2 duo 2,2 proci, 2 gb 1600 mhz kingmax dd3 ram, asus ATI5770. 550W tap.

    Az alaplap miatt vettem ATI kártyát, remélem nem fogom megbánni ;Đ

  • anshin

    csendes tag

    válasz Gerisz #19137 üzenetére

    Mint írtam, DX11-ena töltési időmmel semmi baj sincs... 9-10 mp és már játékban is vagyok... csak DX9-en csinálja ezt velem. De mivel másoknak DX9en is működik, így nem tudom...

    Tehát a proci bár tényleg gyenge, azért cserélem, de DX11 alatt miért gyors a töltés akkor? :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz gergo0328 #19179 üzenetére

    Köszönjük a kis esti játékot ;Đ De ha legközelebb bemész az Mcom-hoz, akkor ne nézz körbe pls, mert az assault fegyveren azzal az egylövetű shotival akartam fejbe lőni a gyanútlan áldozatomat, mert még kell 7 kill belőle. Jó? előre is köszi ;Đ Ezért ültem abban a sarokban ;Đ

    Az este beszólása se volt rossz ;Đ "Majd megszokom, hogy van TK" ;Đ Kár hogy későn jöttél, többnyire jó volt a játék, de mire jöttél, elment mindenki. :) Nsteve nem tudom, innen való e, de neki is köszönjük, ő is jó fej :)

  • anshin

    csendes tag

    Ez ilyen meddő vita, hisz, vagy a gép vagy az ember ízlése, személye válogatja meg, hogy ki, milyen beállítások mellett fog játszani.

    Akiknek jóval inkább számít a statisztika, a győzelem, a teljesítmény, azok telibesz***ák a grafikát, a lényeg, hogy hulljon a férgese ;Đ

    Én legutoljára Quake 3-ban butítottam olyan szintre a grafikát, hogy piros négyzetek harcoltak kék háromszögek ellen, mert csak a győzelem számított. Ma már inkább taktikai, háborús játékokkal játszok és csak az élményért, ha már jó magam nem lettem se katona, se rendőr, itt kiélhetem effajta hajlamaimat ;Đ
    Ezért most hogy meg van az új proc, jelenleg dx11ben, amit el lehet képzelni azt maximumra tettem, a 24" monitort az arcomba tolom, majd élvezem a robbanásokat, hangokat, akár a tájat is... a szelet... homokvihart... mert én csak ezért játszok, nem az egyéni eredményért. Persze a szórakozás mellett, mindent megteszek a csapat győzelmének érdekében, így azt hiszem mindenki jól jár ;Đ

    Szóval mindenki döntse el, nála mi a fontosabb, miért játszik és úgy állítsa be a játékot, a többi már lényegtelen ;Đ

    Viszont sok dolgot észrevettem sok DX9-után DX11-en, ami nekem meglepő volt, ám ez nem ehhez a témához tartozik :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz Zsozsooooo #20317 üzenetére

    Ez veszélyes játék, nagyon veszélyes. A játékosok panaszkodásaira nagyon nehéz alapozni, mert gyakran indulatoktól fűtött, mint sem igazán megalapozott. Néha, ha egy nálam sokkal jobb játékossal találkozok és hatodjára se sikerül lelőni, akkor az ideg néha belőlem is kicsalja (csak privátban), hogy ez csaló lehet csak, közben meg nem.

    Ciry és barátaival is volt alkalmunk egyszer együtt játszani, meg is lett vádolva egyik tagunk WH-val. Nem volt csalás, és ezért veszélyes az önbíráskodás.

    Tegnap volt olyan, hogy egy helikopterből kiugrott emberkét kerestem. Egy kis darab fakerítés mögött kuksolt és csak a 870 combat csövének a legvégének a mozgására lettem figyelmes. Ha oda dobok egy gránátot, vagy úgy fordulok rá, hogy azonnal lövők, szerintem teljesen biztos, hogy csalónak tartott volna a játékos, de szerencsére oldalról valaki észrevette és lelőtte.
    Volt olyan is, hogy bent voltam egy vagonban, bújtam és vártam, hogy a társaim rám éledjenek, erre csak bebaszott valaki két gránátot. Nem értettem, így rákérdeztem, szerencsére vLr emberke volt, így megkaptam a magyarázatot, átlógott a karakterem a vagon falán, és megnéztük, valóban.
    És volt olyan is, hogy UAV-ban ülve, nem fedtem fel magam rakétázgatásokkal, hanem mondtam a többieknek merre van az enemy, hol és merről jön. Mondtam a társamnak, hogy ugorj ki lőve, ott mennek a ház mellett. Így is tett, lelépett 4 ember azonnal, mert hogy WH.

    Szóval remélem érthető volt, mit szerettem volna mondani. Nem minden az aminek látszik. Ha egyértelmű csalást látok, látunk, akkor megtesszük a szükséges lépéseket, ám ha nem dönthető el egyértelműen, objektíven, akkor nem dobjuk ki, mert mindenkinél van jobb játékos. Aki ezt nem tudja elfogadni, az már személyi probléma szerintem. :)

    Szóval csak óvatosan az önbíráskodással :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz ciry #20325 üzenetére

    Egy prefixel voltatok, szóval csapattárs volt szerintem, ám nem tisztán emlékszek, konkrét névre egyáltalán nem, csak magára, hogy WH gyanúsítás volt :)

    - -

    Az adminkodás tényleg nehéz feladat, könnyű mondani, mint sem gyakorlatban igazságos adminnak lenni. Bár nálam notin nyitva van játék alatt a procon, és nézem a chat-et, a listát és a sniper rile korlát miatt, hogy ki milyen fegyverrel öl, de játék közben elég macera figyelni, hogy tiszta legyen a játék, nagyjából egyenlőek legyenek az erőviszonyok, és a clan társak is mindig egy oldalon legyenek. Néha teljesen elfelejtem, hogy nézni kéne, és csak akkor kapok észbe, mikor már háborog a tömeg a balance miatt ;Đ

    Legutoljára egy komplett csapatnál nem tudtam dönteni, hogy csalók vagy nem csalók, ők hétvégente járnak fel, [kosak] prefixel ha jól emlékszek. Néha úgy éreztem, hogy WH, teljesen sunnyogva, bokrokban ülve, egyszer csak paff, ledarált jó messziről. Néha meg simán meg tudtam lepni őket, elszaladtak mellettem. Szóval nehéz ez, és bár többen mondták, hogy csalók, bizonytalanság mellett nem lettek kidobva, meg is fogyatkozott a létszám sajnos.

  • anshin

    csendes tag

    válasz ciry #20338 üzenetére

    Nem volt semmi probléma, csak azért hoztam fel, hogy ideg bárkiből kiválthat "rossz" gondolatokat :) Ezért is nehéz az admin sorsa :)

    - - -

    Legutolsó bannolási esetem, mikor mondták, hogy csaló van a szerveren. Elkezdtem nézni procont, visszanézve a killjeit, és még 10et várva, minden egyes kill fejlövés volt.Azt hiszem, talán ebben az esetben 28-4 -es statnál, csak fejlövéssel, ez a megállapítás, hogy csaló, helyén való lehetett, meg is kapta "jutalmát" :)

    Még csak nem is a 28-4, mert nálunk Rush^ nickű csapattársam szokta megkapni folyamatosan a jelzőt, hogy csaló, mert hasonló statokat produkál, ám azt nem veszik észre, hogy a játékok nagy része alatt, ha a map engedi, akkor biztos hogy járműben eszi a fene ;Đ Tankkal, helikopterrel meg nem nehéz jó statot produkálni, főleg nem HC-ban :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz Audifan #20340 üzenetére

    tudatlan vagyok :) Hogy kell PB shotot csinálni? :) Meg azt megnézni? :) Ehhez én nem érteni :(

  • anshin

    csendes tag

    válasz gabipaci #20344 üzenetére

    Nem tudom, természetesen nem akarok kötözködni olyan témában, amihez nem értek, viszont nem tudom a folyamatot, mi és hogy készít a játékosról felvételt. Nekem DX11 / win7 alatt van screenshot, akár print screen, akár fraps, akár xfire, mind elkészíti szépen a shotot. Persze lehet nem erről van szó ;Đ

    Ámbár engem érdekelne, hogy kell ilyen PB shotot készíteni és továbbá megnézni. Szóval ha kapnék ebben a témában kiokosítást, akkor azt nagyon szépen megköszönném, aztán ha nem lesz jó, nem vesztettem vele semmit, de legalább tudom hogy kell :) Ha megoldható természetesen :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz BalaNce87 #20379 üzenetére

    Ez nálunk nagyon egyszerűen meg van oldva, azzal, hogy Rush módban nincs olyan, hogy baserape.Egyébként nekem semmi kifogásom sincs ha járművel kilőnek egy mcomot, vagy rádöntik a házat, a játék része. Ha az ember normálisabb, jó összetételű csapattal van, akkor egy jármű igen nehezen lő ki egy mcomot, ha a ház nem omlasztható.

    Medic dolog meg érdekes, hogy most jutott eszedbe ;Đ Ezt már én jó pár alkalommal felvettem itt is, hogy szerintem a játék legnagyobb kiszúrása a medic élesztés. Nem tudom hány alkalommal szívtam már meg az ilyen villámélesztések miatt, hiába lövök le valakit, ha van mögötte egy medic, nem fogja velem felvenni a harcot.. oda sprintel és felszedi a társát és innentől kezdve sakk matt. Lehet normál módban ez nem ennyire idegesítő, ám HC-ban megoldhatatlan helyzet :(

    Vagy mcom élesítéshez hasonló élesztési folyamatot jobban eltudnék képzelni, vagy ha már villámélesztés, akkor ne full HP-val induljon az akit felélesztettek. Én ezt a két megoldást szívesebben látnám a játékban....

  • anshin

    csendes tag

    válasz ciry #20574 üzenetére

    Na tessék, miattad jutott ide ez a topic ;ĐĐĐ

    - - -

    Más, gabipaci volt időd arra a txt-re? :B

  • anshin

    csendes tag

    A magyarázatot az indokot megértem, hogy a cél az lett volna, legyen egy topic, ami csak pontosan a játékra irányuló segítségek és válaszok témája akarna lenni, hogy azok akiknek valami baja van, könnyen kapjanak segítséget, egyszerűbb legyen visszaolvasni. (ha jól látom)

    Én két gondot látok, egy hogy az esetek nagy részében senki se olvas vissza, így beírja ugyanazt a hibát 23x is, a másik, hogy a rendszer sem a legjobb, mert utólag könnyű okosnak lenni, ahogyan tartja a mondás. Egy olyan moderátorra lenne illetve lett volna szükség, aki folyamatosan itt van, aki esetleg közösségi / játékos tag, akinek van elér rálátása nap, mint nap a topic életére, és akkor lehet másképpen alakulnak a dolgok.

    Egyébként jobb megoldásnak tartom, ha a fórum alapján van vezetve egy FAQ ahova kivan gyűjtve minden apró problémára a válasz és akkor nem kell úgynevezett külön szakmai témát vezetni, a hangulat miatt pedig szükség van az ilyen oFF szerű témákra is.

    Nincs egy független és egységesen elfogadott BFBC2 oldal sem, ahol lehetne egy jó FAQ-t vezetni. Vannak nagy BF oldalak, nagy oldal portálok keze között, melyek harcolnak egymással, ki ide "hű" ki oda, ebben csak az egyszerű játékos veszít, meg persze a scene, mert nincs egység :) Legalábbis én direkt rákerestem, de nem találtam csak portálokat, ahol minden ömlesztve van a többi BF játékkal, és azok is inkább fórum rendszerűek, mint sem igazi FAQ.

    A topic témának meg túl vagy feneket kerítenek páran, ami történt megtörtént, a további flame senkinek se használ már, csak ronthat. Tovább kéne lépni... szerintem....

    [ Szerkesztve ]

  • anshin

    csendes tag

    válasz ciry #20645 üzenetére

    Néha az én számból is elhangzik, ám nem vettem észre magamon, hogy utálnám a magyarokat ;Đ

    Görényezni nem fogok, de érdekes tapasztalataink vannak a magyar klánokkal kapcsolatban, tegnap a vLr szerveren kettővel is összehozott az élet, de nem volt felhőtlen a találkozás.

    Az egyik csapat Dragon néven futott, hát ők úgy távoztak, hogy a vLr tagjait egymás közötti orális kapcsolatra buzdították, hogy szépen fejezzem ki magam, mert hogy társam védésnél az mcom pusztulás után elbujt, majd az ellenfél járművébe bepattanva eljátszogatott a kezdőjükön. Mint mondtuk, nálunk rush módban nincs olyan, hogy baserape, nem tudom miért nem lehet ezt normálisan megérteni, miért kell mindenféle dologra felszólítani azonnal, ami anyámmal kapcsolatos.

    A másik csapat ha jól emlékszem az SHS prefixel tolta. Szandra, legitos és társai. 1-2 körig csendben ment a játék, majd talán 3. körben leléptek, mert hogy csalunk. Ráadásul két tagjuk is 50-es volt már, tehát valami játék tapasztalattal csak rendelkezniük kéne, de sajnos az 50-es magyarok általában csak sírni tudnak, én ezt vettem idáig észre.

    Egyébként tegnaptól fut a szerveren a PBbans, én le voltam döbbenve, hány ember lett kidobva cheat miatt. Ha belegondolok, hogy ezek eddig minden gond nélkül játszottak, meg együtt játszottak velünk, mert volt olyan is akit már többször láttunk, akkor kicsit elborzadok.

