- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
[link] Fast & Furious XC90-et valaki?
-
-
kelly416
veterán
válasz FeRRaR1 #10205 üzenetére
Az alváz és talán a nyitható kipuff is ok. A motorcserétől lehet, csak azért ráz a hideg, mert ebben az országban élek. Egy jó 5.7 LS2 vagy akár valami nagyobb 7 liter körüli lehetne igazán jó elfokolt vezérműtengellyel meg egy jó progival, hogy igazán egyenetlenül járjon. Én azt bírom nagyon, de nem sokat hajtanám nagy fordulaton, inkább krúzolnék vele, arra meg kár tartani. Meg “megöregedtem”, a hangos kipuff is csak nagyon ritkán vonz. Igaz, pont erre jó a nyitható rendszer.
Na jó, igazad van. Ezek jó mókák. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #10218 üzenetére
Keszult es k. sok bontott alkatresz van az enyemhez. Foleg karosszeria ugye de komplett belter is.
A testver Forester szinten zenesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kelly416
veterán
Sosem ültem még WRX, de még úgy egyáltalán Impreza ülésben sem. Sőt, hogyha pontos akarok lenni, akkor sportolásban is még csak egyszer ültem. Az is egy Rally Lada ülése volt valahol egy autóbontó telepen. Ettől függetlenül biztos vagyok benne, hogy egy normális sportülés vagy egy WRX ülés sokkal jobb mint egy hagyományos egyszerű ülés. Jó oldal tartású fél-sport ülésben ültem már, azok is marha kényelmesek. Sőt, a régi 77-es Ford Fiesta-nak az ülése is sokkal stabilabb volt, mint egy sima mai ülés. De ezt csak az után fogtam fel, hogy szegény bontóba került és átültem más autóba utána. Mondjuk az 1.3-as volt és azokat is jobb oldaltartású üléssel szerelték állítólag, mint a kisebb motorosokat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kelly416 #10220 üzenetére
Háttámla más, ez a purutya ülés és ez a sport. Az alapülés is jó, picit az ülőlap lehetne hosszabb de ez sok más japó kocsinál probléma. Amúgy kényelmesebb, mint a 2019-es Superb Style ülése. Skodában egy Bp-Deberecen táv vége felé fészkelődtem már, Bubival meg simán letoltam fészkelődés nélkül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kelly416
veterán
Nekem az a purutya is megváltás lett volna akár a 626-ban, akár az A Zafirában, de még a Clio I-ben is. A Fóka II-ben relatíve jó volt az ülés a CV meg más liga. Oldaltartása egyértelműen nincs a 3 személyes első pad miatt, de nem is akarsz vele túl sokszor gyorsan kanyarodni. Érdekes, hogy a Lodgy-ba nincs bajom az üléssel. Mondjuk nem is sokat vezetem.
-
-
-
-
FeRRaR1
őstag
Itt egy új autó, az egyik legjobb gyári fényező helyről. Szabad szemmel ebből alig látható, talán 2 "nagyobb" karc, az is csak egy bizonyos szögből. De ha bekapcsolod a detailer lámpát, akkor nincs hibátlan autó. Ez majd az lesz
(A legtöbb autó ennél sokkal de sokkal rosszabb állapotban van a szalonból kilépve) -
FeRRaR1
őstag
Minden krómot leszedtem róla már a gyári konfigurátorban.
Ablak keret trim fekete, első és hátsó lámpa is gyárilag smoked, ablak sötétített, sport design mirror, gyári embléma matt fekete, modell jelölés leszedve meg pár apróság.
Annyira jól néz ki kívül és belül hogy semmit nem változtatnék a spec-en kinézeti oldalról ha újra csinálhatnám.
Nincs króm meg giccs így sportosabbnak hat és sokkal kevésbé fog öregedni a kinézete.
Jövő héten PPF úgy hogy bele kell húznom.
Kap egy enyhe ablak fóliát is, így elöl is lesz egy minimális, hátul meg a gyári + minimális sötétítés. Kinézet + biztonság + uv védelem.Tökéletes állapotban akarom konzerválni és most 6 hete hozott ki az Xpel egy még fényesebb optikailag javított fóliát 10 év garral. Úgy hogy az megy rá
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #10248 üzenetére
Én sem szoktam bele menni részletekbe. Jó pár éve volt egy kocsi kozmetika de főleg bőrökkel / ülésekkel foglalkoztak. Mint vásárló voltam ott, beszélgettünk, megcsináltak ezt-azt, pár apróságot a Volvón.
Mondta szeretné ha neki dolgoznék. Mondom köszönöm, érdekelnek a kocsik, de ez túl messze van nekem. 1:20 ha nincs nagy gebasz, oda is, vissza is. Fogok én majdnem 3 órát utazni 8 óra meló miatt...
De ad céges autót, tankolja is. Mondom ez kedves, akkor se fogok a dugóba szopni 3 órát / nap.
Kifizeti az oda utat és akkor csak a vissza van órabéren kívül. Hasonló pénzt ajánlott mint az akkori busz sofőr melóm de az 20 percre volt így nem váltottam, illetve jó környéken voltunk ahonnét a még jobb felé akartam menni nem pedig mordor irányába...
Még sorolhatnék pár példát, de a lényeg hogy soha nem fogok tudni megegyezni egy cég tulajjal úgy hogy neki elfogadható legyen hogy ennyit ad egy alkalmazottnak. Cserébe nem egy ostoros állatka szintjén leszek, kvázi jó munka erő és kiváló probléma megoldó készség, jó kommunikációval. Kb otthagyhatná a céget rám és nem kéne aggódnia. Ez volt akkor, most ezen felül meg kéne győzzön hogy hagyjam abba amit most csinálok és 7 éve építek. Nem valószínű...
Nekem ez elég hogy havonta hoznak 1-2 autót amin dolgozok + sajátok, így még hobbi kategória de pénzt is hoz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- Vírusirtó topic
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest