Új hozzászólás Aktív témák
-
Cs1csó
félisten
válasz
szokel16 #41655 üzenetére
A szerződésed olvad végig - lehet online is elérhető - amúgy tippre olyan helytállás lehet mint garanciánál:
- ha elromlik akkor megpróbálják javítani ha pedig ez nem sikerül akkor jellemzően visszaadják a vételárat (elméletben csere is lehetne ugyanarra de ha az a telefon már drágább mint a vásárláskor akkor ezt nem ajánlják fel, ha meg már nem kapható akkor pedig ugye nem is lehetséges tehát levásárolhatod az árát vagy visszaadják az árát)A legfontosabb, hogy olvasd el milyen feltételekkel kötötted azt a biztosítást. Akár a Telekom-nak is írhatsz egy emailt, hogy küldjék már a biztosítás részleteit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Büszke apukák és anyukák topikja
- NVIDIA® driverek topikja
- További aktív témák...
- iPad Pro 12.9" 256GB Wi-Fi + Cellular Space Grey MHR63HC/A + Pencil 2 + Magic Keyboard garanciális
- Endless Ocean Luminous Nintendo Switch játék
- GAMER PC! Ryzen 5500 / RX 6600 / 16GB 3600MHz / 500GB SSD / A520!
- GAMER PC! i5-12400F / RTX 3060 Ti / 16GB 3000MHz / 1TB NVMe / 500w! BeszámítOK!
- LG 55QNED866QA.) 140CM 4K Q-NED SMART PRÉMIUM LED TV ! AKCIÓ!