Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
SA gyűjtés LFM hez téma:
Sokadjára fordul elő, hogy bár próbálok egész normális társaságot keresni public szervereken a rajtnál két dolog fordul elő. Vagy pár hülye előre vágtat majd végül le nyugszik de össze vissza áll a sorba, vagy pedig foghíjas a rajt de nem 1-2 hanem 4-5 autóval.
Mindkettő eredménye az, hogy a zöld lámpával együtt azonnal le von egy SA Pontot mert nem jó helyről indultam.
Ez ellen mit lehet tenni?
Mindkét esetben fogalmam sincs hol kéne lenni mert nem a rajtnal megszokott rajz van hanem a sima ami a versenyek alatt ha közel jön valaki. Nincs zold sáv amibe bele tudok menni.A másik hogy azért mindenhol van pár alap idióta azokat már el kerülöm rajtnal le maradok (zöld után) első körben megvárom hogy ki essen aki kretén. Mert pl Monza ba át rongyol rögtön az első sikanon. Valamelyik Lesmo kijáraton aztán mindig elmennek balra gombát szedni. De egy 30 perces quali nélküli versenybe ha szépen jövök fel és utol érek valakit az 5 körbe aki baromi korán fékez akkor azért mert tőlem von le SA -t a rendszer mert az illető a célegyenes végén nem 150 nél hanem az egyik körbe valami miatt 200 nal már fékezni kezd előttem de valamiért kis fékkel ezért mégis tul csúszik én be rántom belülre, fék, szépen be veszem szűken figyelek hogy ne essek át szélesen kezdem a második balost erre O viszont fogja és mivel ő túl ment a balos második ív előtt ki jön jobbra egyenesen oldalról belém.
Ütközés és miatta safety büntetés both cars....
Így lett pont gyűjtés helyett bukta egy fél órás Monza ahol amúgy 2. lettem szép nyugis gumi vigyázos 1:51 körökkel.
A rajt miatt -1 , mivel belém jöttek -1 és a végén+1 mert ügyesen mentem az 1 mögött...Összesen -1 SA
Király sose lesz meg a 80 nemhogy a 90.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Na Igen, ez volt nekem drága tanuló pénz mert mire december körül kitaláltam hogy az új kormánnyal kicsit rá fekszem az acc re addig a gyerek le vitte 27 re az SA -t.
Azóta meg rohadtul lassan gyűlik, és ha véletlen össze is jön egy jobb futamon 3 + a következő biztos olyan hogy teljesen érthetetlen dolgok miatt végül -1 a szumma, és a napot másfél óra versenyzés után+2 vel zárom. Hurrá 50 helyett 52
Azt nem értem még miért van az hogy sokszor csak zölden villan fel az SA a kor végén de nem emelkedik?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Köszi igen ez van amikor a normális rajz van a rajt előtt a színes savokkal. Ez megvan mit kell csinálni ilyenkor. De tegnap rajt előtt valamiért ezt egylaltan nem mutatta. Eleve úgy rakott le hogy bár 3 voltam de az 1-2 előttem volt vagy 100 M re. Elsőre maradtam ott ahol indított, nem jött a zöld sárga rajtos rajz.
Előre mentem hozzájuk, ott sem. És a 70 es se, bár 69-71 el mentem. Aztán 1x csak zöld és -SAregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4885 üzenetére
Options, General és a legalsót (nem jut eszembe mi talán online stat? ) át kell rakni only multiplayer -re. És akkor amit single player be csinálsz nem számít.
Annyi hogy ha kész kell egy confirm is. A hétvégén erre ment el 1 pontom...[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Ma nekiültem SA-t gyűjteni, a meccs kicsit bezavart a quali alatt mert a Fiam ugrál össze-vissza, de az igazi neheze a q után jött (kb 17 nek sikerült indulni 30-as bublic-on ahol egyébként meglepően normális banda volt - nem volt egy rendes q köröm se, máskor 1:50 ala megyek simán, most 1.52 volt)
Viszont a q után kiléptem a desktopra valami miatt és mikor vissza mentem nem volt ffb.
Nem kevés volt, vagy gyönge volt, hanem egyszerűen elszállt. A t248-on lehet állítani menübe futam közbe is, hiába vettem fel max-ra semmi se jött. Az első 2sikánban még azt hittem csak a gumi hideg de a curve g-be már majdnem le estem az útról mert a befelé kormányzás jobbra majdnem fal lett.
Hát utána jött olyan 20 perc amit senkinek se kívánok, elfelejtettem már mire jó az ffb ahhoz képest ha nincs - pedig ez nem is dd csak egy t248 - de hát az ascarin pl de akár a parabolicaba így menni valami rémálom.
Viszont sokan estek ki, sok embert engedtem el mert így már végképp nem tudtam 1.52 alá menni. A sok elengedésnek kikerülésnek és hogy végül mégis 9. lettem, +2 SA volt a hozadéka
Aztán jött a köv. quali, de az ffb nem jött rendbe, ezért kiléptem kyalami porsche single player 100-as ai ellen első helyről. Na itt meg arra csesztem rá hogy az ffb 100-on volt, de ezt le vettem gyorsan. Viszont mivel csak az ffb miatt ültem neki, a safe setup al indultam neki a 20 percnek az alap 65 l benzinnel.
Ez se volt egy dicsőség menet, valami 8 lettem végül, de végig toltam mert a felénél rájöttem, hogy a ranking bekapcs maradt. Egy SA itt is össze jött azért.
27-ről kezdtem nemrég, most 57 vanregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #4941 üzenetére
Én is most nyomtam utoljára.
Már a formációs részen fura volt az autó mozgása, de a parabolica után az egyenesben nem vettem észre mert ott mindig félre huzodok, hogy menjen az első kanyaros teke nélkülem.
De a sikan már érdekes volt, néztem a gumit, még türkiz volt persze, na mondom majd melegszik.
A curve grande ba még kicsit rangattam is mert üres térbe mentem, mert persze a tekes brigád még épp a hungarocell faragó szakkört tolta, és akkor mentem majdnem falnak mert a hosszú jobbosba azért tart a kormány, és megszoktam milyen erő kell rá húzni. Na abból most majdnem belső szalagkorlát lett. De volt egy +3 SA estem. És a nagyobb dolgokból sikerült is kimaradni. Plusz volt egy magyar srác is a szerveren és váltottunk pár szót is.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
En tegnap hangerőt húztam le reflexből a Windows tálcán mert kényelmesen ültem már a szék -pedal kombóba és onnan nem értem el a hangfal potit.
Mondjuk a játék menüben is le tudtam volna halkitani de reflex volt az alt tab.
Érdekes hogy Nálad is TM de ott nem zavar. Na mindegy, játék közben játszani fogok ezentúl. Ha ordít, ordítregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Izgalmas lehetett a közvetítés
Az én tegnapi ffb mentes futamom ijesztő volt. Az első kör végére jöttem rá kb mi a baj. A második kör végén a hátsó egyenesben vettem mindent fel menü be.
A harmadikba kertem meg a fiam hogy jöjjön már oda és nézze meg a táp kábel be van e dugva.
Aztán jött a bele törődés. De úgy tűnik a gép értékeli ha szépen hátrafelé csúszik az ember mert folyton zölden villogott az SA.
Mondjuk a többiek nem értették, miért megyek gyakorlatilag inverz módon, legalább 4-5 embert engedtem el pl a parabolica előtt 100 M el hamarabb fekezessel, és utána be is álltam mögéjük mert tudtam hogy ffb nélkül ott úgyse megyek el tempóval mert max látom ha már pörgok de érezni nem fogom előtte.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Tegnap végre elértem a 80-as SA-t. Hosszú út volt, 27-ről kezdtem, ott vettem észre, hogy a fiam single player mókája rontja ill. ott kezdtem nézegetni a multit, mert megjött a t248 karácsonyra és volt is időm játszani. Még felmegyek 95-ig ma-holnap (remélem) és irány az lfm.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Elkiabáltam, szerintem ilyen szr estém nem volt még. Nem tudom mi van ma, de kb 27SA-ról 50-ig úgy jöttem fel, hogy 80-as AI 0-25 agr ellen 26 helyről fel, kyalami monza hring vagy spa. Ezek a pályák - ha nem is gyorsan - de bolondbiztosan megvannak bármivel. Volt, hogy 2-3x20 percest mentem egybe, volt, hogy esőben éjjel 30 -ast. 3-4 SA összejött ezzel/futam biztos.
50 fölött átálltam arra, hogy 100-as AI ellen 75 agr -al 1. helyről és szépen "elengedni". Ez kicsit több SA-t hozott. Volt, hogy szándékosan több benzinnel és alap setuppal. Ezzel inkább 4-5 SA+/futam volt.
Tegnap lett meg a 80, ahogy előbb írtam, nem akartam egyből fejest ugrani az lfm-be, 80-al is lehet már menni, de én gondoltam végig járom 95-99-ig ráadásul a CN CC nem jók még.
Hát nem az lett amit vártam, ma Monza-ban 2 első körrel elment 5 ( ) SA, mivel 2-3 hete péntekenként egy-két órát rászántam nagyjából már megvolt mit csinál az AI de ma én nem tudom mi lelte. Monza első kanyar szűkről veszem szűkre, kifelé arra készülök hogy olyan szélesen mint még sose, erre a gép fogja nem tudom mit csinál - tudom amúgy, Ő szélesen kezdte, a második ívre pedig ahol Max is átment légi járatba felpattant - és keresztbe repülve megjött elém a kijáraton. Persze bele mentem, megforogtam, mezőny belénk, -2 SA pont.
A lesmo-k előtt a következő versenybe hagytam, hogy rám jöjjön egy, így szépen piros zónába végig mentem mellette, majd az ascari felé be mögé. De közbe 2 már a seggembe, két oldalt, de úgy, hogy - amit ilyenkor máskor szoktam - korai fékkel nem tudom közöttük hátra kerülni, így az előttem menőre figyeltem, hogy neki ne menjek. A két hátsó egyszerre jött nekem, baleset -2 SA újra.
Még volt 1 ilyen, akkor gondoltam átváltok oldschool, 80-as AI ellen utolsó helyről feljövök SPA-ba ott csukott szemmel is végigmegyek, bárki mellett pirosban, hát most nem, a gép valamiért rázókövet vadászik és hiába próbálok mellette menni nekem pattan, -SA megint.
81-re felmentem az első 5 percben, és 75-el fejeztem be. Nem mondom, fáradt vagyok, van feszkó is bennem, még a 100-as AI ellen azt mondom, lehet nem volt ma benne a nagy gyűjtés de azért nem is a -4-5 aztán meg hogy a gyógy módszerrel is hiába körözök sose villan zöldre, pedig ennél szebben nem tudok menni (és eddig be is jött, 27-81 SA azért nem rossz, nem hiszem, hogy hirtelen ma elhülyültem)
Szerintem péntekig ráhagyom újra. Amúgy kb azt várom, hogy ha végre összejön az lfm akkor majd rohadt nagyot csalódok és kiderül, hogy fölösleges volt az egész... Ez a mai másfél óra biztos.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Megyek / mentem public okat is de ott annyi hülye volt hogy egyik futamom gyűlt 3 pont másikon ment 2 mert előttem keresztbe allt stb.
De valóban 100 As ai ellen 0 agr nem felkészítés az emberek ellen.
Szerintem ez nem jó rendszer de ez van.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #4972 üzenetére
Az nem a Hring?
Amúgy ez hogy megy? Biztos van leírás de ha 2 mondatban lehet kérni tedd már meg.
Van a multi a játékban.
Van Quick join
Van server list.
Ha megvan a kelő SA mehetek a listán keresni az lfm licencet (7 kor a kellő idő alatt)
Meg van egy nagy jobb oldali rész is a multi ba hogy competition server. Az és az lfm licenc pálya az ugyanaz vagy más?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Azt néztem mert fél év után elsőre 26 helyről feljovo 20 perces versenyen +10 kor benzinnel mentem 1:33 :2 a safe setuppal
Ez csak sa gyűjtés volt de eddig azt a H ringen csináltam mert úgy tudtam ott megy a belépő.
6 tizedet csak találok még ha nem 13 köröm van és nincs előttem 25 autóDe tegnap óta nem akarok semmit el kiabálni.
Szurkoljatok hogy ma holnap meg legyen újra a kellő SA és pénteken próbálom.
Addig meg offline be gyakorlomregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Plusz kérdés
Dedicated server alatt ki lehet kapcsolni a rating et?
Egy ismerős jönne megnézni online de félek tonkre megy amit gyűjtöttemregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Tegnap Spa -ba vissza tornaztam magam 81SA -ra újra.
Sokkal lassabban jön az SA az elmúlt pár napban mint előtte.
Kicsit utána néztem és úgy látom a CC -t is nézi. Ez baj, mert 78 as CC-m volt, de múlt héten már untam az SA gyűjtést, és esténként 2 stintet atadtam a nagyfiamnak (aki gokartban menő f1 sim-ben agyonver - de az acc ben túl idegesen megy) és mire észrevettem hogy bár ügyesen hoz 2-3 SA-t, 20 perces monzai utolsó helyről fel jövös 80 AI ellen, de a CC lement 68-ra!Létezik hogy a CC mivel visszament, ezert lassabban jön az SA?
Az RC szépen felment 93 -ra, a CN is 80 körül van már.
Annyi még, hogy valamikor e közben írta az ACC hogy silver lettem. Ez lassíthatja az SA gyűjtest?
A lényeg hogy megvan a 80+ újra és péntekig még remélem összejön a 90+
És akkor Zolder.
Egy SA gyűjtés közbe mentem ott is egyet Ferrarival, 26. helyről fel, sikerült egy 1:33;2
Tegnap amikor végre meglett a 80+ kíváncsi lettem ezért 15 perces hotstintre bementem kikapcsolt ranking-al Zolderbe.
Mivel az elmúlt hetekben Ferrari volt azzal. Agresszív setup, 25 l benzin.
Eszméletlen gyorsan elmelegiti a gumit, 1:33 ment vele 5-6 kor után de setuppal kellett volna játszani.Mivel már késő volt innkabb átmentem Porsche -ra mert Kyalami challenge azzal ment sokat. Hát több hét Ferrari után a Porsche egy beteg autó nehéz a segge mászik kúszik.
Újabb 5 kor után 1:32:8
Nem tetszett, ezert nem tudom miért Audi R8 at néztem. Az egy nyugodt kocsi volt, újabb 5-6 kor után 1:31:5 megvolt az alap agresiv -el, így el is mentem aludni, az 1:32;6 os átlag remélem menni fog így.
Az LFM Zolder belépő milyen körülmények közt megy?
Mármint időjárás pálya hőmérséklet?
Olyan autóval/setuppal megyek amivel akarok?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz csucsu52 #4996 üzenetére
Ezt(online sa gyűjtés) így szoktam csak elegem lett mert egy versenyen jött +4-5 aztán a következőn meg valami barom miatt ment is a fele.
Általában Monza mentem időmérő 2-4 helyről zöld lámpa után álltam félre.
Figyeltem hogy aki gyors és ki ütik ha jon vissza engedjem szépen stb. De köszönöm, az nyilvánvaló hogy a 80 AI ellen utolsó helyről lassan fel futamok csak SA ra jók semmi másra (na jó pl tok ismételten pályát tanulni elsőre).[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #5006 üzenetére
A három közül az iracing -et sajnos nem ismerem, viszont számomra is az rf2 a jobb az acc hez képest, abban hogy a kormányon keresztül mennyire jön at az autó súlya, épp hol a feneke és mit csinál illetve a gumik tapadása is.
Nem rossz az acc persze messze pl egy pc2 fölött van de az rf2 rá tesz még egy kicsit.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Hallgattam Rátok, abbahagytam az SA gyűjtést. Mentem tegnap Zolderben, kb 20 kört, ma leszedtem egy yt setupot, mentem egy 15 perces hotstint-et, utána megkerestem a 80-as lfm license szervert és sikerült.
A második kör elején benéztem a féktávot az első kanyarban és egy mazsola miatt (aki rótta az 1.35-ös köröket szegény nem tudom mit keres ott) volt egy sárga zászló pont az "utolsó" 7. körben ami miatt szar volt a középső szektor és ezért a köridő is, pedig az utolsó szektor olyan lila lett, hogy a srác, aki amúgy első volt a qualin egy m4-el, 1.29-el még Ő se tudott jobbat.
A 8-9-10 körben már kicsit odaléptem, mert előtte a gyakorlás közbe ment az 1.30.6-7 és nem akartam 1.31 fölött megállni.Örülök, de gondolom most jön csak a neheze.
SA-t akkor elfelejthetem, látom vannak rookie szériák, majd holnap egyet megnézek. Mostantól ha 80 alá menne az SA-m egy public miatt mondjuk, akkor se tudnak már kivágni az lfm-ből remélem? Az lfm hogy oldja meg, hogy az SA ne változzon, ha náluk megyünk?
Van ilyen szerver beállítás? Azért kérdezem, mert egy ismerősömmel jó lenne menni néha de most kezdte és kb 30 SA-nál jár. Tudok úgy hostolni, hogy az SA-t kikapcsolom én is vagy ilyet csak az lfm tud?(vissza az első témához: a második kör elején a féktávot azért néztem be mert az lfm honlapon volt egy 50 perces vid, amit majdnem megnéztem, zolder boncoló, és azt a féktávot próbáltam volna, de bealudtam.) A lényeg, hogy amit eldöntöttem, hogy nyugis körökkel 1.31.600-900 körül megcsinálom a 7 kört, az sikerült. A sikánokat is óvatosan vettem, nehogy baj legyen. Legalább elsőre meglett.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #5012 üzenetére
f3rdzs0 itt azt írta az lfm után nem számít az sa, a saját pontozás miatt, de akkor félreértettem..
f3rdzs0:
Köszi a korábbi yt channel tippet, azzal mentem, igaz a srác adott 3 setupot is, és mivel biztosra akartam menni, nem a quali, hanem a verseny setuppal toltam le a 7 kört.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Köszi. Igyekszem majd. Az LFM nyilván tök új még nekem, gyakorolni heti 1-2* versenyezni meg (úgy hogy tényleg odafigyelek és fáradt se vagyok) szerintem heti 1x tudok majd.
Szerencsére sok pálya megvan máshonnan korábbról de egy csomó helyen nem mentem még acc ben.A jatekbelan valami 2,8-900 ELO -t ír. Itt Ti általában 1500-2500 ELO ről beszéltek jó/rossz futam függvényében+/- 150-250 ekkel.
A játék és az lfm elo ugyanaz? Nekem 2,8 van vagy 2800? Ez vagy nagyon kevés vagy nagyon sok. Ezt sem értem.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Holnap este fogok ha minden jól megy elsőre lfm-ben indulni. Barcelona most a pálya, mi az az elfogadható idő, amit meg kéne-illene futni, hogy jól tudjak előre haladni a ranglétrán?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Lehet félreérthető volt. Nem azt feltételezem, hogy elsőre jó leszek, és majd előre lepkedek, hanem bele se akarok fogni, amíg lassú vagyok. Annak nem sok értelmét látnám, hogy rookie versenyt használjak arra, hogy a palyat tanuljam és kitaláljam egyáltalán melyik autó lenne jó.
Tegnap mentem 2x 20 percet, 90 ai ellen utolsó helyről. Ma is egyet. Barcelona nem ismeretlen számomra, de acc ben sose mentem korábban itt.
Tegnap még úgy votlam vele, hogy már ma belefogok, de ma inkább folytattam a tanulást. Már amennyire 20 perc az ai ellen az. De szokni akartam, hogy ha küzdök hol esélyes túl tolni, ilyesmi.Most hogy már körbe találok és nagyjából megvan hol lehet előzni (és ebből hogy engem kb hol fog aki gyorsabb lesz) rá mennék az időre is.
Így tegnap 2x, ma 1x 20 perc után ami kb 30-35 kor 1.47:500 nal járok. De ez még utolsó helyről fel kapaszkodós minden körbe 2&3 előzéssel volt és az SA ra is vigyázni akartam. Amúgy Audival, ami pl érdekes módon itt idegesebb mint Zolderben volt. Valószínűleg megnézem még Ferrarival és Porsceval is.f3rdzsO:
Köszönöm, megnézem majd. Remélem hétvégére eljutok 1:45 köre, sok van még benne nagyon.Nem akarok sietni.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Mindenféle kommentár nélkül - mert később ha kicsit nyugodtabb leszek majd írok - itt az első lfm futamom rajtja és ami utána volt.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5036 üzenetére
Ez meg a pajtás. Hogy miért padlóval keresztben jön vissza a pályán túlról, nem tudom. Mondjuk addigra már mindegy volt szinte amugy is.
Ha nagyon magamba nézek, tul óvatos lehettem, de ez nem az amit vártam. Már a qualit is alig lehetett megcsinálni, mindig valaki keresztbe állt.
Végül 1.4 el maradtam el a pole tol, és az utolsó körben maradt 0.4-.06 valami sárga zászló miatt.Így 11 lettem ha összejön a kör akkor 5-6 hely lett volna.
De sajna alig tudok olyat mondani magam előtt aki ne érthetetlen módon ment volna.
Kaptam 10 ejnye pontot az Sr meg 2.5 ről felment 2.64 re.
A kocsiba elment a futómű és 1.52 ket tudtam menni vele.
Box után már újra 1.47 de hát másfél kor hatranyban.Előtte ment már a 1:45 vége is amúgy.
Eléggé el vagyok kenodve. Megéri egy report erről hogy azt a 10 pontot töröljék?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Azt hittem, a report arra való, hogy jelentsem, ha ki tesznek. Nem teljesen értem amugy a rendszert.
Az SR nőtt. 2.5->2.64
Kaptam -64 ELO -t.
És van 10 warning pont vagy micsoda.
Hogy tudott nőni az Sr ha csökkent az elo?Amúgy az ütközés után is szépen mentem és engedtem el vagy 5 embert, lehet az tetszett neki mert az SA is nőtt amúgy 83 ről 84 re.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Köszi pont ez jutott eszembe hogy megyek most legalább párat úgy hogy időmérő után rajt közbe szépen félre állok.
De valóban jobb akár ki se menni qualin és akkor vagy sokat jövök fel vagy ha ki tesznek is legalább utolsó ből leszek utolsó.
Király. Karácsony óta ezért gyűjtöttem az SA -t.
Ennek pár public is jobb votl de ok, elfogadom az alján vagyok és ott ilyen és kész.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Ja látom akkor marad hogy körbe se megyek a qualin.
f3rdzsO:
Nem így gondoltam, hanem hogy a célegyenes felétől kb a box kijárat felé egyszerűen le húzódok villogó fék lámpával - ha senki se jön a belső íven.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Az ELO -t hol látom amúgy az LFM-be? SR-t látom a nevem mellett, meg hogy rookie, meg 3-as kategória, de ennyi. Biztos kiüti a szemem valahol, de jó lenne látni.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #5050 üzenetére
Amint... 10 futam és 4+ Sr meglesz.
A nevem mellett alatt van az Sr alatt egy
egy _ _ _ _
Gondolom ott lesz majd az elo.Hotlapokkal készültem a 22.16 os futamra, 1:45:475 ig jutottam, valamire jó lesz
Főleg így hogy eldöntöttem hogy nem futok qualit...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5055 üzenetére
Nem bírtam ki, qualiztam és sajna hibábal (kivártam az utolsó sikán előtt mert sokan jöttek és el akartam engedni őket, de sikerült addig amíg az ív is rossz lett és a gumi is hideg így a célegyenesre fordulás közbe megelőzőtt a hátsó szárnyam...
Ezért van bünti?
Utána futottam egy 10 időt és 9 -nek bejöttem. Ez egy kifejezetten normális társaság volt, egy bolond volt talán az 1. kanyarban de gyak. mindenki egyszerre fékezett sokkal hamarabb.
Az sr az első futamon 2.5-ről 2.64.-re ment fel, most viszont 3.14-re. 0,5 SR-nek örülök, azt hittem ilyen 0,10-20-onként gyűlik.
Viszont az ELO az valami +16/18? hát az gyászos, ha délután elment 62 mert szét ütött aki arra járt, és egy szép versennyel (nekem ez már bőven az volt) meg vissza jön a negyede.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Köszönöm szépen mindenkinek.
Mentem mégegyet, most már split 3 ba rakkott.
Délután volt split 5 és ott volt a videos első kör és 11 ről 18 hely.Aztán az előbb már split 4 és 9 hely (11rol ). Az ment le hiba nélkül és jött +0.5 sr.
Most pedig már split 3 erősebb mezőny és én is fáradtam. 1.46.1 volt a qual időm ezzel az előző futamokat top 5 ből kezdtem volna itt a 14 helyre volt jo.
Úgy voltam vele hogy kivarok a rajt egész normális lett, végül pedig az első kör végén 16 votlam.
Mivel alap esetben kizártam a top 10 et újra az sr gyűjtés volt fontos.
De sajnos a kedves gyors pilóták nem nyugisak így végül 10 nek bejöttem.
Holnap is megyek 3at mert terv hogy hétfő este meg legyen a 10 futam és a 4 Sr és akkor íron vagy mi leszek.
Viszont nem tetszik a rendszer. Kb 10 gyors pilóta esett ki, hibázott előttem. Ezek egy részét amikor jöttek újra fel szépen el is engedtem. De volt egy páros aki el cseszte az utolsó sikant és rájuk estem kb 12 ként (ok voltak 10-11)
De hátul jött egy másik korábban hátra esett is.
Ezért négyen mentünk be a célegyenesbe. Én közepen és próbáltam nem a koszba de le menni amennyire lehet jobbra.
A két hibázó meg végig egymásnak kis koccok. Ennek az lett a vége, hogy a mellettem lévő ahogy pattant a másikról ,250 el a seggemennek jött majd falba.A játék meg kiírta hogy safety penalty...
Bakker ne mar. Ok nem erdkekel az elo értem már nem most fontos.De az sr nagyon is és látom mi van ha jó a társaság, simán hozok akár hiba nélkül is futamot, +0.5 el.
Erre ketten előttem meg masszak és le is pattannak a sikanban, melléjük érek (akkor meg arra figyeltem hogy 14 ről legalább 12-13 nak jönnek be)Erre az egyik nekem passzolja a másikat és nekem jár -SA (tudom már ez se fontos de megszoktam) meg valami túró 0.14 SR +,ba.
Pedig lehetett volna megint 0.5 is.
Gyakorlatilag 3 futamon ahol hülyék vannak lehet összesen+0.42 Sr míg ennél több is 0.5 sikerülhet akár 1 futamon is.
Holnap tesztek fel videót erről a két teke mesteerol, pluszban az utolsó köröm ahol már nem engedtem el a gyorsabbat mert 10 voltam.
Holnap gondolom split 2 be tesz ahol majd rommá vernek de nem baj majd az utolsó helyen megyek szépen nyugiba és jöhet megint az SR gyűjtés.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5038 üzenetére
A reportom alapján levontak 1 SR -t a sráctol.
Úgy gondolom ennek az Sr izgulasnak így valóban nem sok értelme van. Az én futamom nem jön helyre tőle, vele meg valószínűleg az életben nem találkozom. 1 egész sr azért, ha 0.1-0.15-önkent gyűlik, jó ég mekkora bunti.Német srác volt amugy.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Azt, hogy német, Miattad írtam
ha jól emlékszem Te írtad, hogy nagy valószínűséggel őket máshogy kezelik.f3rdzsO: igen ezt azért csak néztem, hogy bakker 1 egész mínusz az kemény. Bár ha mindig így megy, remélem nem látom többet.
Ha igen akkor meg kerülöm.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Kis kezdő LFM beszámoló. Múlt csötörtök lett meg a 80 + SA és így az LFM licenc is, azóta pedig így alakult:
Túlvagyok az első 9 futamon, 7 Barcelona és 2 Misano.
A 9-ből 8 pozitív sr-el, 2 pozitív elo-val zárult.
Most a 9 után lett meg a 4 +SR
Folyton 2-es split-be rak, ahol időmérőn 15-20 vagyok és mivel vigyázok, 14-16 körül futok be.
Ha véletlen split 3-ba tesz, akkor meg 10-12 hely időmérő (6-8 helyre lennék jó de elizgulom ami érdekes mert a versenyt már nem) Versenyen pedig 9-12 talán.Péntek 3-at, szombaton 4-et mentem, vasárnap viszont előtte bementem hotlapra, és nem állt össze ezért kihagytam a napot.
Ma ránéztem, Misanoban az életben semmilyen sim-el nem mentem még, 1.35.4 körül tartok hotlapban, lfm időmérőn talán 1.35.7 jött össze, versenyen 1.36 eleje.
Cseles mert van reggel-dél-délután és este is, erősen játszanom kell a setuppal, hogy jó legyen a gumi ezt pedig még tanulom-szokom.
A múlt "heti" - péntek szombat - 7 barcelona futam után SR3,97-on álltam de ma az első Misano-n megvolt az első hibám.
Ketten mentek el jobbról egy jobbos kanyar előtt, és tudtam, hogy ki fognak jönni rám, ezért balra mozdultam, de nem néztem/láttam a radart és egy 3. srác már épp ott volt. Kilöktem, dnf-lett, csomó sr-t vesztett, írtam Neki, korrekt volt. Volt még 2 kocc, az egyikben kb 1-1 a másikban meg a másik jött nekem.
Így lett a 3.97-ból levonással SR 3,73. Ha a srác reportol, akkor szerintem SR 0,5-től búcsút vehetek az biztos legalább.
A második versenyen viszont sikerült összesen 2-3 no time gain pálya szélesítéssel 0,29 SR-t hozni ami fellökött 4.02-re és jött a bonusz amit f3rdszO mondott és most 4,52 SR-el vagyok 9 futamos rookie. Gyanítom tuti split 1-be fog tenni innentől, ami szívás mert az ELO-ra is sikerült úgy vigyázni, hogy a 10. verseny előtt még mindig van 1351.
Ha pedig a 10. futamon nem vesztek 51-nél több ELO-t és nem rontok 0,52 SR-t (vagy nem óvnak meg holnap estig) akkor úgy néztem kimarad az iron, amihez elo figyelés nélkül kell 4+SR, és talán az iron + is amihez 1000 elo kell - 351 elo-t egy versenyen nem tudom lehet-e bukni, és akkor bronze-al nyitok.
A bronze +-hoz meg kellett volna tartani az 1500 elo-t de annyira nem vagyok gyors sajnos.Tudom, ez bármikor változhat - és fog is, gyanítom az elo-m le fog menni szép lassan tovább így hosszú távon iron + leszek, de a challenge amit kitaláltam magamnak, kb sikerült.
Ami erőt ad, hogy legutóbb már -1 és -3 volt "csak" az elo levonás split 2-ben, illetve, hogy volt egy +0,5 egy +0,36 és egy +0,29 sr-es versenyem. Az elsőn semmi hiba/kocc nem volt, a 0,36-oson egyetlen pályaelhagyás, a 0,29-en pedig 3 pályaelhagyás (no time gain mind).
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5076 üzenetére
Sikerült, ahogy tartottam tőle, a magas SR miatt split1-be tett, ott 23-ból 16 lettem időmérőn - izgultam megint, nem jött jó kör - a versenyen viszont sikerült bejönni 12-nek - a 11-et elengedtem, mert láttam, hogy nem lesz meg a 10 sehogy és pár elo-t beáldoztam a nyugalomért.
Volt talán 2 pályaelhagyás, meg egy kis kocc, de ennyi, +0,23 sr-el 4,75-ön vagyok, és végre az elo is nőtt, ha minimálisan is.1351-ről 1362-re.
Megvan így a bronze - amíg 1300 alá nem megyek - de jó lesz az iron is.Pár nap, talán egy hét, és születik a Lányunk, és még előtte meg akartam csinálni, hogy majd, ha minden nyugisabb lesz, mint az elmúlt időszak, jó társaságban tudjak jókat játszani. Ezért (is) voltam SA SR ELO őrületben.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Üdv,
A nem rookie versenyek etikettje érdekelne.Az elso futamok rookieba arról szóltak, hogy próbáltam vigyázni az elo-ra és az Sr re is egyszerre. Mindig volt jópár sokkal gyorsabb mögöttem, mert vagy be se ment qualira hogy onnan jöjjön fel, vagy előttem indult de ütközött, ki lökték stb volt vele valami.
A futamok nagy részében tehát inkább hátrafelé figyeltem de ez sem alakult mindig jól. Bár igyekeztem jó ütemben elengedni, de volt aki villogott, volt aki nem bírta megvárni a kombináció végén az egyenest és hasonlók. Ezek miatt voltak koccok és fölösleges sr vesztesek és ami fontosabb hogy a mögöttem lévő valóban lassabb / velem azonos tempójú emberek is rám estek ilyenkor. Volt akit elengedtem mert bár pár tizeddel volt csak gyorsabb, de mire a gyors pilóta elment az addigi gap felére esett és nem akartam küzdelem miatt még többet veszteni.
Most viszont már megvan a nem rookie szint és több dolgot is észrevettem.
Rookieba egy futam 20 ritkán 22-24 fős volt.
Ha jól látom iron fölött már 30.
20 helyett pedig 25 perces a sprint.Többen több ideig megyünk. Ahogy néztem este, pl egy 200 fős Misano bán a 6 splitbe tett volna a 9 ből
A splitem quali idejeit megnéztem utóbb, kb a közepén lettem volna, 30 ből 14-16.
Itt is volt aki ki se ment qualira és utána előre jött 10-15 helyet, és olyanok is akik a top 10 ből estek hatra.A felállás tehát hasonló, nálam gyorsabbak is fognak jönni hátulról. Az viszont lehet itt már működne hogy nem kezdenék el hátrafelé gondolkodni, hanem egyszerűen csak menjen el aki gyorsabb, ahol tud. Jellemzően eddig ha egy egyenesbe valaki szorosan mogem ért akkor belülre húzódtam, hagytam hogy mellem érjen és még a fektav előtt egy bele emeléssel hagytam hogy elém kerüljön és mentem vissza mögé. Így nem hitte hogy be akarok szúrni és kicsit korábban is fekeztem így rá se estem.
Ez viszont legalább 2-4 tized amit mostmár nem akarnék benne hagyni.
A kérdés tehát hogy az iron bronze társaság mit vár el ha lassabbat ér utol, én takarodjak le az ideális ívről mindenáron mint eddig hogy egyértelmű legyen az elengedés szándék vagy úgyis be szúr aki gyorsabb?
Nyilván itt is van közte hülyébb és okosabb is de hátha van egy jellemző viselkedés amihez tudok igazodni.
A másik ami érdekelne hogy mekkora lehet a különbség a legfrissebb es az eggyel ezelőtti patch fizikaja közt. Valamiért úgy adta a sors hogy Audival megyek de a csatorna ahonnan a setupot szedem le (FRI3DOLF) 1.8.17 es audi setupot hoz csak, a játék meg mar 1.8.21 en van.
Mekkora gondot okozhat ez? (Nemsokára új patch jön úgyis).
Nagyon várom a jövő hetet, Misanot szerintem hagyom már mert Kyalami jön ahol viszont a korábbi hotlap challenge idoim alapján úgy néztem a velem azonos ELO -val rendelkezőknel gyorsabb lehetek, top 10 talán össze tud jönni sűrűbben.
Utolsó kérdés pedig, igaz nem számottevő de a season 10 ben eddig a rookie részben DIV 3 ban voltam a listán.
A bronze váltás után nem találom magam ott. Ezt értem egyrészt de ha futok pár bronz versenyt és rosszul alakul az elo úgyis íron leszek.
Hol mutat az lfm a pont listán ha a season 10 et rookie ba kezdi az ember az első 2 héten majd kis ideig bronz aztán meg iron lesz pl?
Mindig ott ahol épp vagyok és csak abban a rangban futott futamokat ami epp vagyok?[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Köszi,
A belső íves elengedés az akkor van ha szar a kigyorsítasom és még bőven az egyenes közepén húzódok be és vissza mögé.
Féktávokon nem szoktam belülre menni csak ha védek.
De valóban félreérthető lehet így elhagyom.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Mobil flották
- Kerbal space program
- Robotporszívók
- Fotók, videók mobillal
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...