Új hozzászólás Aktív témák
-
gejala
őstag
Performance-ra:
Shadowst tedd mediumra, fölötte irreális a sebességvesztés.
Ambient Occlusion High, Fog Low (esetleg Medium, ha nagyon ragaszkodsz hozzá). Látványra nincs különbség.
Volumetric Clouds max High-on, mert különben gyilkos, de nyugodtan mehet Mediumra is, annyit a különbség, hogy kicsit vékonyabbak lesznek a felhők.
Environment/Clutter quality extrém CPU igényes városokban, de clutterből kell a very high, hogy a susnyás jól nézzen ki. Úgyhogy Environment quality menjen High-ra, lesz egy kis pop-in, de megszokható. Kb. olyan a High, mint Originsben a Very High.
Character quality esetén én semmi különbséget nem vettem észre medium és ultra között, mindkettőnél ugyanolyan a pop-in. Ami érdekes, mert Originsben jól láthatóan növelte a LOD-ot minden szintje, de itt semmi.
Antialiasing temporal filtert használ TAA-val. Csak High-on van 100% resolution scale, viszont az igen húzós sok helyen, pl tűzeffekt közelében. Medium 90%-on renderel, ami kicsit elmossa képet 1080p-ben, de nem vészes és sokkal gyorsabb. Low 80%-on megy és ugyan nagyon gyors, de 1080p-ben tiszta homály lesz minden, növények kimondottan hányás kategória.
Minden más mehet maxra."fegyverek/páncélok azok itt is olyanok mint az Originsben, hogy uplay pontosakat nem érdemes megvenni mert gyengécskék?"
Így van, rewardok közül csak skineket érdemes venni, ha tetszik valamelyik.[ Szerkesztve ]
-
Darko_addict
őstag