-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibee77
őstag
válasz MunezXBK #18748 üzenetére
Igen tudom, hogy a polir csodäkra kepes.Mikor megvettem az autot älomszepen nezett ki, pedig ugy voltam vele, hogy nekem piros autom sose lesz de ez ahogy akkor kinezett! Viszont a motorhäztetövel valamit kezdenem kell, kisebb horpadäsok is vannak rajta.Gondolom az elözö tulaj nem vägta, hogy el volt cseszödve a bowden (en csinältattam meg) es probälta lenyomogatni a tetöt de az nem zärodott rendesen es most ilyen kisebb horpadäsok vannak rajta...Biztos vagyok benne, hogy a nyomästol vannak es nem ütödestöl ez lätszik.
Dodiösz az infokat, most mär tenyleg nemsokära nyelbeüthetünk valamit!
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Laca1212
őstag
-
Bubee82
őstag
Sziasztok,
A Chemical Guys termekekkel kapcsolatban mi az altalanos velemeny?
-
purechill
csendes tag
Sziasztok, A képen látható hasonló, hosszabb, látványosabb karcolások eltávolításához, illetve a szélvédő ápolására milyen tisztítószert, waxot, polírozószert ajánlatok?
-
-
Morris
veterán
Hosszan tartó wax-ot tud valaki ajánlani?
3M esetleg?
Kezd elegem lenni, sajnos az EGP sem elég tartós. Ez a szutykos, ködös, nedves idő kezd sok lenni minden eddig kipróbált kencének.[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
válasz Morris #18771 üzenetére
Nem. A koptató polirtól lesz karcmentes és fényes az autó. Ezt óvod waxolással. Ha mégis lesz rajta hajszálkarc akkor lehet finoman polírozni, fényesíteni egy a korábbi polirozásnál finomabb anyagokkal kezdve. Aztán megint wax. Vagy hagyjuk a hajszálkarcokat és lehet feltöltő anyagot tartalmazó waxot használni hajszálkarcnál.
-
Morris
veterán
-
tamás8
csendes tag
Sziasztok, régóta olvasom a fórumot, és most kérdezni is szeretnék.
Milyen szivacsot, rongyot, törlőkendőt használjak autómosáshoz, polírozáshoz, waxoláshoz?
Előre köszi a választ![ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz tamás8 #18782 üzenetére
A mosáshoz én két vödrös technikát használok. Bő vízzel átöblítem az autót, majd az egyik vödörbe sima víz, ebben mosom ki a "szivacsot" panelenként, a másikban mosószeres víz, ezzel habosítom. Viszont nem használok szivacsot, mert az nem nyeli el a kosz szemcséket, hanem szépen végig karistolod vele a lakkot. Én a sonax mikroszálas mosóját használom, ebben a hosszú szőrök jobban elnyelik a koszt. Fontos, hogy fentről haladj lefelé, és a súlyosabban szennyeződött területeket hagyd a végére, esetleg ide használj megint másik "szivacsot". A felnit érdemes valami jobb, nem tecsós felnitisztítóval befújni, hogy a besült fékport leoldja. Jobb minőségű termékkel befújhatod a lakkot is pár percre, ahol közvetlen kapja ezt a fékport. Ezt hívják a felület deironizálásának. Ezzel is minimalizálod a mosási karcolásokat. Viszont a felnihez nem árt egy külön kefe is, ha olyan a felnid jó egy 200Ft-os WC kefe is.
Szárazoláshoz kell mikroszálas kendő, mondjuk 3-4 db. Az egyikkel vizesen letörlöd a nagyját és mindig kicsavarod a nedvességet, majd ha a panel már csak hártyásan vizes, akkor mész rá egy száraz ronggyal. Én így két rongyal is le tudom szárazolni a SUV-met, panelról-panelra, fentről-le. Persze ha közben még koszolódik a rongy, akkor csere, mert ugye nem akarunk karistolni... A rongyoknál nálam alapszabály, hogy zacskózottat vegyek és nem dobom az asszonyhoz, hogy mossa ki a többi gönccel, hanem kézzel kimosom én magam, kibogarászva belőle a makacsabb szemcséket, amik nem jönnek ki maguktól. Persze mikroszálasból is ezer féle van, ha nagyon speckó akarsz lenni, akkor ebajról rendelsz 300-350GSM szövésűt. Ez a legjobb a lakkra.
Waxoláshoz kell egy jobb fajta wax, lentebb ajánlottak párat, aztán kell egy applikátor pad felvinni az anyagot, amit megint csak könnyű beszerezni, de direkt erre a célre valót keress. Én ebből is a sonaxosat használom, de nyugi nem vagyok sonax fan, csak ez volt a boltban.
A sima "rongyot" felejtsd is el, haszna nincs, csak kárt csinál. A polírozásban pedig nem tudok mit ajánlani, csak hogy megfelelő tudás és kelléktár nélkül hozzá se fogj...
