Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    Na elolvasva az utolsó 300 komentet, látom a hater-ek és a trollok már lassan kikopnak a topicból (helyesen), és velük együtt távozom én is innen, ugyanis: a béta nem győzött meg.... hiába szép a grafika (ez tény), a csapat-munka hiánya (elsősorban public-on persze) nagyon meglátszik a játékélményen sajnos. :W

    ++
    A bétában lvl 29 tetejét értem el, azaz elég sok meccset lenyomtam e pár nap alatt: kipróbáltam minden class-t, repülőt, tankokat, a vonatot, lovat, helyhez-kötött ágyúkat, stb.. tehát szinte mindent. Ezek alapján írom a bétás tapasztalataimat, véleményem róla..... szóval a trollok és a te-hülye-ki-sem-próbáltad-igazán gyerekek kíméljenek, mert de, alaposan kipróbáltam sokmindent.

    1)
    Itt is sokat olvastam, hogy a tankok OP...... ez egy dolog, de igazából ez is lenne a feladatuk... csak a gond az, hogy kevés counter volt ellenük (se igazi jó gadget nem volt az elején, se IQ-val rendelkező társak :D ), így inkább már frusztrálóbbak voltak, mintsem egy "mini boss"-nak tekinthető enemy. :(((

    2)
    Az egyetlen dolog amit a mai napig nem értek, hogy miért pont ezt a szaros sivatagos Sinai pályát rakták bele a bétába. A homok vihar effekt tényleg elég menő, ezt elismerem, de pl. páncélos vonat nem annyira nagy szám, szóval nem sok indokot látok e pálya mellett...
    A legnagyobb gond - ami a pályaválasztás hozott magával - a rengeteg sniper. Nyilván azért volt velük tele a pálya, mert nagy és nyílt, de pontosan ezért volt szar pályaválasztás ez.
    Az "E" zászló pedig.... szimplán kabaré. :C

    3)
    Az meg konkrétan vicc, hogy egy sniper body-shotba nem hal bele a katona, csak ha fejlövés. Nem tudom lesz-e HC mód ahol magasabb a dmg alapból de ez így vicc.
    Ha már dmg szóba került, akkor még leírom azt a meglátásomat is, hogy örülök neki, hogy az "elite class"-ok nem lettek OP és tényleg nem lesz hirtelen "halhatatlan hős" a katonából. :K

    4)
    A ló annak ellenére, hogy remekül irányítható, sajnos nagyon bugos és OP. Na a ló tényleg OP. Ha jól tudom 500 HP-ja van (??), ami kicsit vicces. A vágtázó pajtás karddal 10méteres távolságra is elér ami szintén felvet pár kérdést. :U

    5)
    A pálya desing amúgy nem rossz (ez főleg inkább a Rush módban tapasztalható), vannak ötletes, jó helyek. Tetszett, hogy sok helyen vannak géppuskák, ágyúk. Az már kevésbé tetszett, hogy kb. alig láttam játékost aki használta volna ezeket. Pedig nagyon erősek és a rush-pályán jól vannak elhelyezve a védők számára, sokat segíthet 1-1 meccsen :))

    6)
    Bayonett. Na ez az egyetlen olyan feature a BF1-nek ami majdnem tökéletes. Eleinte bosszantott, hogy rohamozás közben nem igazán lehet fordulni, de végülis így reálisabb. Mondjuk azon mindig jót röhögtem, hogy cik-cak ba futva az ellenfél felé 9ből 10x tuti én, a bayonettes nyer, egyszerűen annyira bénán céloz mindenki. ;]

    Előrendelés alapból ki volt zárva, a béta pedig a vásárlási kedvem is elvette. Sajnos az alfába nem kerültem bele, pedig az a pálya a YT videók alapján sokkal jobbnak tűnik. Még kíváncsi vagyok a hegyes és az erdős pályára, bár hiába lesznek azok nagyon jók, nem hiszem, hogy elegendő lesz majd, hogy mégis meggyőzzön és megvegyem ezt.
    Sajnos vagy nem sajnos, a helyzet az, hogy solo-ban a másik 31 idegen-társ mellett ez a játék is sokszor esélytelen, ahogy az Overwatch és az R6 Siege is (csakhogy "mostani" játékokat említsek). Ha nincs egy rendes, IQ-val rendelkező csapatod - itt ugye "squad" a neve - akkor inkább a hajad téped, mintsem hogy élveznéd a játékot... mert hiába vagy tényleg nagyon ügyes, remek aim-el, akkor is a 32 ellenfél közül 1 sniper tuti megtalál... főleg ezen a pályán. :B

Új hozzászólás Aktív témák