    Volt tegnap egy ember viszont, akit nem dobott ki a PB.. viszont vagy nagyon PRO volt a srác, vagy jó cheatet vett valahonnan... DARKSIDE prefixel játszott, valaki tud valami infót? Jó hasznát vettem volna annak a PB screenshotnak tegnap :) De még mindig nem tudom hogy kell ;Đ

  • anshin

    csendes tag

    válasz gabipaci #20657 üzenetére

    Igen, közben engem is felvilágosítottak már, de a lényeg, hogy nem tudtam. Nekem nem lenne logikus, hogy lássam, hogy teljesen más szerverről kit tesz ki a PB. Ám mondjuk jó volt látni, hogy működik :) Majd kikapcsoljuk mi is, mert tényleg felesleges :)

    Bár a tény, hogy ennyit kap el a PB, az önmagában is durva, akkor hány lehet még, akiket nem kap el.... Ilyenkor mindig felteszem magamnak a kérdést, hogy miért csal valaki, miért jó neki ez, miért teszi.... számomra felfoghatatlan... bar mindig az a mentség, hogy "csak kipróbáltam" ;Đ

    Lehet TS is, bár akkor csak hétvége :)

  • anshin

    csendes tag

    válasz philoxenia #20664 üzenetére

    Akkor gondolom sokat láttál rohanó, csípőből tüzelő, egymással szemben ugráló katonákat ;Đ pssz, és érdekelne azaz AK47 amit a spejzban dugdosol, pssz ;Đ

    [ Szerkesztve ]

  • anshin

    csendes tag

    válasz r-chee #20679 üzenetére

    Szükséges ez? Mi (én) kérdeztük, ő válaszolt... ez már csak szőrszál hasogatás.. szvsz... Így biztosan nem lesz visszaállítva a régi állapot...

  • anshin

    csendes tag

    válasz Zolás #20682 üzenetére

    Élvezi? Nem tudom, ha te mondod bizonyára.

    Egyetértek a topic megváltoztatásával? Nem, ám megértem az indokot / célt, de utólag már nem lehet igazságosan rendet tenni, már hagyni kellett volna mindent maga útján menni.

    Moderátor magától téved erre, vagy hívták? Nem tudom, pletyka szerint hívták, ha így volt vissza fele sült el.

    Vissza lehetne állítani az eredeti állapotot? Elképzelhető, ám azzal ha folyamatosan támadjátok, akkor biztosan nem.

    Lenne egyáltalán rá esély? Nem tudom, beszélt vele erről valaki esetleg?

    Akár milyen kicsinyke is az a "hatalom", van. Nem hiszem, hogy a provokáció előbbre vinné a témát és itteni közösséget, már amúgy is elég ellentétesek a vélemények a szerver botrány óta.

    Számomra meg sok minden nem változott, jövők, írok, ennyi.

    Sajnos én csak ennyit látok, persze én vagyok az újonc, biztosan rosszul látom a dolgokat és húzzak a p***ba ;Đ

    [ Szerkesztve ]

  • anshin

    csendes tag

    Nem is tudom, hova írjam ezt a talán szakmai kérdést ;Đ Remélem erről még nem volt szó, de ennyi balhé után, nem kezdenék visszaolvasni ;Đ

    Szóval, szerverrel kapcsolatban van megint kérdés. A csapaton belül (vlr) egy kis privát bóklászást szeretnénk megvalósítani, egységesíteni a jelenleg nem létező csapat stratégiánkat ;Đ A gond, hogy azonnal más emberek is feltévednek a szerverre ha fent vagyunk páran, ami normál esetben nagyon jó dolog, mert nem hajtják szét a népek a szervert, de ebben az esetben bosszantó.

    A kérdés innentől egyértelmű, hogyan tudnám / tudnánk priváttá tenni időnként a szervert? Állítólag ranked szervert nem lehet jelszavazni, próbáltuk átállítani majd lejelszavazni, de nem lett jó. Van erre megoldás? Vagy a csapatoknak két szervert kell fenntartani?

    Köszönöm előre is a lehetséges válaszokat ;Đ

  • anshin

    csendes tag

    válasz Tam991 #20995 üzenetére

    8 a min players, legalábbis én így tudom e szent pillanatban, ami nem feltétlen igaz is ;Đ Viszont, mi talán, ha összesen vagyunk 8-an, 9-en a vLr-ben, és nagyon nem tudunk pontosan egy időpontban mind fent lenni, így ez változat buktának tűnik számunkra :'( ;Đ

    Kevés az ember, hiába a TGF ;Đ

Új hozzászólás Aktív témák