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Formaster #18783 üzenetére
És a mosószer választás a következő. Ha a régi wax eltávolítása a cél, akkor hagyományos konyhai mosogatószer ajánlott, ami oldja a zsíros szennyeződéseket. Viszont, ha a wax tartóssága a lényeg, akkor mindenképpen ph semleges autó mosó sampon ajánlott. Ha magasnyomásúzol, akkor max 30 centi közelről toljad és ha bedobóssal, akkor a wax érdekében hagyd ki az előmosást, kezdj vízzel, majd samponnal és utána megint sima vízzel.
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap vettem egy Karcher K3 Car & Home magasnyomásút a Nilfisk C120 mellé tartaléknak, utolsó darab volt harmadával leakciózva, nem tudtam otthagyni. Gondoltam beüzemelem csak a próba kedvéért, működik, szerintem a Nilfisk-el egy szinten van, talán kidolgozásra minőségibb. Viszont ami nem tetszik, hogy amikor kikapcsol a pupma ad egy furcsa hangot, nem tudom hogy ez normális-e, mi okozhatja. Vigyem vissza még most 3 napon belül és kérjem vissza az árát (másikat nem fognak tudni adni), vagy használjam és 2 éven belül majd eldöntöm hogy mi legyen a sorsa?
[ Szerkesztve ]
-
purechill
csendes tag
Az autóápoló termékek kb mennyi ideig állnak el bonva és bontatlanul?
-
Charley76
csendes tag
Hali vélemény kérnék töletek kinéztem egy levegö kompresszort csak tanakodok hogy megi éri befecölni egy ilyenbe a penzt 8BAR - 6L a tartálya és olajos. Nekem otthoni barkács munkára kéne ezt azt lefujni pl: felnieimet...stb. Ez egy kicsi gép de vajon le lehet fujni vele egy felnit , meg esetleg ki fujja vajon az üregvédelmi anyagot?
Aki apolja a kocsijat rosz ember nem lehet
-
ducati113
csendes tag
25 literes az enyém és bőven elég.1,5-2 bart ami egy pisztolynak kell elbírja.Felnire meg főleg.
Alvázvédelemre lehet ,hogy jobb volna a nagyobb tartály,de ott mindegy, várok egy picit ha esetleg már nem bírná. Otthoni nem ipari használatra megfelelő. -
::Trunks::
senior tag
válasz ducati113 #18795 üzenetére
Nekem 150L van, az is kevés. De adj csak ilyen tanácsokat. Inkább több,mint kevesebb. Azon az pár darab ezresen nem múlik, ha igen, akkor meg magára vessen a delikvens. Kompresszort nem 1hónapra vesz az ember.
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
ducati113
csendes tag
válasz ::Trunks:: #18796 üzenetére
Lehet neked 1000 literes tartályod ha egy hűtő kompresszorral nyomatod.
Nem a tartály méreten múlik.Na meg persze fényezni is tudni kell.
Nem behúzod a ravaszt aztán addig nyomod míg ki nem ürül a tártájból a festék.
Igazából én motorok fényezésére használom de volt,hogy autót is fényeztem vele.
Felnire egy kisebb pisztolyhoz elegendő.(Sata)
De ha van pénze akkor vegyen egy nagyobbat.De abból is kéthengerest. -
#00809728
törölt tag
Hy...Hát én is festegetek de az ilyen Chinais és olasz kompresszorokkal nagyon megjártam.
1hengers olajos,50literes jó volt de huzamos használatra sajnos nem-Fél év és gariba cserélték.
Majd 1év és rotty és meghasalt.Aztán kezdtem egyre jobbakat venni 2hengeres,50literes güde az is lotty,einhell és társai hagyjuk...3év alatt 5-6kompresszort vágtam galyra.
Aztán voltam egy asztalos üzemben és ott láttam egy defémes kompersszort 100literes tartállyal.Írigykedtem mert arról ment 2csiszológép ill. egy festékszóró is (SATA).Defémes kompresszort sikerült szereznem 160l tartály és 1hengers kompival igaz 380v de brutál.
Régóta csinálják a Defémes kompresszorokat az enyém is 1987modell és gondoltam felújítgatom és veszek hozzá tömítés készletet.A gyári állapotú defémes kompresszorokon van egy aluminium tábla telefonszám és egy Debreceni cimmel.
Felhívtam öket beaznosították a kompresszoromat és küldték is másnap a cuccot hozzá 5xxxft+posta volt.Akik látták vagy akiknek elmeséltem és beugrott nekik a defémes kompresszor mindenki azt mondta "abban volt még anyag" Igaz a kompresszor vagy 150kiló kompletten.Már lassan 3éve üzemel...
[ Szerkesztve ]