Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Norbi887

    aktív tag

    Sziasztok! ;)
    Egy kis segítséget/információt szeretnék tőletek kérni az új laptopommal kapcsolatosan.
    Kicsit bevagyok ijedve, mert még csak egy napos a gép, de már sikerült behúzni egy kékhalált.
    A modell egy ASUS TUF F156PC, Windows 11-el.
    Tegnap találtam egy programot rá a Microsoft Store-ban, amivel tudom használni az Apple AirPods-omat is vele játék közben.
    Amikor vettem ki a fülemből, hogy visszategyem a tokjába, akkor visszaváltott a laptop hangszórójára, és azonnal jött az összeomlás, kék képernyő fogadott.

    Azóta megnéztem, hogy a Windows Update automatikusan feltett egy új Bluetooth Drivert, így én azt az Eszközkezelőben visszaállítottam a Gyártó oldalán szereplő előző "régebbi" verzióra, azóta tesztelgettem, semmi fagyás, semmi probléma nincsen. :U

    Egy dolog aggaszt csak egyedül. Újra telepítsem ezt a Windowst a gépen inkább mégegyszer, vagy nem fog a későbbiek során ez így kárt okozni, hogy már egyszer megtörtént? Tudom, lehet felfújom a dolgot, csak hát elég drága volt, és rögtön az első nap nem ért túl kellemesen ez a dolog. :U :U

    Megnéztem BlueScreenViewer-el eredetileg mi történt, alább csatolom mit hozott:

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34175 üzenetére

    Igen igen, FX516PC a teljes modellnév. :K

    Lényegében akkor ezt így a Bluetooth driver visszaállításával sikerült is megoldanom, elsősorban amiatt használom az AirPods-ot vele, mert nincs vezetékes fülesem, ez pedig remekül helyettesíti azt lényegében. :)

    Viszont most feltűnt egy másik dolog Windows 11-ben, hogy a gép bekapcsolása után amikor legelőször próbálom megnyitni a gyors beállításokat a tálcán jobb oldalt (Ahol a Wifi, Hang, és egyéb dolgokat lehet állítani), legelső alkalommal megakad egy pillanatra az egész rendszer (ideértve az egérkurzort is) ? :U
    Gyakorlatilag minden egyes bootolást követő első alkalommal, amikor próbálom megnyitni, hogy beállítsak valamit, legyen az Wifi/Hangerő,Bluetooth ki-vagy be, stb.

    Ez mennyire ismert bug, vagy "feature" a 11-ben? 10-nél nem tűnt fel ilyesmi.
    Na nem egy egetrengető dolog, csak kissé zavaró, megmondom őszintén.
    De lehet kénytelen leszek hozzászokni ehhez is :N

    [ Szerkesztve ]

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    Sziasztok!
    Laptop Dual monitor beállítással küszködöm, HDMI-n keresztül.

    Adott egy Phillips 60Hz monitor, amit rácsatlakoztattam egy ASUS TUF F15 Laptopra (A laptop alapvetően 144Hz-es) (RTX 3050 + Intel Iris Xe iGPU-kkal van szerelve.)
    Miután csatlakoztatom a külső monitort, és lecsukom a laptopot, (mert onnantól kezdve nem szükséges, hogy menjen), ugyan működik, de borzasztóan akadozik a kép, stutterel, játékok gyakorlatilag játszhatatlanok így, videók nézése is detto.
    Ha felnyitom a laptopot, megszűnik a lag/stutter, egyéb animációbeli akadozás. :U

    Próbáltam drivereket is frissíteni, semmi nem segített egyenlőre.
    Valakinek valami tipp, vagy találkozott hasonlóval?

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    Sziasztok!
    Néhány napja vásárolt új ASUS TUF DASH F15 (FX516PC) gépem folyamatos kékhalált, összeomlásokat produkál.
    Próbáltam újra rendszer telepítèssel/régi-ès új driverekkel is, semmi megoldásra nem jutottam ezzel kapcsolatban.

    Hol használat közben, hol felébresztèskor (laptop felnyitását követően) kapok kékhalált. :U :(
    Legutóbbi kékhalál kódja ez volt: WIN32K_POWER_WATCHDOG_TIMEOUT.

    Előtte való alkalmakkal Bluetooth Driverre, azelőtt pedig Nvidia driverrel kapcsolatban szállt el a gép a használata közben.

    Első emailem pont a 14-edik nappal irtam meg a Webáruház számára, ahonnan vettem, de már csak szervízt tudtak ajánlani számomra, visszatérítès már nem eshetett szóba.

    A FixDirect szervízről esetleg tud valaki infót mondani? Mennyire rugalmasak? Elsősorban munkavégzésre, tanulásra, időnkénti játékra lett vásárolva maga a gép, így remélhetőleg nem tart majd hónapokig a szervizelèsi folyamat, szükség lenne rá a mindennapokban. :U

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34240 üzenetére

    Tegnap este megadtam a szervizelèshez szükséges adatokat az ASUS RMA oldalán, de még egy visszaigazoló email sem érkezett egyenlőre.
    Ez általában mennyi időt szokott átlagosan igénybe venni?
    Nem türelmetlenkedèsből, vagy ilyesmi, de azért legalább egy "hello, megkaptuk a kérést" mailnek örülnék. :U

    Bízom benne azért hogy ügyesen sikerül ezt az egész mizèriát megoldani, 2 hetes laptop ilyen ár kategóriában háát ez így elég kellemetlen, hogy finoman fogalmazzak, hogy ezzel egyáltalán foglalkozni kell most sajnos. :(

    Attól félek a végén majd kiderül hogy csak driver hiba aztán nem csinálnak vele jóformán majd semmit sem.
    De azért bízom a legjobbakban. :R
    Legutóbbi kékhalálròl sikerült elkapni egy screent, meg egy előzőről is volt BSOD Viewer képem még:

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34247 üzenetére

    Megvolt, ma el is vitte délelőtt a GLS, aztán türelmesen várom vissza.
    Hagytam nekik egy kis cetlit is a dobozban, hogy mellékletesen kihelyeztem az asztalon egy mappába az összes crash, meg blue screen log-ot, hátha segítségül szolgál majd a hiba elhárítására vonatkozóan. (dmp fileok, képek, ilyesmi).

    Aztán bízom a legjobbakban, máshogy úgy sincs értelme ugyebár ;) Remélhetőleg néhány napon belül, mondjuk jövő hétig vissza is kapom, jó kis gép alapvetően, csak most így jött ki elsőre sajnos. :U

    [ Szerkesztve ]

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34266 üzenetére

    Szia!
    Köszi az érdeklődést, pont akartam is írni, hogy igen, kaptam visszajelzést a FixDirect-hez került be, hiába ASUS RMA-n keresztül igényeltem a szervizelèst, ezek szerint itthon ide irányítják ezen termékeket javításra. :K

    Ma jött a mail, hogy holnap érkezik vissza hozzám, a GLS-el.
    Szervíz leírása szerint: alaplap hibás volt (szinte gondoltam, hogy ez lesz különben, gyanús volt, hogy 3x Újra telepítés sem segített rajta), szóval azt teljesen kicserélték, átfuttattàk az ASUS-os termék teszteken, amin meg is felelt, záró mondatkènt annyit kaptam, hogy érdemes OS telepítèssel kezdeni (amúgyis úgy szerettem volna újra elkezdeni használni).

    Röviden, és tömören: elméletileg sikerrel zárult a javítás. :U ;)
    Holnap meglátjuk természetesen, a hét végéig nyúzom majd egy két játékkal, meg programmal.

    [ Szerkesztve ]

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34268 üzenetére

    Hello!
    Nos, tegnapi nappal megérkezett végre a gép, Windows 11 install meg is volt, driverek, progik, játékok is tesztelve, eddig úgy minden rendben van. :K

    Estére direkt úgy hagytam Alvó Módban, mert a szervízbe is emiatt lett elküldve végül, hogy reggel felnyitáskor kékhalált kaptam. Na most nem történt ezúttal ilyen, viszont felnyitáskor villogott a Státuszjelző Led, de a gépnek nem akarózott felébrednie, csak ha hosszan lenyomva tartottam a Power gombot, utána már kapcsolt rendesen, ahogyan kell.
    Annyi feltűnt, hogy kicsit melegebb volt reggelre a laptop amikor éjszaka úgyhagytam alvóban pihenni. :U (Gondolom ez alapvetően nem para, csak észrevétel).

    Amit megcsináltam még extra opcióként, hogy kikapcsoltam a ''Fast Boot''/Gyors rendszerindítás opciót az Energiagazdálkodási beállításokon belül, azóta teszteltem az Alvást, látszólag semmi gond nincsen.

    Szóval tekerem, nyúzom, aztán remélhetőleg minden okés lesz mostmár. :K

    Nehéz, az a baj elfeledni amik voltak vele, mivel rögtön első hetes gondok voltak ám, de azért mostmár remélhetőleg megbízható eszköz marad. :R

    [ Szerkesztve ]

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34292 üzenetére

    Nos, hát túl jó híreim nincsenek, eltelt ismételten 3 bő nap, és délelőttre megint kékhalál fogadott, ugyanazzal a hibasorral/azonosítóval, mint a szervizelés előtti állapotában.

    Innentől kezdve Én azt hiszem ezzel együttvéve búcsúzom is innnetől ezen márkától valószínüleg, ami a Notebookokat/Laptopokat illeti egy kisi deig, mert nem fér bele sem a tanulmányaim, sem pedig a munkavégzés, és állandó napi használatba az, hogy majd két esetleg háromhetente küldözgetem oda- és vissza, hogy aztán kezdődjön az egész hóbelebanc előről. :(
    Jószolván bízom benne, hogy nem fogják majd ki sokan mellettem ezt a szériát. :U

    Írtam nekik ismétetlen egy mailt, melyben kezdeményeztem a cserét esetlegesen egy másik gyártó Notebookjára/modelljére, akár felár/árkülönbözet egyeztetéssel egybekötötten, csak kapjak egy használható gépet, ami megbízhatóan teszi a dolgát számomra.
    Volt legalább 4-vagy 5 setupom az elmúlt 10 évben (asztali is, notebook is), de azt nem gondoltam volna hogy pont ebben az árrésben leszek meglőve ilyennel. :P

    Maga a hardver/gép egyébként nem lenne rossz, sőt, de ez így összességében only negatív tapasztalat számomra most. Ettől függetlenül nem állítom, hogy az összes gépük rossz, csak hát ez most így sikerült. :F Kicsit szomorú vagyok azért emiatt, de ez van. :K

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34301 üzenetére

    Kis update: a jövő héten érkezik vissza, cserét még nem ajánlottak fel, hiába kértem, így most ismét szervizelik, aztán adok neki talán egy utolsó esélyt, elméletileg SSD cserén esett másodjára most át, tesztelem, használom, aztán bízom benne majd, hogy innentől rendben lesz a dolog végre valahára.

    Windows-bòl tapasztalatok alapján inkább 10-est, vagy 11-et ajánlanátok, így Asus Notebook esetében, hosszabb felhasználásra? ;)

    Csak amiatt, hogy mivel kezdjek neki még egy utolsót tesztelni, amint visszaérkezett hozzám. :U
    Türelmesnek tartom magam egyébként ilyen téren, de mostmár tényleg bízom benne, hogy történni is fog valami ez alkalommal. :U

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34399 üzenetére

    Ma adták át a GLS részére, holnap érkezik, aztán beállítok mindent rajta, és tesztelem :K

    [ Szerkesztve ]

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34418 üzenetére

    Teljesen rendben van, persze :U
    (Ugyanez van régebbi, és újabb driverek mellett is). Most per pillanat csak az Armoury Crate-et akartam megnyitni, hogy beállíthassak pár dolgot, hát ideág jutottam. (Hozzáteszem mindez éppen akksiról működtetett állapot mellett történt)

    Először a Windows az dedikált kártyát nem is látta valamiért, pedig Standard GPU Mode-ban ment. Armoury Crate elindít, megfagy minden, és BSOD. Valami k@rvára nem kerek ezzel az egésszel, de már egyáltalán nem is érdekel. :)

    Legfrisebb driverek vannak fennt, Windows is friss, tőlük kaptam vissza, állítólag "mély" teszten is részt vett a masina.

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz Pyttawrx #34429 üzenetére

    Hát ja, sajna nem igazán :( És tényleg sajnálom, mert egyébként pedig maga a gép tökéletes lenne, meg tetszene is, de így...

    (MyAsus frissítések, Armoury Crate legfrisebb, Intel Xe iGPU + GeForce driverek mindegyike a legújabb, frisssen telepítve, beállítva.) VBIOS Update is jött, azt is ráengedtem.

    Mindjárt nézem is neked a levelem.
    Hibajelenség: Levél videóval csatolva az Asus számára: Boot/OS BSOD: A legutóbbi szervizelés ellenére továbbra is kékhalált/összeomlásokat produkál a termék, blablabla..

    (A termék cserét/visszatérítést egyenlőre visszautasították, by the way, pedig direkt beleírtam, hogy lehetőség szerint élnék vele, de még úgy néz ki nem járt náluk eleget.)

    Állítólag, mint említettem átesett egy "mély" tesztelésen, ahol volt alvó módból ébresztés, sokszori újraindítás, 3D Terhelés is történt, ők állítólagosan hibát nem tapasztaltak. Állítólag.

    Ehhez képest tegnap délelőtt óta van nálam a gép, ülök délelőtt a gép elé, szerintem 10 percet nem használtam összesen, és összeomlott. Onnan tűnt gyanúsnak a dolog, hogy amikor 3D alkalmazást akartam indítani, elsőre az is Errort dobott, miszerint nem látja a dedikált GPU-t, ekkor akartam csekkolni az Armoury Crate-et, nem-e az állított át esetlegesen valamit, de Standard-beállításokon volt az is. Ekkor jött a kékhalál random. Már csak mosolyogtam rajta. ;]

    DMP File-t mentettem, BSOD Viewerrel Screenshot-oltam is rögtön azután, hogy újraindult.

    (Ui.. Ja, és igen, amit még kérdeztél, teljes alaplap cserés volt a gép első héten)

    [ Szerkesztve ]

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz GoodSpeed #34502 üzenetére

    Szia GoodSpeed, igen, jól írta a kolléga az én F15-ösöm a harmadik, és egyben remélem az utolsó körét futja a gyártói márkaszervíznél éppen.

    Tegnap délelőtt vitték el, felvettük a kapcsolatot előtte az Asus Magyarországgal is, mellette fogyasztóvédelem, ésatöbbi, hogy Pénzvisszatérítést szeretnénk rá mindenféleképpen, mert nevetséges, és szánalmas már az egész helyzet sajnos úgy, ahogy van. :(

    (Kiegészítés képpen, ez a gép lett volna az egyébkénti előző laptopom utódja, amivel szintúgy vannak/voltak gondok (igaz régebbi gép azért valamivel), gondolván hogy majd az új gép szép lesz jó lesz, hát nagyon jó lett tényleg, úgyhogy ja, ez nem az én évem ilyen téren, maradjunk annyiban, sajnos mellé fogtam választáskor, de hát ki gondolta, nem volt rá írva, hogy "nevegyél meg :U ".)

    Az hogy vettem egy gépet cirka fél millióért bő több mint egy hónapja, és azóta 1 normális napot nem tudtam használni, úgy gondolom hagy némi okot arra, hogy miért szeretném a gép helyett a pénzt viszont látni már inkább, aztán cserélni valami másra. Úgy gondolom ez teljesen érthető ebben az esetben azért mégiscsak, szóval remélhetőleg ez a jövő hétig rendeződik ügyesen. Mindegy, ez van. :P :K

    Ui.: Ja és igen, Windows-t ahogy írtad nálam is raktak fel rá, egy 10-es volt rajta, de én azt újra is telepítettem magamnak szépen amint lehetőségem volt rá, én sem szeretem ha más mókolgatja a gépem, úgy hogy én nem láttam, még ha az az Asus volt maga is.
    Ugyanúgy 10-est tettem rá, ahogy javasolták, hát sok mindenre nem jutottam vele sajna.

    [ Szerkesztve ]

    // Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // MacBook Air M2 Midnight // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods Pro 2. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

Új hozzászólás Aktív témák