Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz biker #9658 üzenetére

    Logikailag elvileg úgy fog működni, hogy a SOL lesz továbbra is az elsődleges napszak és időjárás kontroll script, de a CSP fogja mostantól vezérelni az esőt és így olyan dolgokat lehet vele lefedni mint:
    - automatikusan tud esőgumit generálni az adott autódhoz
    - a pályák relatíve egyszerűen kódolhatóak lesznek esős környezetre (pont mint a Grass FX-el a KTM-es képeimen látható 3D füves növényzet a pálya szélén), szóval lesz itt felszáradó aszfalt, vízátfolyások, pocsolyák (szerintem lehet számítani aquaplaningre is, de ezt még meglátjuk)
    - dinamikusan viselkedő eső, tehát az esőcseppek mennyisége és folyási iránya függ a sebességtől, gravitációtól, dőlésszögtől, szélsebességtől és széliránytól, valamint az időjárás kontroll script szerinti eső intezitástól stb.
    - további jó hír, hogy állítólag átlagosan 4-8% közötti extra FPS terheléssel kell csak számolni 20 fős mezőny és szakadó eső esetén, de ez még szintén a jövő zenéje mennyire univerzális ez az érték

Új hozzászólás Aktív témák