-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janesz
őstag
válasz #00809728 #785 üzenetére
prolong oldalán az van,hogy a benne lévő olaj 10%-át kell beletenni első cserénél majd legközelebb elegendő 5%-ot
magyarul az elején 3dl kell bele (elmegy 1 dobozzal bele) majd legközelebb már az 1 doboz elég 2 cserére..
seicentós fórumon írták,hogy a castrolt szereti a sei.. -
Janesz
őstag
válasz #00809728 #799 üzenetére
egyszer haveromnak volt full fekete foltos a ladája...a faszi a parkolóban SZÉLBEN!! fújós alvázvédőt használt..
de a legdurvább az volt,hogy én láttam amikor fújta...ahogy kifújta és elfújta a szél ilyen fekete felhőként repült..egy gyerek meg kitépte magát az anyja kezéből és nagy örömmel belefutott,hogy az milyen fasza.. majdnem befostam a röhögéstől..haver meg a gyerek anyja már annyira nem.. -
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #808 üzenetére
120ig tesztelve egyenlőre.
De tény hogy indulás előtt körbe megyek és rátekerek kézzel egyet mert érdekes módon mindig kijjebb van lazulva.
Szerinted 1 év alatt mennyi motorolaj a reális ha fogy a kocsiból???
Átlag autóban 4-4.5L van ha jól tom, gondolom ez a 4.5L a max. jelzés szintje, na most amin. csík az mit jelent hány L van már csak benne????
Erről tudsz valamit mondani_?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #821 üzenetére
Gyakorlatilag akkor az általad ajánlott kategóriás prolong is valami haosnlót csinál nemde????
Mondjuk nem ártana nekem se egy ilyne adalék de félek szétbaxxa a hengereket.
Többen mondták már hogy kb 2000 utáni autóknál hazsnos előttiknél szétvágja a motrot.
De egyáltalán eza lerakódás hogy lehetséges ha mindig franko, értsd gyári ajánlású motorolaj volt a kocsiban?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #839 üzenetére
Mobil 1 Super-S 10-40W sry
15e/4 liternél többet nem adnék motorolajért mégha aranyból van sem.
Mind1 a szabály szerint 10-12enként motorolajat kell cserélni, annyit ki fog bírni a mobil 1 ...nekem úgy is írták rá hogy 10e múlva menjek.
Nekem azt mondták iylen idős autóba szükségtelen 5öset tenni mert nem új, és nincs rá szüksége.Amugy a castrol txt tényleg nagyon fogyott az autóból most így viosszagondolva, 10e alatt bőven a minimum alatt volt, mert én nem figyeltem ...Amugy vicces hogy ez a gyári ajánlás, de egyből így kezdték nekem castrolt nem ajánlják mert hiába a gyári ajánlás a bömik megeszik azt a fajta olajat nagyon hamar, még az újjak is.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #847 üzenetére
De most akkro maga a Waxx nem is polírpaszta?
Mert én azzal csináltam, meg, be is görcsölt naokig a kezem, de tényleg szép is lett, de 1 hónap múlva már alig lehetett látni valamit."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #852 üzenetére
vagyis a waxx csak véd és a régi matt réteget nem szedi le???
Nekem speciel 3 rongy is piros lett mikor megcisnáltam.
Akkor ok 2x kell cisnálni, 1felől a réteg megvédése erre jó a Waxx(speciel ilyne márka is van és én a márkáról beszélek, nem tudom maga ez 1 anyagnak a megnevezése is???, )vs platinum.
És akkor kéne még1 anyag feltételezem az is 1 folyadék v. paszta amia régi réteget lehozza, és ezzel kéne kezdeni, miután lemostam és megszáradt az autó?
Amugy én ezzel az eggyel csináltam[link]
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #857 üzenetére
Vagyis a VS platinum mellé kéne egy ilyne standox/glasurit folyadék is?
Ezeket gondolom az AMG gyárban hallottad, azt írtad a platinum TVshopból beszerzhető csak de glasurit/standox márkán belül mi a alnevük ami kell?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
controller
csendes tag
válasz #00809728 #859 üzenetére
Sziasztok!
Figyelve a kérdéseket, megállapíthatom, hogy a polírozás és a waxolás körül teljes a zűrzavar a fejekben. Szeretném előre bocsátani, ez a szellemi zűrzavar a kérdezőknek egyáltalán nem róható fel, hiszen - mint több esetben személyesen megtapasztaltam - a magukat néha ''szakkereskedő''-nek mondó eladók maguk sem tudják, hogy mi a kettő között a különbség, sőt, ha esetleg tudják, akkor - talán üzleti érdekből? - előfordul, hogy a kedves tájékozatlan vevőt félrevezetik! Ez a történet egyébként a rendszerváltás kezdetéig nyúlik vissza, ugyanis a rendszerváltásáig az addig a magyar piacon jelen volt pár gyártó egyértelműen feltüntette terméke dobozán, hogy a vásárló polirozót vagy waxot (fényesítőt) tart a kezében, erre példaként a Szegedi Medikémia Szövetkezet Prevent fantázianevet viselő készítményeit tudnám megemlíteni, de hozhatnék fel példákat a megboldogult NDK vagy Csehszlovákia szintén azóta jobb napokra szenderült gyártói termékskálájából is. Nos, a rendszerváltás után az autóápolási cikkek piacán is elszabadult a zűrzavar, kezdődött azzal, hogy egynémely gyártó a tisztán polirpasztának minősíthető termékét is ''wax'' megjelöléssel látta el, majd folytatódott azzal, hogy megjelentek a magyar piacon a Turtle Wax nevű konszern termékei, s mivel a ''kereskedők'' nem tudták, hogy a gyártó neve ''Turtle Wax'', ezért a láss csodát, e gyártótól származó valamennyi - egyébként jó minőségűnek mondható - termékre rámondták, hogy ez bizony wax! Még szerencse, hogy a többi - időközben a magyar piacon megjelent - külföldi gyártó nevében nem szerepel a ''wax'' szó, különben ebből a szellemi dzsungelből soha ki nem keverednénk...
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
controller
csendes tag
válasz #00809728 #864 üzenetére
Ma voltam a Praktikerben ismét, és az eladóhölgy azt mondta, hogy Bosch márkájú polírozó gépük soha nem volt, próbáljak Bosch márkakereskedőknél érdeklődni. Elmentem két márkakereskedőhöz is, mindegyik átnézte a Bosch termékkatagólust, de polírozót egyik sem talált. Az egyik még telefonon megkérdezte az importőr Bosch Magyarország Kft-t is és azt a választ kapta, hogy az importőr már évek óta nem hozott be polírozógépet az országba ... Na, mindegy, átnéztem pár honlapot, a közeli napokban úgy is megyek Ausztriába, és ott 39,99 euróért már egészen frankó gépeket lehet kapni. Apropó, az a WS Platinum, amit idehaza 11.990 Ft-ért vesztek, kint Ausztriában mindössze 19,99 euró, azaz átszámítva úgy kb. 5,200,- Ft. Ja kérem, ott van konkurencia, a különböző márkájú lakkprotektorokból tele vannak az üzletek, s ahogy olvastam, nem is a WS Platinum a legjobb minőség a lakkprotektorok között, persze idehaza komoly versenytársak hiányában ''tarol''
-
Bazsesz
őstag
válasz #00809728 #876 üzenetére
Eltaláltad, orosz autófajta, méghozzá egy LADA 2112. Szal nem hiszem, hogy az autófényezőknek lesz készleten olyan szinje.
A motortérben az alvázas táblán kőstabilan csak a motorszám, illetve a terhelés van. meg van még rajta csak úgy egy / jellel elválasztot szám, ami úgy fest, hogy három szám-csillag-négy szám (xxx*xxxx).
Az a probléma, hogy így hirtelen ránézésre ezt az egy cetlit találtuk a pótkeréknél. Esetleg meg tudnád mondani, hogy milyen formában van feltüntetve a kód? (A kocsin csak orosz feliratot találsz, még a Bosch lámpatestek is át vannak oroszra matricázva, szal így kicsit szopacs).
Üdv: Bazsi''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
ABnormal
őstag
válasz #00809728 #910 üzenetére
linket nem találtam róla,de ilyen szép piros flakonos sonax hardwax-ról beszélek... nekem nagyon bejött a termék,a kis twingómat még sohasem kezeltem mással,ezzel a a keményviasszal évente 4* szoktam átkenni az autót,(lemos-beken egy adott részt-felpolíroz kézzel).
[link] -találtam
[Szerkesztve] -
joghurt
addikt
válasz #00809728 #922 üzenetére
''kifejezetten szőkenősen''
Magyarázd el neki, mi fán terem a prolong! A karter aljánál meg legfeljebb Carter doki alfelére fog gondolni. A vizeket szerintem majd megnézeti benzinkútnál, mosoly, köszike. A szíjakat felírom neki, az alvázvédelem elmagyarázásával viszont kicsit gondban leszek. A takarítós témákat szerintem érteni fogja.
Köszönöm.A tej élet, erő, egészség.
-
ArmanD.
őstag
válasz #00809728 #940 üzenetére
Hát lakk már nem nagyon van rajta szerintem. Ez egy jó peremes kb 10 küllős ha minden igaz opel felni és 15''-os. Ha bemegyek autósboltba ott kapok ilyen felnitisztítót?
Mondjuk Cif-re rá volt írva, hogy lakkozott felületre nem ajánlott, de nem hinném, hogy az a mennyiség ártott volna neki
Amúgy ilyen benzines dolgokkal nem érdemes próbálkozni? Mondjuk előző gazdája nem nagyon törődött vele, és az első szívacsom ha minden igaz a végére gyurma volt, mert úgy ragadt a felnin lévő 2mm vastag trutyitól.
Köszönöm a gyors választÖreg vagyok már bohócnak!
-
zfarkas
senior tag
válasz #00809728 #908 üzenetére
Na megvolt a 60e-es szervíz, végül is csak olaj és szűrő, gyertyák, levegő- és pollenszűrő szorult cserére, szóval nem hivatalos szervízbe vittem.
De a kocsit mintha kicserélték volna. Nem tudom, hogy az új gyertyák (Bosch) vagy mi, de mintha kicserélték volna az autót. Nagyon szépen megy.Raw Dark Pure
-
whitewolf5
csendes tag
válasz #00809728 #960 üzenetére
Üdv!
A következő lett a dologból: lekentem a stiftel, a javitó festék megfolyt és nem vettem időben észre. Aztán megpróbáltam leszedni aminek a következménye az lett hogy lejött ugyan de a fényezés jobban megsérült , a dörzsölés nyomai megmaradtek.. Szóval a mély karcok eltüntek de jöttek helyette apróbbak és úgy világit a fekete festéken az a helyahol megdörzsöltem mintha szentjános bogár szállt volna rá.. Elvittem szakihoz azt mondta nem fűz hozzá sok reményt hogy a polir teljesen eltüntetné, sőt lehet h a polir még ki is szedi a javitostiftet. A komplett motorháztető festés 20ezer lenne, de nem tudom hogy ez milyen hátrányokkal jár(nem e elüt az autó eredeti szinétől). Szóval mit tanácsolsz? -
HEro
tag
válasz #00809728 #974 üzenetére
okés köszi a gyors választ még egy apróság, én azthittem hogy a wax szintelen, de ez ilyen kicsit zöldesfehér színű, nemfog meglátszódni ha felviszem az autóra? tudom hogy nagyonnagyon vékonyan kell, de akkor is fura h nem színtelen, az autó egyébként kék színű.
még az lenne a kérdésem, hogy milyen időben érdemes waxolni? mostanában is szabad? vagy várjak egy hónapot h melegebb legyen?
alufelniket is lekezelhetem vele? vagy nemtesz jót neki? vagy egyetalán szebbé tenné?
ha tudnál linkelni, vagy küldeni egy kisebb (inkább nagyobb ) ''tutoriált'' hogy hogyan csináljam, meg mit miért érdemes, apróbb trükköket stb szeretek tájékozódni mindenben mielőtt nekiállok, szeretném tökéletesen csinálni
köszi előre is!!!!:)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fallout 4
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Yettel topik
- Androidos tablet topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Opel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...