Új hozzászólás Aktív témák

  • Formaster

    Topikgazda

    válasz ducati113 #28991 üzenetére

    Madaraknak... (szeretem ezt a kifejezést, kicsit sokat használod) Akkor tisztázzunk le a madarak kedvéért néhány fogalmat. Először is nem szűrő pumpa, vagy szűrő, vagy pumpa. Aztán nem GDP és nem liter, hanem Gallon Per Day. Namár egy 25 ezres ozmózisos szűrőben nincs pumpa, mert csak a motor ennyi, tehát ha az neked napi 450 liter szűrt vizet kicsurgat, akkor vagy 20 bar-os üzemi nyomásod van a vízműtől, vagy piszkosul nem 0-ás vizet csinál. Aki ezzel akar autót mosni, annak külön gratulálok, mert egy autó mosás átlagosan 60-70 liter vizet emészt fel, ami egy 50k-s pumpa nélküli készülék esetén a napi 120 literes átfolyást tekintve 12 óra alatt csepeg le, egy külön erre dedikált tartályba. Ez a tartály legyen az autóhoz közel és legyen még benne egy búvárszivattyú még ennyi pénzért is...

    A gyanta valóban nem szűr, ezért van előtte előszűrő, viszont ez nem ozmózis szűrés. A gyantás vízlágyítás teljes mértékben lefedi az autómosás igényeit, mert a kálcium karbonátok ionjait elvonja, így megkapod az áhított foltmentes száradást. Ez a módszer a leggazdaságosabb, nem kíván sem pumpát, sem külön tartályokat.

Új hozzászólás Aktív témák