Új hozzászólás Aktív témák
-
PR0JECTNR56
addikt
Logikailag elvileg úgy fog működni, hogy a SOL lesz továbbra is az elsődleges napszak és időjárás kontroll script, de a CSP fogja mostantól vezérelni az esőt és így olyan dolgokat lehet vele lefedni mint:
- automatikusan tud esőgumit generálni az adott autódhoz
- a pályák relatíve egyszerűen kódolhatóak lesznek esős környezetre (pont mint a Grass FX-el a KTM-es képeimen látható 3D füves növényzet a pálya szélén), szóval lesz itt felszáradó aszfalt, vízátfolyások, pocsolyák (szerintem lehet számítani aquaplaningre is, de ezt még meglátjuk)
- dinamikusan viselkedő eső, tehát az esőcseppek mennyisége és folyási iránya függ a sebességtől, gravitációtól, dőlésszögtől, szélsebességtől és széliránytól, valamint az időjárás kontroll script szerinti eső intezitástól stb.
- további jó hír, hogy állítólag átlagosan 4-8% közötti extra FPS terheléssel kell csak számolni 20 fős mezőny és szakadó eső esetén, de ez még szintén a jövő zenéje mennyire univerzális ez az érték
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Ubuntu Linux
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- iPhone 13 512GB Midnight Független Akku 88% Hibátlan! 3 Hó Gar + Beszámítás
- ÚJ Intel Core i5-14600K 3.4GHz Box Processzor
- Régi PC Játékok - Rome Total War/Barbarian Invasion/SpellForce/Simcity 4
- Samyang 35mm F1.4 (Sony E)
- Glidecam Camcrane 200 állítható hosszúságú krán daru + Manfrotto 132XNB statív