Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz kelly416 #11127 üzenetére

    Pl ne behúzott kézifékkel tárold, mert a Skodánál berohadt a kézi és nem lehetett kiengedni. :DDD Inkább tedd sebességbe és/vagy ékeld ki a kerekeket (keresztben átellenesen pl jobb elöl és bal hátul).

    -Gumikba érdemes kicsit több luftot nyomni az oldalfalnak jót tesz (sok egy helyben állás nem).
    - Lehetőleg szárazon tedd le ne mosás után mert az itt-ott (falcokban) megálló víz lassan párolog el a garázsban (fokozott korrózió veszély).
    - Érdemes teletankkal lerakni, mert úgy lassabban bomlik a biokomponens az üzemanyagban (ha csak ETBE-s akkor nem érdekes), kevesebb vizet/párát is tud felvenni. Ez fokozottan fontos ha fémből készült tankja van a kocsinak!
    - Minden nem szükséges elektromos fogyasztót kapcsolj le (kamera, töltőt, stb).
    - Érdemes előtte azt akksira rátölteni vagy elmenni egy hosszabb útra (illetve ha rendszeres a hosszabb állás akkor egy nagyobb kapacitású akksit venni). Töltőn hagyni az akksit nem érdemes mert veszélyes de ha havonta rátöltesz azzal növeled az élettartamát. Az a lényeg, hogy ne csak csepptöltésre tedd hanem rendesen töltsd mert a csepptöltés csak az aktuális töltöttségi szintet tartja és az önkisülés miatt szépen lemerül a végén (itt egy jó cikk róla).

    Hirtelen ennyi jutott eszembe.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák