Új hozzászólás Aktív témák
-
Voyage
aktív tag
1.6 benzines 100 lovas?
H vagy G esetleg F?
Nekem is 1.6-os 5 ajtós G astra van, benyás, bp-n belül kb 8 liter, bp-gödöllő között kb 7liter.
Pályán 6 alá nem tudom vinni, és abszolút nyugodt, papis vezető vagyok, 2500-2700 fölé nem húzom, de általában már 2300körül felváltok, 50-nél már 5.-ben vagyok...
Ennél kisebb fogyasztást nem tudok összehozni sehogy.sehttp://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz parandroid #74 üzenetére
Gondolom akkor már az újabb fajta, facelift utáni G Astra.
Ez sima 100 lovas, első generáció, 2000-ből.
Többet fogyaszt, mint a facelift utáni motorok.
Azt én is betartom, kivéve a 30-as táblákat.
Itt az utca végébe főút van, 30-as tábla, semmi nem indokolja.
Mikor a rendőr elhúzott mellettem megkülönböztető jelzés nélkül kb 70-el, akkor ledudáltam, azóta se tartom be.
Megyek 50-el...Szplöttyy:[link]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz viharhozo #95 üzenetére
Igen, azért áll rendelkezésre, mert ott már megy a turbó.
Ülj be egy dízel, és menj vele úgy, hogy ne hagyd, hogy a turbó bekapcsoljon, azaz 1500 alatt autózz.
Kb szart se érnek ott....http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #101 üzenetére
Ha így lenne, akkor nem lehetne hallani, hogy X fordulaton fütyül, és meglódul az autó, mint az állat.
Addig meg mint fakanál a sűrű babfőzelékben lötyög.
Bár lehet, hogy van olyan dízel, aminél folyamatos a turbó, de amihez nekem szerencsém volt, az nagyon nem így megy.
Pl. előző A6 2.5TDI, Volvo S80 D5, Mercedes W210 E270CDI, Alfa 156 2.4JTD.
Szóval az erősebb dízelek.
Persze benzines turbóshoz is volt szerencsém, ott meg ha alapon hajtod főleg a motort, hogy ne egyen sokat, akkor ha rálépsz, és turbo is megindul, még szépet füstöl is.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz Szplöttyy #102 üzenetére
Ha szépen, negyedgázzal gyorsítasz, akkor 1200-tól is húz a benzines, ha padlót nyomsz, először köhögni fog, mert kevés a fordulat, és 10-szer annyit eszik.
Minél kisebb a fordulat, és minél feljebb van a lábad a pedálon, annál kevesebbet eszik, ezért van, hogy 50-el 5.-be, alig a pedálra lépve megyek.
Meg nem fogom betenni 2.-ba, hogy akkor lóduljon meg, és padlógáz, mert leeszi a gatyámat is. Sajnos nem akkora a fizetésem, hogy az, hogy 7litert, vagy 8litert eszik, mindegy legyen. Havi 2500-3000km-t megyek vele, ha 7l-t eszik, akkor 63.000-be kerül, ha 8-at, akkor 72.000-be. Ha 10-et, akkor 90.000-be.
De ha csak 5-öt enne, akkor 45-be kerülne...
Szóval nagyon nem mindegy.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz Szplöttyy #105 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy olyan autóm volt/van, csak vezettem, utóbbi édesapámnak volt céges autója, előbbi pedig egyik jó barátom apjáé.
Én nem vagyok oda a motorjukért, de az autók annál jobban tetszettek.Na akkor próbálj ki egy második generációs, 1.5-ös Nissan Almerát, kb 100 ló, de az olyan, mint egy reumás csiga. Opel ugyanannyi ló, de köze nincs hozzá, ez megy, ha odalépek neki, az 3500 alatt még nem hogy nem húz, de pl gödöllő-bp között, a mogyoródi emelkedőn, 3.-ban, 90-nél nem gyorsult!!! Ment lefele a sebesség, padlógáz mellett...
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #110 üzenetére
Szerintem te kevered a turbót a kompresszorral.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #112 üzenetére
Hmm, akkor ez nekem magas.
