Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
LámaZ
addikt
válasz zambogyuri #3950 üzenetére
Első körben ajánlom elolvasni a blogom, hogy képben legyél.
2. körben, ha jól megy a gps Androidon, mákod van.
Ekkor érdemes navigálni vele.
1. ajánlatom, ha nagyvárosban laksz és van mobilinterneted: waze
2. ha nincs mobilnet: Google Térképek, de nem biztos, hogy sima ügy lesz az off-line térképek letöltése.
--..........Én is kérdezek, hátha tudja vki: a google hová menti az off-line térképeket?
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
zambogyuri
csendes tag
Azta
Nagyon köszönöm a blogot. Érdemes volt átolvasni sok tanulság szűrhető le.
Nem nagy városban lakom,hanem faluban,de sokat utazom.
Nincs még mobilnettem,de itthon van wifi és így le tudok mindent szedni gyorsan.Erre gondolt mikor írta a mobilnettet. Letölteni a térképet és amit kell?
Elnézést ha hülyén hangzik,de nagyon kezdő vagyok
Nekem Sygic: GPS Navigation van most fent,de nem vagyok megelégedve. Igaz full verziót tudtam egy helyről letölteni,és kezdetnek csak Magyarország érképet használok, de sajnos hiányolok egy dolgot amit észre vettem. De kipróbálom amit a második helyen írt.
A gps-em szerintem elég jól működik, nem kell sokat várni és már fogja. Szobában ahol 70cm vert fal van, ismerősöm gps jelet sem tud fogni. Kint szabad ég alatt is nehezen még akkor is ha fent vagyunk a dombokon,mert amúgy völgy részben lakom. De én nekem az ágyban fekve max 10 mp és fogja is. Igaz új tab2 7.0 van. Elméletileg azt mondták,h legújabb rajta minden. Ha hazudok,akkor utánuk.Köszönöm szépen
-
zambogyuri
csendes tag
Tisztelt LámaZ!
Kicsit ég az arcom,h ismét segítséget kérek, csak elakadtam. Feltettem a Waze-t.
Hogyan tudom beállítani,h mutassa a házakat? Illetve ne csak az utakat mutassa?
Köszönöm -
LámaZ
addikt
válasz zambogyuri #3953 üzenetére
Szia!