Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz 2ozzmexy #14213 üzenetére

    Szerintem még 40 plusz sincs az acél tetőhöz képest de mindegy is.

    Értem amit mondasz, de nem értek vele egyet teljesen. Ahelyett hogy 3 tető + 2 futómű verzióval árulják. Mennyivel egyszerűbb lett volna 2 tető + 1 futómű. 2 kombináció a 6 helyett. 1/3-ad. Nem lett volna egyszerűbb nekik?

    Szerintem csak valami eszméletlen nagy BS oka van. Megoldhatták volna? Meg. Amekkora erőket meg tűrés határokat kell elviselnie a futóműnek, az a pár 10kg már pont semmit nem változtatott volna.

    Vagy a klasszikus örökzöldek mint az elöl automata, hátul nyomva tartós ablak. Még a mai napig árulnak ilyen kocsikat. 2 féle kapcsoló, 2 féle ablak elektronika. Mennyire lenne nehéz ezt megoldani és nem szopatni az embereket ilyen agyament f@szságokkal.

    Igen, azt is szeretem. Rekord profit, közben meg spórolnak ahol tudnak az autók minőségén. Mindegy, ha így is megveszi valaki. Néztem tegnap egy másik LC 500 videót. A végén az volt a negatívum hogy nem egy merkedesz vagy bmw. Szóval nincs márkája, státusza :DDD . Mondjuk annyit tévedett hogy nálam ez egy hatalmas pozitívum hogy nem azok közül való. Vicces hogy egyik teszt se említi a 10 év garanciát. Azt igen hogy jobb vezetni és ég és föld a beltér minősége.

    Mindegy, lényeg hogy nagy a választék, és nem csak a hülyéket akarják kiszolgálni. Bár erősen romlik az arány...

    Reggie0

    Nincs elég világító kijelző így is a kocsiba? Oszt' gyereket meg vihetem nyak problémákkal orvoshoz pár nap után :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák