Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Dißnäëß #16033 üzenetére

    A digitális egy absztrakt.
    en inkabb ugy fogalmaznek, hogy digitalisnal az analog kabel (es a fizikai reteg) vivokozeg, igazabol amig a reprezentacio mukodik, idomitott harci horcsogok ket visitasi allapota is lehetne, mert annyira nem szamit amig megbizhatoan vissza lehet alakitani. ami bonyolitja, hogy mondjuk adott esetben 1Vnal 0.1V kulonbseg tenyleg nem szamit, viszont ha szamit, akkor nem 10% elteres lesz az elteres, hanem adott esetben (a bithibatol fuggoen) tobb nagysagrendi.

    technikailag egyebkent realtime esetben is meg lehet oldani, hogy mondjuk eleve redundansan harom vagy otszoros (byzantine general's problem miatt) adat megy ki, aztan ha a checksum hiba nem fogna meg meg mindig ujrakuldes nelkul is van egy extra vedelmi vonal, de ez ugye elegge noveli a savszel igenyt es a szamitasi igenye se nulla.

    egyebkent ha nem keveropultrol van szo, akkor egy 0.2s delaybe a mostanaban szokasos <20as belso halozat ping mellett belefer par ujrakuldes, a maradekot meg a lejatszo cache meg megoldja. keveropultnal nem vagyok biztos mennyi fer bele, de keveropultoknal es egyeb audio controllereknel eleve teljesen mas prioritasok vannak, mint egy otthonra szant DACnal.

    TCPvel (ami hibajavitast is jelent) egyebkent meg lehet oldani real-timeot, pl a World of Warcraft TCPt hasznal. real-time gyakorlatban csak valaszidokorlatos rendszert jelent, szoval az hogy a deadlineon belul mikor valaszol a rendszer eleve nem szamit. designbol meg el lehet fedni sokmindent, ld a WoWnal a cooldownos skillek neha hosszu cast idovel, elfedni ha esetleg ujra kell kuldeni az adatot :).

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák