-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
válasz ozzy711 #4649 üzenetére
Egyébként ez az "analitikus" dolog két dolgot indít be bennem:
- magassugárzó tranziens képességek és alap amplitúdó (ebben is eltérnek gyártók, ki milyenre hangolja a rendszerét, egy sima selyem dómnak adunk finoman 2-3 dB-t és azonnal más lesz az egész hangzás, pedig ez még csak selyem dóm, nem egy hihetetlen könnyű szalag)
- továbbra is csak azt tudja leadni egy rendszer, ami a forráson van. Felmerül a kérdés, hogy akkor most a mikrofonok is túl "analitikusak" ? (Ott is lehetne definiálni a hanghullámok elektromossággá alakítása során torzítástól kezdve tranziensekig mindent). Szóval igazából ha egy rendszer elé belülök és azt hallom, hogy a nyála megreccsent a szájában, az inkább szubjektíven rossz, nem ? Mert objektíven nézve az van, hogy piszok jó a mikrofon, a felvétel lánc és így ez is bekerült a felvételbe, ergo ha én azt reprodukciókor hallom, az egy tök jó dolog, józan paraszti logika mentén. Még akár egy tök "flat" rendszerben is.
(És akkor nem hozom be azt, hogy ha egy üvegajtós komód az egyik oldal, földig érő üvegfal a másik, egy lehelletvékony függönnyel, lent meg viszonylag kicsi a szőnyeg a márványon, mennyire kiemelődnek, vagy összegződhetnek a hallgatási poziban a magasak és lesz emiatt egy nyugodtra készült rendszer "túl analitikus" úgymond. Vagy ha a fal előtti kanapén beteszek a fejem mögé két díszpárnát és kicsit csillapítom a falról visszaverődést ezzel, azonnal más a zene is, házimozi is, meg úgy minden).
Pandoraszelencenyitás van.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Panthera
őstag
válasz dgyuri0123 #4640 üzenetére
Tudom, elmaradnak a hangsugárzótól.
Nem sokat ment eddig az Elara, de bejön a hangja, kellemes karakter, jó a térábrázolása, a kezdetek óta a mély tartomány is javult sokat (először kevésnek éreztem).
A DAC-ot elsősorban azért vettem, mert így a meglévő forrásokból bármit a CA elé tudok tenni. Szolgáltatásban és összességében így ok, egyébként túl sokat nem vártam tőle. Az ilyen kategóriájú DAC-okat nem véletlen cserélgetik.
(#4645) Dißnäëß:
A tápról olvastam, be fogok hozzá szerezni egyet.[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Dißnäëß #4650 üzenetére
Fejlődjenek csak, mi meg jól megvesszük olcsóbban, mint egy jónevű gyártó termékét.
(#4653) Kvardlipot A VDC és a Stratos még további javulást hozhat.
Stratosból tudok adni próbára... csak el kell jönni érte. 50 cm hosszú...[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Dißnäëß
veterán
Igazából a natív USB szabványon belül is lehetne maradni táppal simán. USB3 vagy pláne 3.1, még plánébb a Type-C PD-vel (Power Delivery) .. ami ugye speckó szerint 100W-ot átlök a kábelen. Csak elég tán A túloldalt pedig nem mindegy, mi fogadja a delejt és hogyan szűri. Szóval nincs baj az USB-vel, csak még nem használják ki teljesen a benne rejlő képességeket, meg elnagyolgatják az interfészeket és utána csodálkozunk.
Jó példa, hogy a Pi4 USB3-as kimenete is hozza sebességben a specifikációt, áramban nem. Külső táppal hajtva a rádugott eszközt, vagy külső tápos USB3-as HUB-ra kötve azt, kap elég áramot is és tök jó (pl. noti HDD is simán, vagy nagyobb áramfelvételű SSD).
Azért az a multitone ehető már. A fórumot olvasgatva kijön, hogy fülelnek Amir-ék is, csak előbb ránéznek a technikára kicsit.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz dgyuri0123 #4654 üzenetére
Úgy-úgy Bár én már az asztalos hívását várom, ha ezt kifizettem, csak ősszel lehet DAC leghamarabb.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
#71562240
törölt tag
válasz Panthera #4628 üzenetére
Én is először azt kérdezném, hogy tényleg ehhez az aránytalan rendszerhez akarsz odaillő kábeleket, vagy ha már megvan az Elarád, nem akarnád-e kábelezés előtt a rendszer többi elemét is felhozni az Elara szintjére. Nem muszáj ezt tenned, lehet aránytalan rendszert is használni, de megfontolandó, hogy a rendszer többi eleme sokat bennehagy az Elarában a képességeiből.
-
#92251648
törölt tag
válasz ozzy711 #4649 üzenetére
Az "analitikus" és az ehhez hasonló kifejezések általában nem adnak stabil közös nevezőt a hifista beszélgetésekben, mert sokféle módon értelmezik. Ha egy rendszer a felvétel lejátszása során nem tartja meg annak fixált arányait, hanem elkezdi felnagyítani a kis szintű hangeseményeket, ezáltal csökkenti a dinamika tartományt, akkor az számomra nem analitikus, hanem torz. Ez nem keverendő a micro-dinamikai viselkedéssel, hiszen az nagyon fontos a hangszerhangok textúrájának megteremtésénél, az adja az ízt, a fűszert. A padló recsegése nem ad semmit csak zavart kelt.
Analizálásra az én fogalmaim szerint a stúdióban van szükség, ott fel kell tárni az apró hibákat, de otthon zenehallgatás közben ez egy téves irány. Sokszor nem a berendezések, hanem inkább a hallgató hibája, hiszen ő dönti el, mire koncentrál.
Hogy a drága High End rendszerek mit művelnek, arról nyilván nem mondhatunk sommás véleményt, de az én tapasztalataim szerint ott már sokszor az egyéni, különleges hangzásra törekednek. Én jobban szeretem a háttérbe húzódó, áttetsző rendszereket, amik szabadjára engedik az erőt. (Milyen fura lett volna rendszer helyett láncot írni ebbe a mondatba.)
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz #71562240 #4657 üzenetére
Szerintem lehet lassanként is "utolérni" az Elarát, nem sürgeti senki. Az a fontos, hogy van egy jó doboza, amire lehet alapozni. Egy huszárvágással megugrani (kis képzavar) ezt a távot, nem kevés tőkét igényelne szerintem, még talán használt piacról sem. A kérdés, hogy kábelekkel meddig szeretne elmenni, mert lehetne komolyabban is venni a kábelezést és akár ki lehetne hagyni a köztespontokat, mint pl. VDC vagy Sommer, bár a Sommer erős versenyző, így talán az maradhatna.
Nem jól látom ?(#4658) fapaci "Analizálásra az én fogalmaim szerint a stúdióban van szükség,"
Vagy az urológusnál.. Ez mennyire kétértelmű így leírva...
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
-
Mathiask
senior tag
válasz Dißnäëß #4651 üzenetére
"Mert objektíven nézve az van, hogy piszok jó a mikrofon, a felvétel lánc és így ez is bekerült a felvételbe, ergo ha én azt reprodukciókor hallom, az egy tök jó dolog, józan paraszti logika mentén"
Szerintem ez nem józan paraszti logikus.
Egyrészt attól, hogy a felvételen rajta van és azt így, vagy úgy a hifi és hifista kinyeri, még nem biztos, hogy ez alkotói szándék volt.(pl nem részlet bajnok high-end rendszerre tervezték a megszólalást)
Másrészt sok minden rajta van a felvételen, de ha pl a basszus kiemelés miatt elnyom mindent a bőgő, nem azt mondjuk, hogy ez de jó dolog, mert rajta van a felvételen, hanem, hogy torzít a rendszer, mert kiemel olyan dolgokat, melyek más arányokkal szólnak az összes többi rendszeren/valóságban/alkotói akarat szerint. Ez igaz lehet akár a nyáladzásra is. -
#71562240
törölt tag
A rendszer által mutatandó részletezettség tekintetében én is leteszem a garast. És akkor le lesz téve.
A hangrendszernek az legyen a feladata, hogy minden információt kiszedjen a hangfelvételből, és az összes információt áteressze magán. Tehát a hangdobozon minél inkább az az információ jöjjön ki, ami a hangfelvételbe bele lett téve. A rendszertől nem okos dolog információelnyomást várni, tehát ha a hangfelvételen nekünk nem tetsző zajok-zörejek vannak, kérjük számon a hangfelvételen, és hallgassuk a zeneművet másik előadás nekünk tetsző hangfelvételéről (ez persze csak a komolyzenével működik, pop-rockzenén eszed, nem eszed, nem kapsz mást).
Na de, a hangfelvételen se feltétlenül érdemes számonkérni olyasmit, amit nem érdemes (amiről nem lehet beszélni, arról hallgatni kell, egy fenékkel két lovat nem lehet megülni). A hangfelvétel mutassa meg az információt, ami az előadáskor történt. A vitatható téma a közelmikrofonozás versus tömbmikrofonozás. Ha kevés mikrofonnal veszünk fel, valóságosabb (mármint a nézőtéri élményhez hasonlóbb) lesz a zene tömbje, egysége, de gyengébb lesz a hangminőség, sprődebbek lesznek a hangszínek, elvész a dinamika, mert a mikrofonok hangminősége (benne a jel-zaj viszonnyal) drasztikusan romlik a hangszertől való távolodáskor - a fül-agy nagymértékben kompenzálja a távolodás hangminőségváltozását, a mikrofon egyáltalán nem. A mikrofon szükséges, de rossz. A mikrofon pfuj! Tehát, ha jó hangminőséget, hangszerszerű hangszíneket, széles dinamikát akarunk, sajnos többé-kevésbé közelmikrofonozni kell (én inkább a közelmikrofonozással alkuszom meg, mint a Proprius típusú kétmikrofonos hangminőséggel, és a sokhangszeres művek hangszereinek közelmikrofonozott hangfelvételkori okos arányításával sokminden megvalósítható a zenemű elhangzásakor való részletarányokból). Ne elnyomjunk információt, hanem arányítsunk okosan hangszereket, hangszerkórusokat a hangfelvételkor.Ám de, mi a fontos zaj a hangfelvétel számára és mi nem az? Megmondom. Például a gitározás húrcsikordulásai a játék része. Erről ne is nyissunk vitát, ha szólószonátát hallgatsz kamarateremben, rendesen hallod a hangszerjáték minden zörejét, ez van, egyik hangszerjátékos se orchideaillatút szarik. Hogy az orgona fújtatójának a hangja hozzátartozik-e a játékhoz, véleményesebb. Hogy a nézőtéri köhögés, széknyikordulás, a színpadi padlózajok... nem a játék részei, az nyilvánvaló, de nem nyomandók el mesterségesen a hangfelvételben, egyrészt mert a valóság részei, másrészt mert az ilyen zajelnyomás a hangminőséget is elnyomja, harmadrészt mert csak.
Ha sokhangszeres a zenemű, akkor persze elnyomja a sok hangszer az egyes hangszerek játékrészleteit - tehát sokhangszeres zeneműnél a valóságos információra törő hangfelvétel nem közelmikrofonoz, hanem tömb, de ekkor meg lásd a hangminőségromlást. Tehát vagy a közelmikrofonos zajokat vesszük tudomásul egy sokhangszeres zeneműben vagy a hangminőségromlást, hiszen mindkettőt nem tudjuk eliminálni hangfelvételkor, mert egymás ellen játszó paraméterek (valamelyes lehetőséget azért ad a fentebb említett keverőasztali arányítás). Ebben lehet ízlések közt beszélgetni, hogy a sokhangszeres zeneműveknél a hangminőséget-hangszíneket-dinamikát tartjuk fontosabbnak vagy a túlrészletezettség mellőzését. Vagy vagy. De ez nem a hangrendszerünk ügye, hanem a hangmérnöké. A hangrendszerünk legyen tökéletesen információáteresztő. A rendszertől információelnyomást remélni nem helyes. Információáteresztés jó, információelnyomás rossz. Az információk egyenlők, de vannak köztük egyenlőbbek.