Pl apumnak most egy 2.4-es turbós benzinese van, de csak 3000 fölött "kapcsol" be.
3000-nél pontban meglódul az autó, és ha mögötte megyek, akkor szép füst jön ki belőle, mert ugyanis automata, és ő 2300-2500 fölé nem hagyja pörgetni, kb havonta egyszer gyorsít annyira, hogy 3000-ig pörögjön, és a turbó bekoszolódik. Nagy tempóval meg nem megy, 130-nál 2300-at forog kb. És akkor sincs fütyülő turbó hang.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #123 üzenetére
Nem mindegyikre, sokkal nem is volt tapasztalatom, a mostani 1.6-os astrámra viszont igaz.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Nem mondanám, hogy gond, de számomra egy dízel nem egy hűde.
Az nálam alapból kizáró tény, hogy nem úgy van, ahogy reálisan nézve kéne legyen, hogy minél jobban pörög, annál jobban megy, a benzines turbósokat se szeretem ezért annyira.
Meg nekem dízelből eddig egy motor tetszett, a mercedes régi S(1999-2005)-ben levő 400CDI, azaz a V8-as dízel. Nem egy atom, mert csak 250 ló, és az a kocsi kb 15-öt eszik vele városban, ha rendesen megy vele az ember, de a hangja is szép, és számomra a karaktere is elviselhetőbb, mint pl a 4 vagy 6 hengeres motorok.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #163 üzenetére
2009. szeptember 18-án indul útjára az első valódi turistákat szállító RiverRide járata
De azé postolunk neten...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #165 üzenetére
Nem, csak írni sem tud, átolvasni meg luxus.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #167 üzenetére
Az, hogy leír valamit, ami baromság.
Volt X ideig tesztjárat, és augusztus 18-tól belehet fizetni már rá.
Ismerősöm például már ment vele valamelyik nap.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #219 üzenetére
Azért az új S80 bézs külső-belsővel, egy szép gyári 18-es felnivel gyönyörű!
Az utcába vett valaki egyet 1-2 hete, minden nap látom, nagyon szép autó.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #240 üzenetére
Sokszor volt már, autómosás, stb néven...
Ettől függetlenül, nem szívesen mosnám le ilyennel az autót...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Az esetleg meg se fordul a fejedben, hogy a 30-40 forinttal olcsóbb, sima, mol dieselt tankold?
Számold csak ki, 1000km-en mennyivel több maradna a zsebedbe...Úgy néz ki, hogy az astra-t holnap cserélem le, egy '94-es fekete SL500-as Mercedesre, vajbőr belső, stb, ismerőstől, garantált 64000km van benne, ő az első tulaj.
Nemrég született egy gyerek, feleségének megveszi tőlem az astrat, magának meg egy R mercit vesz.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Még nem iszok előre a medve bőrére, ma este ülünk össze, kiszámolni, hogy mennyibe kerül nekem 1 évben annak az autónak a tartása(biztosítástól kezdve, tankoláson át, kötelező szervízt egybevéve), HA többre jön ki, mint 500.000ft vagy még többet kell rákölteni, felejtős. (benzint nem számoltam bele, az astránál is van, annál igaz, kb duplája lenne, de fele annyit is mennék)
Suliba járok, nincs állandó melóm, így elég nehéz lenne eltartani, nyári melóból a fenntartás fele kijön, még 30% kb szülinapi, karácsonyi, stb pénzekből kijön, maradékot szülők talán kifizetik.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Még annyit, hogy aki ismeri az autót, tudja, kb mennyibe kerül, és mit tud.
Na most, ez csak márkaszervízben volt szervizelve, 4000km-el ezelőtt volt nagyszervíz, stb...
Az autót meg baráti áron, 2.300.000-ért kapnám meg, mínusz, az astra ára, 1.300.000-et kéne rádobni.
Egyenlőre azért nem biztos még főként, mert ebből kb 500.000 van meg, hitelt meg biztos, hogy nem veszek fel.
800.000 kéne ismerősöktől, hogy teljesüljön a dolog...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #267 üzenetére
Nem akarok én olyan lenni, egyszerűen csak imádom a régi, nagy kocka sportautókat.
Felőlem suzuki is lehetne az orrán, ha ugyanígy nézne ki.#271: Tartalék mindig van, most is van kb 1 misi, ennek maximum mindig a felét költöm el.
Úgynéz ki, ősök tudnak kölcsön adni, úgyhogy lesz bolt.Évi 350-ből kb kijön a móka+benzin, astra kb 150k+benzin, szóval 200-al több, de minden nap élvezettel ülök bele, élvezettel használom, és tetszik, és imádom.
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #375 üzenetére
Szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy ellopták, azért is hagyta városon kívül, meg azért fékezett akkorát.
Meg van egy sejtésem, hogy orkok voltak az elkövetők..http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #515 üzenetére
Oldala szinte egy az egyben insignia, első lámpa is hasonlít rá enyhén, és a háta is.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
-
Voyage
aktív tag
Azért, mert ilyenkor van az, hogy mivel nem tudom hovatenni a saját gumijaimat, nála hagyom megőrzésre, leápoltatom a frissen leszereltet, és a felszerelni valót is. Meg centírozni...
Astra ugye új még, ennek meg alufelnije meg volt csapva előző tulaj által, emiatt is kell vigyem hozzá...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #728 üzenetére
Citröen, Renault, Peugeot...
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #730 üzenetére
Renault Megane II vagy esetleg Laguna 2, vagy Pug 307?
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Hát nem tudom, minden bántás nélkül, elég furcsának tartalak.
Kiadnál 15milliót egy csúcskategóriás mercedes-re, anélkül, hogy látnál akár 2-t belőle. Aztán egyet megnézel, az előtted levő tulajdonos széthajtotta az autót, majd pont alattad beszart. Megundorodsz a mercitől, és egy FRANCIA RENAULT LAGUNA-t nézel ki helyette.
Mond, te biztos jól érzed magad?????
Ha a mercitől félsz, hogy lerohad, én a renaultba be se ülnék, citroen után legszarabb gyártó megbízhatósági szempontból, elég csak megane 2, laguna 2 színvonalát nézni, mindenhol lista legalján van...
Inkább azt mondom, vegyél ki 1 hét szabit, itthon nézz szét a gl mercik között, vagy menj ki németekhez, ott nézz szét, nézz meg legalább 10-20 autót, mindegyikkel menj próbakört. Amelyik a legjobb, beszéld meg a kereskedővel, hogy adjon rá 1 év gart, és elhozod. Vagy amerikából rendeld meg újként, eu-sítva is olcsóbb, mint eu-ban megvenni...És BMW X5 miért nem kell?
Nagy, kényelmes, családi SUV-ról gondolkozol, mikor most van egy nagy, kényelmes, családi mercedesed, és egy szar renault laguna-t vennél? Vagy honda accord-ot?
Elkérnek értük 10milliót jól felszerelve. Emlékszem, 5-6 évvel ezelőtt ezek(vectra, laguna, accord, mazda6, stb)5-7 millió között voltak, míg pl E merci 10-12m körül, most mercik-bmw-k ugyanott vannak, ezek meg majdnem annyiba kerülnek. És minőség/megbízhatóságba ég és föld. Merciben utazol 2000km-t, meg se érzed, renault, accord, passat, stb-be 500km után falba vered a fejed, hogy ilyen szart vettél.
Maguk nemében jó autók, de a mostani áruk feléért kb.Nem bántani akarlak, ne értsd félre, de ez akkor is hatalmas baromság lenne.
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Ok, hogy a te pénzed, ezt nem vitatja senki.
De hogy egy laguna-ra pl többet költesz rá garancia utáni első évbe, mint amennyivel több volt a merci, az biztos.
Amúgy keresztapámnak 5 hónapos laguna-ja van, minden lebeszélésem ellenére végül megvette, ma adta be kereskedésbe, hogy adják el, bukott rajta eddig legalább 3 milliót, de megunta, hogy az 5 hónapból 2-t szervízbe volt. Index-kart 7-szerre cserélték!!!!, hifi kódot kér minden indításnál, nem tudnak vele mit kezdeni, generátor nem mindig működik, automata szivatót kétszer cserélték...Ha nem lenne garanciális, ez eddig 1.5 millió forint simán lenne. Index-kar darabja 74.000ft....
Pedig ez egy elvileg renault csúcs modell, 150 lovas dízel, privilege felszereltséggel...
Vette 8.7-ért, most 5.5-öt akarnak érte adni, de 5.7 alatt nem akarja adni. Beletett kb 8000km-t...Vagy ha már nem német, pénztemető presztízsmárka, Lexus IS, GS, LS, RX, vagy esetleg Infinity?
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #743 üzenetére
Accordban, és Passatban nem, de merciben többet is, renaultban úgyszintén.
Ok, Accord-al nem a megbízhatóság terén van probléma, ezt elismerem, honda jókat gyárt ebből a szempontból, hanem használat során kopó alkatrészek kerülnek hozzá jó sokba.
Mondjuk csak civic-em volt, nem accord-om, de ezerszer drágább volt hozzá bármi, mint a mostani astra-mhoz.2 autós topikot olvasok kb, de ma nem nagyon néztem még sehova.
De itt azt írta, feketén fehéren, hogy inkább eljött, és nem vett semmit, mert neki se merci, se bmw nem kell.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #746 üzenetére
Faternak volvo-ja van, a civic-emhez a gyári alkatrész drágább, mint a volvo-hoz. Gondolom merci is akörül adja, mint volvo, vagy bmw, audi, stb.
Accorddal nem, vezettem, de max 20km-et. Passattal csak a régivel, az újjal nem.
Pedig egy új passat nekem bejönne, kár, hogy nagyon drága a dsg váltóval szerelt...tibi666: Renault Ugricsnál vette, és oda is hordta szervízbe, ugye garancia miatt.
Olvastam már, hogy édesapád meg van elégedve a laguna-val, és baja sincsen, de ő szerencsésnek mondhatja magát. Rajta kívül több százezren nem.
Anno én is elgondolkoztam a laguna-n, de inkább egy astra, amivel szinte nincs gond, mint egy laguna, amit havonta 2-szer vihetek szervízbe.
Azt mondjuk megértem, hogy lexus-ok nem tetszenek, nekem se különösebben, infinitytől meg egyenesen hányok, de ezeknél megbízhatóbb autót nem nagyon találni.
De lelked rajta, én semmi pénzért nem ülnék egy merciből laguna-ba. Inkább egy 10 éves merci, még ha kell is rá költeni, mint egy új, 0km-es laguna. Akár ugyanazért a pénzért is.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #749 üzenetére
Na ja, de szfváron nem nagyon van más márkakereskedés, emiatt hordja oda, nem magánhoz, aki még értene is hozzá...
Na ja, de ha olyat veszek a kocsiba, ami nem gyári, és nem velük szereltetem be, ugrik a garancia. Ez a probléma.
És akkor az ember kénytelen megvenni a gyári cuccokat, mszervízben, hogy gari megmaradjon...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #752 üzenetére
Én arra utalok, hogy drágák az alkatrészek. Faternak cég fizeti a szervízt, úgyhogy emiatt viszi a kocsikat márkaszervízbe, mert rendes számlát adnak. De ettől függetlenül a civic-hez drágább az alkatrész, mint a volvo-hoz. Remélem már érthető.
Nem vállalom, mert nincs a közelemben merci szalon.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz #67688960 #795 üzenetére
Komoly, hogy nem értitek?
Ugye amerikában, ahol a nagyobb, erősebb autóké a divat, meg v8-as dögök uralják a piacot, odamegy a merci, és egy S280-at kezd el eladogatni.. Lassan jöhet az S220CDI...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
[link]
Nem tanultam ott sokat, csak 1 évet, nagyon elegem lett a suliból, szóval nem nagyon tudom. Sorry. Elektronikában annál inkább.
Nem, nem ültem még 400 lovas <900kg-s autóban.
De nekem egy V8 meg a szép hangja, egyenletes teljesítménye mindennél többet ér.
Jójó fater 200 lovas, 5 hengeres turbós benyása, de nem az igazi, elviselném, de ha lehet választani, inkább egy szívó v6, vagy sor6...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html