Új hozzászólás Aktív témák
-
Sutee89
aktív tag
-
AMD_ok
őstag
válasz #34576640 #7569 üzenetére
Nem tudom, ez mitol lett, de frissites ota nekem is ilyen problemam van (2-3x annyit fordul a kormany a jatekban, mint amennyit en forditok rajta). Orvosolni csak (egyelore) 1 felekepp tudom: a jatek inditasa elott belepek a game controllersbe, Azon belul a Global Device Settingsbe a kormanyomnal, megmozditom a kormanyszog csuszkat, majd vissza 900 fokra, es jo a jatekban...Hogy ez mitol javitja meg, ne kerdezd, viszont minden gep bekapcsolas utan es a jatek inditasa elott ezt el kell jatsszam, es akkor jo (game kozben is mukodik amugy a dolog, volt mar, hogy elfelejtettem elotte)
-
vlevi
nagyúr
válasz #34576640 #7600 üzenetére
Ennek a szinkronizálatlan váltóknál volt jelentőssége. Például az eredeti fiat500-as, és hasonlók.
Ahol váltásnál előbb ki kellett rakni üresbe, felengedni a kuplungot, berakni sebességbe, és újra kuplung fel.
Közben leváltásnál az üresből sebességbe rakásnál gázfröccs is kellett, különben a szinkronizálatlan váltófokozatok nem kaptak össze.Saccperkábé 50 éve, amióta szinkronizált váltókat tesznek az autókba, ez nagyjából felesleges.
Legfeljebb annyit, hogy finomabb a leváltás, ha leváltásnál a kuplung felengedése előtt adsz egy kis gázfröccsöt. De autóknál ez nem mindíg kivitelezhető, mert a mai szuperkönryezetvédő, agyonelektronizált gázpedálok olyan lassan reagálnak a gázpedálra, hogy az egész nagyjából értelmetlen.
Motorral már más kérdés, ott sokkal fontosabb a visszaváltásnál a gázfröccs, hogy fékezés közben, amikor elkönnyül a motor hátulja, és ráengeded a kuplungot, a motorfék ne blokkolja le a hátsókereket. De arra is kitalálták már az anti-hopping kuplungot. -
neilszab
őstag
válasz #34576640 #7705 üzenetére
Az másodikban túl sok volt az ellenkormányzás, de az elsőről nem mernék nyilatkozni a videód alapján.
Ez ugyan angol, de full érthető szerintem a látottak alapján is: The Drift Bible
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
proof88
addikt
válasz #34576640 #7725 üzenetére
Legyen feszesre hangolva a futómű, tehát keményebb rugók, csillapítás, ennek megfelelően lehet jó alacsonyan az alja, és a diffit próbáld minél zártabbra állítani. Ez anno rfactorban azt jelentette hogy 100%-ra húztam a diffit, ill. azon belül a power-t és a coast-ot kellett egymáshoz képest fordítva állítani, tehát ha az egyik mondjuk 80% volt akkor a másikat 20%-ra raktam, hogy gázadásnál ill gázelvételnél is hasonlóan viselkedjen a kocsi túl-/alulkormányzottság szempontjából, de ki kell tapasztalnod hogy neked mi a jó.
-
Plebi
senior tag
válasz #34576640 #7747 üzenetére
Szerintem a játékban a minimum force-t vedd le nullára. Ez adhat neki állandó jelet, ezért rezeghet, illetve rángathatja ha középen van a kormány. Mostani játékoknál már nem látok ilyen beállítást, de a holtjáték (steering axis deadzone) megemelése 5%-ra megoldotta nálam az ilyen problémát még Logitech Formula Force GP-n. G27-em van annál ilyen rángatás még nem volt, max ha álló kocsinál egy kicsit megmozdítottam valamerre a kormány és a "rugó" ahogy visszahúzta középre tudta behülyíteni és rángatta jobbra balra, de magától sosem.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5