A hangfelvételben levő információ nem zaj, hanem a valóságos történés. Mondjuk mint amikor a portréképen rajta vannak az alany szemealjának szarkalábai is. Ez a valóság. Ez az élet, Babolcsai néni. -
#71562240
törölt tag
válasz Panthera #4660 üzenetére
Én ilyenkor leginkább arányos árú QED-eket, Chordokat szoktam ajánlani, mint elég jól kiszámítható-skálázódó-hangképű márkákat. Vagy Audioquest tömör ereseket, csak az AQ cuccok nagyon megdrágultak mostanában. És persze Alisca Orange-ot ajánlanék, de azt elfogultság miatt nem teszem. A többi magyar kisiparit meg nem ismerem eléggé. A többiek meg például ajánlhatnak arányos VanDamme-ot, mint panáceát.
-
#71562240
törölt tag
válasz dgyuri0123 #4659 üzenetére
"Nem jól látom ?"
De, nagyjából én is ezt mondtam, hogy lehet az aránytalan rendszert is használni, nem sürgeti senki. Nehezebb ügy, hogy a megveendő kábelezést mihez arányítsuk: a rendszer dlágaszágához vagy az átlagosabb részeihez. Tehát aránytalan rendszert nem tud az ember koherens logika mentén kábelezni.
-
#92251648
törölt tag
válasz #71562240 #4662 üzenetére
Félremagyarázni bármit lehet, csak nem biztos, hogy érdemes.
"A hangrendszernek az legyen a feladata, hogy minden információt kiszedjen a hangfelvételből, és az összes információt áteressze magán. ... A hangrendszerünk legyen tökéletesen információáteresztő. A rendszertől információelnyomást remélni nem helyes."
Igen, de tegye ezt abban a rendben és arányok mentén, amit a stúdióban beállítottak. Senki nem beszélt itt információ elnyomásról előtted.
"A vitatható téma a közelmikrofonozás versus tömbmikrofonozás."
Ezen csak a hifisták tudnak vitatkozni és bármikor előkapni, ha hangmérnök szagot éreznek, de a szakmában nem vitatéma évtizedek óta. Az okát százszor leírtam én is, más is. Könnyen megtalálja, akit érdekel.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz #71562240 #4662 üzenetére
Hallottam Diana Krall-t olyan nyíltan, leplezetlenül szólni, mint soha (milliós streamerről) ... de Diana Krall felvételei nem ilyenek alapvetően, szerintem. Inkább kissé "nyomott", kissé "fedett", nem túl "tiszta", stb stb. Én akkor azt mondtam, hogy ez nekem nem kell. Zene nem is volt, csak izgága hangszerek szóltak egyenként, de nem egységben. Mintha mindenki mást, más időben játszana... szörnyű volt számomra, semmiképpen sem élmény, inkább zavaró tényező. Lehet, előbb nem túl pontosan jellemeztem Diana Krall "alapvető hangzásvilágát", bocs érte... már nem írom át... Ja a párizsi koncert volt amúgy az ominózus album. Aztán volt Dire Straits is, dettó ugyanaz. Sabre chipes volt a dac különben, ami azóta is kísért engem, de állítólag a Sabre mára "megnyugodott", nem is ilyen hangú elektronikákat építenek köré. Mindenesetre a pár évvel korábbi sabre chipektől az Isten mentsen bárkit, kivéve, aki szereti ezt a "szétszedős, agyonrészletezős" hangot. És van akinek ez bejön, mert sokan mosolyogtak elismerően a hallgatóhelyiségben, hogy hűűű, meg húúú.
Lényeg.. kötve hiszem, hogy a stúdióban ezt, így keverték ki és ezt akarták volna hallatni velünk. Ez pusztán egy gyártó elképzelése volt a "jó zenéről", de nem igazán lett jó... természetesen szerintem.Kábel: ami nálad az Alisca, az nálam a Libtec...
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
#71562240
törölt tag
válasz dgyuri0123 #4666 üzenetére
Ha az a rendszer "nyitottabbá", "transzparensebbé" tette a felvételt, mint amilyen a felvétel, akkor az nem információáteresztő rendszer volt, hanem "álrészletező". Az persze a rendszer hibája, nem a hangfelvételé.
Az azonban ugyebár az örök problémánk, hogy meg tudunk-e határozni egy objektív, abszolút értelemben etalon hangrendszert, amelyik éppen pontosan lineárisan információáteresztő, éppen azt ereszti át, ami a hangfelvétel információterjedelme és -aránya, és akkor etalonként számontartható hangrendszer. Van-e a stúdióban és a hanglemezgyárban olyan eszközpark, amely lineárisan etalonnak vehető hanghordozókat készít? Tudunk-e objektivizált méterrudat meghatározni? Nyilván nem tudunk, és amíg nem tudunk, addig az ilyen hifi fórumok vígan lubickolhatnak a vitatémák özönében. És látánk, hogy ez szép.Szerk.: Lásd párhuzamos evolúció, az Alisca és a Libtec hangi habitusa nem áll távol egymástól, pedig elég más konstrukciók.
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
válasz Dißnäëß #4669 üzenetére
Profin.
Illendő előre egyeztetni, hogy esetleges véletlen beesésed miatt esetleg ne kelljen megszakítaniuk olyan munkát, amit esetleg nem jó megszakítani, illetve ami esetleg szintén sürgős valaki másnak.Szerk.: Vagy véletlen beesés esetén esetleg nincs éppen ott a megcsinálóember.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Dißnäëß #4669 üzenetére
Nekem mindig megcsinálták ott helyben, ha épp beestem akkor is, de ez azért valóban nem 100%. Múltkor a "kisöreg" maga szerelte meg, mert épp nem volt embere.. csak szépen kell mosolyogni.
(#4671) migabi24 "folyatószer" azért van, hogy zsírtalanítsa a felületet. Nélküle még pamutkesztyűs fogdosás után sem lesz megfelelő a kötés.
Látom, megint megelőztek...
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Dißnäëß
veterán
Még nem tévedett el az áram a forrasztásaimban, csak érdeklődtem, kényelem miatt. Nem mindig van kedvem előtúrni a pákát 2 kábelvég miatt, ellomolni az asztalomról a millió kütyüt és hely nincs még máshol "játszani" (modellezgetek mostanság mindenféle egyébbel). Kinéztem pár dugót, kábelvéget náluk.. Köszi mindenkinek, akkor előre bejelentkezve intézem.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Panthera
őstag
válasz dgyuri0123 #4659 üzenetére
és kammerer:
Nagyjából 1 éve érdekel a sztereó világ, akkor kezdtem el követni az itteni topicot is. Az utolsó 3-4 hónapban sokat költöttem a korábbi HM rendszeremhez képest (amit korábban nem is gondoltam volna), így most nem akarok rohanni. Szükséges a tapasztalás is, hogy magamtól ráérezzek a változásokra, amelyet pl. egy kábel csere hoz. Aztán majd meglátjuk.
-
#71562240
törölt tag
válasz migabi24 #4682 üzenetére
Az sose baj, ha odafigyelsz ilyesmire, de egy szakmányban dogozó műhelyszervizes nem feltétlen fog. Komolyabb gyárakban persze maszkban, nejlonsapkában, kesztyűben, porelszívó mellett dolgoznak, de az más. Amúgy nincs nagy hordereje, mert azt a kevés zsírt, ami az ujjadról esetleg lejön, a hőmérséklet is leolvasztja, még folyasztószer nélkül is.
Másik módszer a rendszeres kézmosás. Ha csak akkor mosol kezet, amikor jól esik, akkor egy aszályosabb időszakban persze összegyűlik a zsír az ujjlenyomat redői között...No ezt kiveséztük...
De látom, közben osbourne tata is beleszólt, biztos megrázta a mikrofon.
[ Szerkesztve ]
-
fehér_ember
addikt
válasz #71562240 #4684 üzenetére
Igazad van, valóban elég esélyes hogy nem fog rontani ha összefogdossuk forrasztás előtt, de én is nyugodtabb vagyok ha inkább magam készítem el.
Ha úgy érzem, akkor közben többször is kezet mosok illetve én odafigyelek arra is, hogy forrasztás előtt a két felület alapból érintkezzen és utána meg rá folyasztószer meg az ón (szóval addig még elő sem ónozok); ne csak úgy a forraszanyagon keresztül érintkezzenek már a felületek. Persze akkor is szivárog közé ón, de mégse a nagy gömbbe nyomom csak úgy bele az előónozott kábelvéget.Amúgy bizonyosan KáCsáék is tűrhetően elkészítik.
Bár ebben a videóban pl. a pillanatragasztózás nem valami szimpatikus számomra.(#4682) migabi24
Amúgy én is szoktam papírtörlő közé fogva sodorni, pl. közvetlen hangfalcsatiba vagy banándugóba szorítás előtt.[ Szerkesztve ]
-
migabi24
nagyúr
válasz fehér_ember #4686 üzenetére
Megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok ilyen érzékeny ezekre
-
p76
senior tag
A szalagos magnók (reel to reel) miért mentek ki a divatból?
A kazettás magnók megjelenése miatt? -
fehér_ember
addikt
Úgy látszik akad még azért belőlük néhol
Amúgymeg nem is hallottam erről a Studer márkáról[ Szerkesztve ]
-
kukulec
őstag
olyat lehet, hogy egyszerre két usb kábelen keresztül küldöm ki a jelet pc-ről két külön erősítőnek?
Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
Dißnäëß
veterán
válasz kukulec #4693 üzenetére
Csak spéci programmal, ami támogatja azt, hogy 1 stream-et két vagy több külsô DAC-nak küld.
Simán csak elosztani sem lehet a kimenetet, mint egy analóg RCA-t vagy XLR-t, a kétirányú, teljesen más jellegû digitális átvitel ezt lehetetlenné teszi, annak minden egyes szakasza max. USB hub-al osztható többfele, de azt ugyanúgy támogatnia kell a szoftvernek, mivel minden egyes USB eszköz egyedi azonosítóval jelenti le magát a vezérlô fele, az pedig a gép fele, amolyan fa struktúra szerûen.. ergo nem tudsz analóg jelkábelekhez hasonló módon 1 gépen látott logikai eszközt több valódivá osztani, vagy máshogy fogalmazva, a több USB DAC-ot egyként láttatni. Egész oprendszer szintig meg fog jelenni minden egyes USB DAC és szoftver oldalon kell azt megoldani, hogy mindre menjen ki ugyanaz a jel.
Windows XP-re volt anno egy Virtual Audio Cable nevû progi, ami ezt csinálta. Hogy ma mi tudja ezt, passz. Elméletben lehetséges, gyakorlatban döcögôs. Ha menne gyakorlatban is, még az sem az ideális megoldás, ehhez jobb külsô eszköz, pl. MiniDSP használata, az SHD Studio-n pl. van egy vagy több digi bemenet (egyet hajtasz, legyen USB pl.) és a túloldalt ad Neked 4 digi kimenetet, két RCA (coax) és két AES/EBU típusút + full DSP, crossover szett és egy beépített Volumio, jópofa kütyü. Más is tudhat ilyet, hogy 1 digi inputot szétoszt többre, olyat még nem láttam, hogy USB input után a 2 vagy több digi kimenete szintén USB legyen.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
kukulec
őstag
válasz dgyuri0123 #4694 üzenetére
a beépített dac-ba
Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
kukulec
őstag
válasz dgyuri0123 #4698 üzenetére
ja, értettem ám
egyébként a legegyszerűbb az lenne, ha az rca kábelt mindig abba az erősítőbe tenném amelyiket hallani szeretném.Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest