Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    válasz zsozsa74 #255 üzenetére

    Az hogy szebb a grafika vagy jobb az FFB, az teljesen szubjektív. A PC-ben az eleje óta 600Hz az FFB. Még nyoma sincs a Live Track adta lehetőségeknek, az FFB szinte csak a súlyáthelyeződést adja vissza, a SETA Tyre Modell ennél sokkal többre képes a gumi és talajkapcsolatát illetően. Inkább tűnik a gumi statikusnak, mint dinamikusnak. A PC2-ben négy szálon, kerekenként számolja a physics az adatokat. Akkor ott van ez a tipikusan a gMotoros dolog amit leginkább ahhoz tudnék hasonlítani, mikor a bogár fel van tűzve egy gombostűre és azt forgatva pörög a bogár egy tengely körül. Nagyjából így fordulnak az autók és random eldobja az elejét oldalirányba, stb... stb... Ilyesmivel még a PC1 prealpha állapotában találkoztam utoljára a Madness motor történetében még WMD-s időkben. A PC1-ben van vagy 2500 órám, a PC2-ben is 1000 fölött van. Tehát tudom mire képes a Madness engine. Az AMS eddig még nem igen használja ki a lehetőségeket. Szerintem Reizaéknak még kellene egy bő év, hogy otthonosan mozogjanak a Madnessben. És akkor ott vannak a hibák/bugok. Pl. quali és verseny váltáskor elmegy az FFB, néhol a hang, vagy box-ból kijjövet nem adja vissza az irányítást. Meg ilyenek. Lehetne méhg folytatni amit ezalatt a kb. 12 őra játékidő alatt felfedeztem,de nem aza célom, hogy lehúzzam, mert még lehet sokkal jobb, csak szerintem több idő kellene hozzá, mint anno a PC1-2-höz.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

Új hozzászólás Aktív témák