Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
-
agent_k
őstag
válasz runner 125 #13354 üzenetére
Nem. Ahhoz szerintem nagyon hülye módra kell kezelni a gépet...
Itt valami nem kerek... igen komolyan meg lett kínozva a fényezés. Vagy én nem így csiszolok vagy valami alászorult a csiszoló korongnak:
http://totalcar.hu/galeria/totalcar/technika/2014/06/19/polirgepek/65 -
runner 125
nagyúr
-
agent_k
őstag
válasz runner 125 #13356 üzenetére
Persze. Tök felesleges magas fordulaton járatni. Szokás kérdése egyébként a dolog, de én 1200 felé nem szoktam menni.
Ezt a képet is érdemes megnéznihttp://totalcar.hu/galeria/totalcar/technika/2014/06/19/polirgepek/87
http://totalcar.hu/galeria/totalcar/technika/2014/06/19/polirgepek/90 -
Norbi696
csendes tag
Sziasztok,
kifogyott a zaino-m :-(
valaki használ ági-tól HD wax-ot? Milyen? Esetleg képe is van a kezelt autóról. -
neduddki
nagyúr
válasz #42667776 #13364 üzenetére
HI!
kerem jobb felul kereso?:- )
osszefogllava: 11 honapot birt ki, pedog sokat rosszlakodtam, az egyik legkonnyebben hasznalhato szer amit otos multanban lattam es ehhez kepest az eredmeny az acsoda, en imadom
wolf-bol a heten fogok /felteve ha megyun/ egy uj imprezat bodyguard-olni, nem hiszem hoy sok tapasztalotom lesz a klasszikus vonannal /van collinitebol 915/850/845/476-om/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz #42667776 #13366 üzenetére
HI!
nano vonalnal nem a szepseg volt a cel. hanm e hidrofobb felulet es az ez altlai vedelem /pl. ez nem sokkla jobban megfelne ha nem lenne mar ennyi cuccom/ kerdes merre akarsz indulni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
Gyerekek szakmai kérdésem lenne. A gépmadáron lenne pár fényezési javítás(motorháztetőn kőfelverődés és a sárvédők ívén a festék alatt rozsdásodik), amit elméletileg "ködöléssel" javítani lehet. Namost megkérdeztem a fényezőt, hogy ő, hogy javítaná: úgy, hogy már majdhogynem az egész elemet fényezné. Hát nem szeretnék egy majdhogynem körbe fényezett autót. (A kép csak illusztráció, nem saját) Tudtok olyan fényezőt esetleg aki jó áron dolgozik, ugyan azt a színt pontosan felviszi, kis javítással?
-
neduddki
nagyúr
válasz #42667776 #13368 üzenetére
HI!
egy elmen szivsen megmutatom, de egesz ototra nem valalkozom, es nemis pizi csinalnam termeszetesen:- )
amugylehet hogy tenni kene egy probat a fullmoon-val /Istvan alatla ajanlott embernel/ es utanna kernel egy tallakzoot pl. SZATA-val es akkor lehetne csamcsogniudv
neduddki
mod: KaiotEch: ha kell nagyonjo fenyeztot tok eszakjassagban nagyon normalsi aron
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#42667776
törölt tag
válasz neduddki #13370 üzenetére
Én is egy elemre gondoltam, nem az egész autóra
Ha összetudjuk hozni a dolgot megnézem milyen az eredmény aztán ha van látható különbség wax és srp között, akkor kipróbálom a full moon-t, mondta az István, hogy van Csepelen egy mosó ahol a termékeiket használják az nekem közel is van. Ha esetleg a héten összetudnánk hozni egy találkát akkor nekem a csütörtök, péntek egész nap jó, ha megírod privibe, mikor és hova menjek.
Előre is köszi a segítséget! -
#00809728
törölt tag
válasz KaiotEch #13377 üzenetére
Első v. hátsó sárvédő esetében (Kicsee) írta ha már a rozsdát kivűlről látod akkor az a belső részről indult kifelé.
Műanyag dobot leveszed majd az újacskáddal benyulsz a sárvédő belső peremét kitapogatod.Ha ott űl a sár akkor azt mosd vagy kapirgáld ki és egy lámpa segitségével kukkancsd meg ,hogy rozsdás -e.Álltalában a gyári hibátlan nem szokott rozsdásodni.Vagy anno sérült volt v. vettek rá újat és nem kezelték megfelelöen.
Oktáviát festettem minap első sárvédő ív rozsdás volt.Műanyag dobbetét kiszedése után láttam,hogy anno ezt valaki javítgatta.Kivülről meseszép volt de sajnos a belső részre nem jutott 1deci alvázvédő.Utángyártott fekete elemeket is előszeretettel becsiszolják majd szoró és utána szin.
Nos alapozót ha nem tesznek rá max 2évet fog bírni...Motorháztető és sárvédő foltozgatást az igazi fényezők nem vállalnak el.
Alkatrész űgyben meg keresd Munez-t mert ö fél elejét vett potom pénzért.(audi)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MunezXBK #13379 üzenetére
Az a baj, hogy bontóban ezzel a színnel nincs. Sőt alig van ilyen színű autó, az meg, hogy egy más színűt vegyek és ilyenre festessem ugyan ott vagyok, mintha ezt fújnák. Namost én magamból kiindulva egy autó vásárlásnál kizáró tényező, hogy olyan autót vegyek, amin csak 1 elem is telibe fényezve volt, így eladni nem lehet.
-
diablo1984
veterán
válasz KaiotEch #13380 üzenetére
mert, milyen autó ez? használt autóknál már akár 5-7 éves kortól ezt szajkózzák, hogy nem új autó, javítás még jó hogy van rajta! ha valakit egy első sárvédő festése eltántorít, az vegyen új autót, most jobb a rozsga, vagy a gyűrt lemez? a torony ha helyén van és az nincs taknyolva, akkor a hozzáértő azt is láthatja, hogy mizu volt, az átlag embernek meg fel sem tűnik, ha a szín azonos.....
-
nagyúr
válasz diablo1984 #13381 üzenetére
-
nagyúr
válasz diablo1984 #13384 üzenetére
Köszönöm. De úgy tudom igen. Legalábbis haverom dolgozik Győrbe az Audi-ba és le van kezelve rendesen. Teszek fel képet, hogy hogyan jön fel a festék. Az a baj, hogy ez egy németből hozott kocsi, és az a kocsog nem foglalkozott az autóval. Egy felsővezető személy volt, aki csak beült és ment vele. Tudod ott hogy vannak ezzel. Lízingelik havi 300-500ajróért, aztán 3-4 év alatt kifizetik eladják azt szevasz.
Ráhibáztál. Na annál nem lényeg, hogy össze van festve
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz diablo1984 #13386 üzenetére
Friss kép, bal első nem a legjobb sajna:
Bár itt ahogy most nézem már át is szakadt a fösték.
A jobb oldali pöttynél viszont nem.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz KaiotEch #13387 üzenetére
ahogy látom, az egész alja átrohadt már, az ajó felőli részen lent is át van pöttyenve! ez egy mennyi, 10 éves sincs horganyzott kasztninál nem fordulhat elő! vedd ki a dobbetétet, valszeg tele van sárral, de nem kizárt, hogy németben már cserélték a sárvédőt, de nem gyári horganyzott elemre! vagy taknyolták, bár azt ott nem szokás, főleg szakszervízben! rámértetek a sárvédőkre, nem volt javítva?
-
nagyúr
válasz diablo1984 #13388 üzenetére
Nincs festékmérőnk Mind a 4 sárvédőnél hasonló az eset, nem hinném, hogy taknyolva lett volna az egész.
-
-
Hikvision
senior tag
Ismerősöm 100-as Audija horganyzott volt, Nekem az A4 már nem. Tehát szvsz igen hamar leszokott az audi erről. Az meg, h egy single frame-es audi így rohad, no comment...
20 éve a PH-n.
-
diablo1984
veterán
válasz KaiotEch #13389 üzenetére
egy olyan helyen ahol eredet vizsgát is végeznek, megméretném! egy audi, ami 10 év alatt van és így rohad, az vagy savban ázott, vagy javították nem feltétlenül szakszerűen! ezért rohad mindenfelé! az az első sárvédőt amit mutattál már kívülről egy kis kaparásra át tudnál tolni rajta egy csavarhúzót, azt festeni már késő, az nem lemez már csupán rozsda!
majdnem vettem én is már olyan focus-t, amit kicsit megtörtek, majd javítottak a hátsó ívnél, a tulajnak én hívtam fel a figyelmét, hogy a javítás helyén már hólyagosodik a festék felfelé, a rozsda ott maradt a festés alatt, hiába cserélték a hátsó sárvédő ívet, de a hegesztésnél beleesett a rozsda és ráfestettek! az is még 2 évbe sem telt volna és így vagy ígyebbül nézne ki! ha valamihez hozzányúlnak az sosem olyan mint a gyári állapot!
én is nézegettem a4-eseket, de a felára semmit sem ér, ha már javították, mert akkor úgy rohad, mint az összes többi autó, onnan már egy jó passattól(amit nem törtek) is kevesebb, a 4 karika meg a rozsda akkor már nem feláras!
-
diablo1984
veterán
apropó, az auti kaszniját horganyozzák még? haver a6-osa 99ből még horganyzott, mert mikor megnyomta egy kamion és lejött a fesék, ott volt alatta a horgany, de az újabb modellekkel hogy áll az audi?? én azt hittem hogy az audi 80-as óta mindent galvanizál, de már kezek rájönni, hogy nem biztos, hogy úgy van az....
-
nagyúr
válasz diablo1984 #13392 üzenetére
Hát csak ez attól függ, hogy hol volt használva. Asszem stuttgarti autó. Kikötőváros és ha ugye nem törődsz vele akkor szétrohad. Nézem Unix-ba az elemeket, 10-20/db, de az ugye nem színre fújt. Bár nem tudom, hogy a horganyzott, vagy másik kell. Lehet megkérdezem az audiba mennyi.
-
diablo1984
veterán
válasz KaiotEch #13394 üzenetére
hát unixnál sárvédőből szerintem a fekete utángyártottat kapod, a múltkor a laguna 1-esemhez pl a két köszöb holganyzottként jött, de a javítóív a fekete sima lemezként!
de ezek után megkérdőjelezhető, hogy horganyzott-e eredetileg is!
Stuttgart messze van bármi kikötő városi résztől, mert bennt van német szívében, légvonalban kb 10-150km-re a svájci határtól, van pár hegy, de még csak nem is síparadicsom, de tenger, vagy óceán a közelében sincs!
szóval stuttgart bőven szárazföld, így ez a teória, hogy a sós gőzös levegő megette bukott. de bennem is az audiról gondolt látképem, ha ez a tied nem törött volt, csak így rohad, akkor nekem sosem lesz audim(és mercim se, mert az is spontán korhadós).
-
nagyúr
válasz diablo1984 #13395 üzenetére
Ki tudja hova járkált vele. Egyébként annyira elegem van az egész rohadt audiból... Ezen már marha sok mindent cserélni kellett.
-
diablo1984
veterán
válasz KaiotEch #13397 üzenetére
hát vw-s csak még igényesebb meg tudtommal horganyzott, ezért a felára.
de a horganyzás teória megdőlni látszik, költeni lehet rá tiszta főnyeremény!
nekem volt egy passatom, a gatyám is rávertem, mikor el kezdett rohadni eladtam, minthogy még ráköltöttem volna egy vagyont. tetszeni tetszenek a kerek lámpás passatok, de ha a nagynyomású rendszer egyszer bekarcol(dízel), akkor úgy nyeli a zsetont, mintha fél karja lenne és rabolna!
-
#00809728
törölt tag
válasz KaiotEch #13394 üzenetére
Menj be egy audi márkaszervizbe és kérd ki a véleményüket.
Fél éve volt nálam egy c merci 6éves volt és az ajtók aljai rozsdásodtak.Meg is említettem a túlajnak aki kikérte a Pappas véleményét.
Pappas lerendezte neki a garanciát mert vezetett tényleg szervizelt mercije volt.
Kapott 4 ajtót kintről gyárilag festve.Itt csak felcsavarozták.
Ha a tied is esetleg vezetett szervizkönyves (végig) akkor szerencséd lehet.De mint a korábbi hsz-ben amit leírtam ezt vagy kint javították vagy idehaza és nem megfelelően lett lekezelve.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz #00809728 #13399 üzenetére
Korrózió szempontjából már a Mercedes is iszonyúan leadta a színvonalat. Valahol az ezredforduló környékén vesztették el a fonalat az akkori E osztállyal.
Nem sok autó maradt már amivel terveznék rozsda szempontjából hosszú távra, az S60 az egyik. Még a 2000-es első modellek sem korrodálnak, sehol."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest