-
GAMEPOD.hu
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz werszomjas #8762 üzenetére
Háááát, mostanában egyik sem igazán. Egyre több tesztben írják, hogy bár egészen jó termék lenne, az egyre gyakoribb minőségi problémák és az ellenőrizhetetlen hamisítványok áradata miatt nem ajánlják.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
A szellőztetés nem sokat ér, a LiIon akku eleve a meleget nem szereti, ha már megkapta a hőadagját, utólag nem tudod "visszacsinálni" a károsodást, legfeljebb a szellőztetést követő időszak lesz kevésbé rossz neki.
A kondenzátor viszont reális keretek között érzéketlen a hőmérsékletre, előbb olvad meg a kamera háza, mint hogy a kondenzátor károsodjon.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz poolbig #8877 üzenetére
A 60 fps nem fog jobb minőséget nyújtani a rendszám-leolvashatóság terén, rosszabbat annál inkább.
Attól, hogy kétszer annyi frame készül egységnyi idő alatt, még nem lesz törvényszerűen fele annyi a "záridő", ha viszont a rossz fényviszonyok mellett mégis beleszaladsz abba, hogy már nem elég fény jut át az egységnyi idő alatt, amit a készülék a több felvétel miatt nem tud kompenzálni, akkor kifejezetten alulexponált felvételed lesz, amin nem csak a rendszámok, de a nagyobb részletek sem fognak látszani.
A 60 fps-nek én egyedül a jobb lassíthatósági lehetőségek miatt látom előnyét (bár értelmét nem), azt is csakis nagyon jó fényviszonyok között.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
-
félisten
válasz crissprivat #8907 üzenetére
Ugyan az esetek döntő többségében elég a 720, milyen hátrányokkal járna az 1080?
Az általános okosságok szerint a szenzor natív felbontása, illetve annak egész számú hányadosa az ajánlott.
Ha kevés lenne a hely a kártyán, akkor inkább a nagyobb kártya segíthet (már feltéve, hogy felvételeket akarsz gyűjteni).
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz taboros #8914 üzenetére
A belső világítás ugye garantáltan megy gyújtás nélkül, és legalábbis én személy szerint nem tudok olyan autóról (bár simán lehet), ami indításkor elvenné tőle a feszültséget, ami logikus is, hiszen nagyon kis fogyasztó, ami indításkor ráadásul jellemzően inaktív. A feszültésgelvételes indítássegítés általában a nagyobb fogyasztókra, pl. fényszórók, terjed ki.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz Csápájev #8940 üzenetére
Milyen szolgáltatást vársz egy fedélzetikamera-felvételtől, amit az avi nem elégít ki?
A látószög meg igények és ízlés kérdése. Sokak szerint éppen a 140 fok az ideális, mert oldalt értékes területből alig vesz el, a belső területen viszont jobb a felvétel képminősége.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz HwAdokVeszek #8962 üzenetére
Egy hónapja napi fél órát megy ezzel az A118C, nincs gondja.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz KaiotEch #8979 üzenetére
Érdemes figyelni a Git2-re (lassan a 3-ra is, bár az még tán ki sem jött), mert tesztek tömkelege szerint az árkategóriája legjobb akciókamerája, ráadásul minden fontos dashcamfunkciója (gyújtásra indulás, loop-recording, G-sensor-saving) megvan. Amúgy meg jók hozzá is a GoPro-tartozékok.
Csápájev: igen!
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz poolbig #8985 üzenetére
Ezt a földelősdit felejtsük már el! Ez egyenáram, + és - pólusokkal. A - a karosszériára van kapcsolva, ezért hívjuk gyakran testnek. A földeléshez, ami egy érintésvédelmi megoldás nagyfeszültségű, váltakozó feszültségű rendszereknél, semmi köze.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz poolbig #8998 üzenetére
Személyautókon is visszatérő látvány volt a villámmintás lelógó csík, sőt, pár hónapja autósboltban még láttam is.
Amúgy nem feltétlenül hülyeség, volt autóm, ami rendszeresen megcsapott -- a villamossági ember szerint egyes autórádiók hajlamosak "feltölteni" a kasznit, a szikrázós kisülés meg kevés elektronikának tesz jót.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
-
félisten
válasz poolbig #9037 üzenetére
Nincs irányhelyesség, a biztosító sima ohmikus vezető.
A kolléga arra gondolhatott, hogy a két biztosító funkciója nem összekeverendő:
Az egyik annak a biztosítónak a szerepét tölti be, aminek a helyére bedugod ezt az adaptert, a másik meg a belőle leágaztatott, tehát a kamerát ellátó extra szálat védi.A lelógó piros drót simán csatlakozik a hardwire kit piros drótjához, aminek a fekete vezetéke meg bárhol egy negatív pólushoz, ami jellemzően a kasznihoz csatlakozó csavar.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz poolbig #9048 üzenetére
Pontosan!
Ez egy Y-kábel, aminek mindkét leagázásán van egy biztosító, és az egyik ág visszamegy a foglalatba.
Na, az, hogy a másik ág honnét ágazik le, nagyon nem mindegy. Ha az akku felőli késről, akkor mindkét ág külön biztosított lesz -- ez ugye a cél.
Ha viszont már a fogyasztói kést osztod tovább, akkor a leágazó dróton (ami megy a kamerába) sorba kötöttél két biztosítót.A teszt nagyon egyszerű: egy-egy bedugott biztosítóval teszteld le, hogy megjelenik-e a feszültség a leágazó dróton. Ha csak akkor jelenik meg, ha mindkét biztosítót beillesztetted, akkor fordítani kell!
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz poolbig #9060 üzenetére
Nincs rajta, de:
1. Bármelyik autósbolt, barkácsáruház, hipermarket-autósosztályon kapsz biztosítófoglalatot, vagy
2. A legtöbb autó biztosítótábláján vannak tartalékhelyek. Ezekből találhatsz olyat, ami a megfelelő gyújtásállásra ad feszültséget.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
-
félisten
válasz KaiotEch #9108 üzenetére
Erről szerintem volt szó, én is írtam: a középső, nagy gomb megnyomása a pillanatnyi felvételt (fejből nem tudom, előre-hátra mennyi időt) elmenti egy külön, RO nevű mappába, ami értelemszerűen nem része a FIFO-nak.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Épp a minap jártam úgy a MM-tal, hogy miután az eladó megnyugtatott afelől, hogy ha a készülék három napon belül nem válik be, beszámítják egy drágábba, az ügyfélszolgálatról másnap úgy elhajtottak, hogy csak úgy sistergett. Végül egy segítőkészebb ügyfélszolgálatos megoldotta a problémát, de elmagyarázta, hogy ez nagyjából szerencse kérdése, mivel semmilyen hivatalos vagy deklarált belső szabály nincs arra, hogy bármit is visszavegyenek.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz poolbig #9137 üzenetére
A LiIon akkuk nem bírják a meleget. Ez sajnos fizika, nemigen lehet változtatni rajta.
A dashcamek parányi akkumulátorai a méretüknél fogva eleve erősebben kitettek az átmelegedésnek, ráadásul gyakorlatilag nincs bennük tartalék.
A szélvédő alatt egy forró nyári napon, különösen ha még közvetlen napsütésnek is van kitéve, messze az akkuk számára káros hőmérséklet uralkodik, ami akár 10-20 óra alatt le tudja nullázni őket.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz sumsang #9145 üzenetére
Ez sajnos nem feltétlenül van így.
Az ismeretségi körömben több olyan G1W fordult meg, amiben egy nyári használat után annyira lenullázódott az akku, hogy arra pár tizedmásodpercre sem adtak már áramot, ami a felvétel lezárásához kellett volna.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
-
félisten
válasz Doky1988 #9196 üzenetére
Amint Cigam is írta!
Volt már róla szó: a másodpercenkénti frame-ek száma önmagában elvben nem befolyásolja a képminőséget, DE:
Ezekben a "játékkamerákban" parányi szenzorok és nem éppen nagy teljesítményű feldolgozó elektronika működik. A jó képminőséghez pedig megfelelő mennyiségű fény kell, ami nagy vonalakban a lyukméret (apertúra) × idő értékkel jellemezhető. Az apertúra adott, így ha kétszer annyi kockát akarsz, értelemszerűen felére csökken a kockánkénti idő, ennek megfelelően a kockánkénti fénymennyiség. Van egy széles tartomány, amikor a 30 fps még megfelelő fénymennyiséget jelent, a 60 viszont már nem, így maga a szenzor is gyenge képet produkál, amivel a képfeldolgozó egység sem tud mit kezdeni, így látványosan romlik a képminőség.
A 60 fps-nak egyébként a gyakorlatban semmi értelme.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Nincs éppen túltolt rend az autóban (mondjuk kupi sem), de az állandóra elöl tartott kábel mérhetetlenül zavart. Az az érzésem volt tőle, hogy valami befejezetlen, illetve rosszul van megcsinálva.
Nem vagyok rendmániás, de a gányolt megoldások, mint a kívül, ideiglenesen vezetett drótok, durván rontják a közérzetemet.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest