Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz Joe fiú #31562 üzenetére

    Tényleg nem értek hozzá :)
    autóhifi beszerelőként dolgoztam, és aktív autóvillamossági vagyok.

    Itt félre értések sorra van:
    szakmában sokszor 10-nek mondjuk a 20nmm-is kábelt.

    De általánosságban egy 2 x 10négyzetmm-es kábelnek is kell bírnia terhelést veszteség nélkül. Kevés olyan rendszer van utcai autóban, ami több mély hangszórót hajt meg egyszerre...
    Nálam dupla 25-ösnél sem volt gond, Diezt kábellel.
    A legtöbben megfeledkeznek sok minden másról...mi a helyzet a kasztni testtel? A generátorral? akkuval? A legtöbb rendszer itt vérzik el, utána veszik a kondit, pedig az olcsók semmit se érnek..

    Kibeszél himihumi biztosítóról, mert a hivatalos neve nem biztosíték ;), ha kötekedni akarnék...

    Magas jelre, nem a hangszóró jelre gondolok, hanem emelt feszültségű RCA jelre, de ezt nem minden erősítő szereti.
    Zajt meg elég könnyű összeszedni, mikor pl, egy hátsó akksis autóba kell hátulra betenni az erősítőt és mindkét oldal teli van kábelekkel az autó és középre nem tudsz hátra menni pl, 3 rcával :)

    80 amper áram felvétel? Na ne hülyíts :) egyszer mérjetek már le egy valós rendszert mennyit vesz fel...
    Szerintetek késes biztin átküldenénk ezt áram mennyiséget mi lenne? Füst...
    Igazából áram kilengések miatt kell nagy keresztmetszet, mert nem kisebb lesz a vesztesség...mert csökken az ellenállás. De vezeték és vezeték is közt óriási a különbség...nem csak a hangszóró kábelt kell kiválasztani nagy körül tekintéssel...

    [ Szerkesztve ]

    Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

Új hozzászólás Aktív témák