Új hozzászólás Aktív témák

  • syler123

    veterán

    Érdekes válasz a dhl-től, nesze semmi...

    Dear XY,

    Thank you for contacting DHL Parcel and DHL eCommerce regarding the delivery of your shipment.

    Please note that the delivery may be delayed due to poor weather conditions, customs inspections or other incidents disrupting regular business. We apologize for the inconvenience this may have caused to you.

    If you do not receive the shipment at your shipping address within 10 business days from the estimated delivery date, kindly contact your online merchant/sender. Your online merchant/sender will advise you on the next available options.
    Best regards,

    Még csak ne is őket keressem. Ezt nem értem, nincs valami nyilvántartásuk, hogy ez a csomag ezzel a trackingel hol van?

    A DHL Express-es Eugene, aki válaszolt teljesen korrekt volt, sőt, még továbbította az emailemet az eCommerce részleghez. De akik az eCommerce-nél válaszoltak, na azok még csak normális válaszra sem méltattak.

    Még valami:

    Hi Eugene,

    Message noted on the below mentioned enquiry. Our PeP team will take this up internally from their end, thanks!

    Aside to CS PeP colleagues,

    Appreciate your assistance to take on this case and advise the recipient by emailing directly to the recipient’s email.

    Thank You.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák